На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
3 162 493.06 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Опис закупівлі: 1.Найменування замовника: Державне підприємство «Морський торговельний порт «Чорноморськ». 2.Код згідно з ЄДРПОУ замовника, категорія замовника: 01125672, юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3.Місцезнаходження замовника: Одеська область, м. Чорноморськ, вулиця Праці, будинок 6, 68001. 4.Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками: З питань проведення процедури закупівлі - Михайліна Ірина Василівна - начальник СМТЗ, тел. (073) 735-88-94 додатковий (81-77), e-mail: I.Mykhailina@imtp.ua З питань, які стосуються технічної специфікації - Начальник відділу ЦЗ та МР Сергій Білов тел. 380930886737 e-mail: S.Belov@imtp.ua 5. Вид предмета закупівлі: товар. 6. Конкретна назва предмета закупівлі: Модульні залізобетонні наземні укриття цивільного типу 7. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Конструкції та їх частини, за кодом ДК 021:2015 - 44210000-5 8. Кількість товарів, робіт послуг: 2 штуки 9. Місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: 68001, Одеська обл., м.Чорноморськ, ДП « МТП «Чорноморськ», вул.Транспортна 2, 10. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2024 року, протягом 20 календарних днів з дня отримання Заявки Покупця на поставку Товару, поставляє Покупцю Товар відповідно до заявки 11 Умови оплати (порядок здійснення розрахунків): Покупець здійснює передплату -30% - 5 робочих днів від дня отримання рахунку Постачальника; - 20% - 5 робочих днів після надходження товару на територію Покупця.- 50% - 30 робочих днів після підписання видаткових накладних 12. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 3 162 493,06 грн без ПДВ. 13. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): предмет закупівлі на частини (лоти) не поділяється. 14. Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства. 15. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: - 1% 16. Математична формула для розрахунку приведеної ціни: (у разі її застосування): (заповнюється електронною системою закупівель автоматично) не застосовується. 17 Інші критерії оцінки, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): не застосовуватимуться. 18. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19.09.2024 о 00-00 год. 19. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 20. Вид забезпечення тендерних пропозицій та умови його надання (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 21. Дата та час розкриття тендерних пропозицій – заповнюється електронною системою закупівель автоматично. 22. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 Закону: заповнюється електронною системою закупівель автоматично. 23. Дата та час проведення електронного аукціону - заповнюється електронною системою закупівель автоматично. 24. Строк, на який укладається рамкова угода – заповнюється замовником у разі здійснення закупівель за рамковими угодами. 25. Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду - заповнюється замовником у разі здійснення закупівель за рамковими угодами. 26. Мова (мови), якою(якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерні пропозиції Учасників повинні бути складені українською мовою. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-11-000711-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 16 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 16 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 19 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 21 вересня, 13:55 |
Очікувана вартість закупівлі | 3 162 493.06 UAH без ПДВ |
---|---|
Аукціон | 19 вересня, 12:55 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 31 624.93 UAH без ПДВ |
---|
Модульні залізобетонні наземні укриття цивільного типу2 штука Адреса поставки: Україна Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44210000-5, Конструкції та їх частини |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 21475888 |
---|---|
Поштова адреса | 01033, Україна, м. Київ, Київ, вул. Саксаганського 67-Б |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Свириденко Ірина Володимирівна |
Телефон | +380983674317 |
Ел. пошта | ukrbudpostach@gmail.com |
Час публікації: 2024-09-20 14:35:05
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-21 14:35:05
Опис
Вимога про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником Відповідно до пункту 39 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) без застосування частини шістнадцятої зазначеної статті та з урахуванням положень пункту 40 Особливостей. Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ " УКРПОСТАЧБУД-УКРАЇНКА" (далі – Учасник) встановлено наступні невідповідності: 1.Відповідно до п.1 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації, Учасник повинен документально підтвердити досвід виконання аналогічного договору (не менш 2 договорів за предметом закупівлі). Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів, Учасник повинен надати підписану уповноваженою особою Учасника Довідку за формою згідно Зразка 1, про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі (не менш 2 договорів за предметом закупівлі) (обов’язково зазначити – найменування, ідентифікаційний код контрагента, номер, дата укладання, предмет цього договору) з обов’язковим доданням договорів в повному обсязі з усіма додатками та додатковими угодами, що є невід’ємними частинами договору, документу(ів), що підтверджує(ють) факт постачання за цим договором (видаткову накладну або акт приймання-передачі товару тощо) та позитивного листа-відгуку (не менше 2) від контрагента, що наведений в даній довідці (крім ДП «МТП Чорноморськ»), в якому обов’язково повинна бути зазначена інформація щодо постачання товару по договору зазначеного у довідці. Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір за умовами якого здійснено поставку укриття(ів) цивільного захисту модульного типу та/або захисних(ої) споруд(и) цивільного захисту модульного типу. В порушення цих вимог тендерної документації, Учасником не надано довідку за зразком 1, а на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору Учасником надано два договори, але предметом договору, укладеного з Близнюківською селищною радою Лозівського району Харківської області є доставка та встановлення модульних залізобетонних укриттів, а предметом договору, укладеного з відділом освіти, молоді та спорту Межівської селищної ради є встановлення швидкоспоруджуваної модульної споруди для улаштування найпростішого укриття. 2.Відповідно до вимог п.6 Додатку 1/3 до тендерної документації, Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати розрахунок міцності конструкції модульної споруди та / або протокол випробування конструкції відповідно до чинних будівельних норм визначених ДБН В.2.2-5, В порушення цих вимог тендерної документації відповідний розрахунок Учасником не надано. Враховуючи вищезазначене, прохання надати (способом до завантаження в електронну систему) документи з метою усунення встановлених невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 34838314 |
---|---|
Поштова адреса | 80300, Україна, Львівська область, Жовква, Україна, 80300, Львівська обл., Жовківський р-н, місто Жовква, ВУЛИЦЯ Л.УКРАЇНКИ, будинок 77 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Юрій Галан |
Телефон | 380503777337 |
Ел. пошта | in.lv@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 44894815 |
---|---|
Поштова адреса | 02091, Україна, м. Київ, місто Київ, вул. Тростянецька, будинок 6, корпус е, квартира 85 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Левковська Ілона |
Телефон | +380639565569 |
Ел. пошта | hobbithouse2022@gmail.com |
передплата -30% протягом 5 робочих днів від дня отримання рахунку Постачальника
Тип оплати: Аванс
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 30.00%
20% протягом 5 робочих днів після надходження товару на територію Покупця
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 20.00%
50 % протягом 30 робочих днів після підписання видаткових накладних
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочих днів
Розмір оплати: 50.00%
Назва організації | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЧОРНОМОРСЬК" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01125672 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Михайліна Ірина Василівна |
Телефон | 0487388177 |
Ел. пошта | I.MYKHAILINA@IMTP.UA |