На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
264 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Процедура закупівлі: відкриті торги з особливостями. Закупівля здійснюється згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Для розрахунку очікуваної вартості товару - використовувались як ціни попередніх власних закупівель замовника (укладених договорів) аналогічних/ідентичних послуг, так і ціна відповідних закупівель інших замовників, інформація про які міститься в електронній системі закупівель «PROZORRO». Обґрунтування технічних і якісних характеристик предмета закупівлі. Вибір технічних і якісних характеристик предмета закупівлі обумовлений власними потребами замовника та дотримання норм чинного законодавства, вимог нормативних документів. Якість товару спрямована на задоволення потреб Замовника. Товар, який закуповує замовник, Гранітний відсів (0-5мм) ІІІ категорія . Товар призначений для утримання доріг в зимовий період Розмір бюджетного призначення: 264000,00 грн. (двісті шістдесят чотири тисячі гривень 00 коп.) з ПДВ Обґрунтування розміру бюджетного призначення визначений відповідно до розрахунку до кошторису на 2024 рік.
Скасовано
29 вересня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 29 вересня, 00:00
Опис
неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель, після усунення порушень процедура закупівлі буде оголошена повторно
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-11-004650-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 16 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 16 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 19 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 29 вересня, 00:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 264 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 640.00 UAH з ПДВ |
---|
Гранітний відсів (0-5мм) ІІІ категорія480 тонна Адреса поставки: 22100, Україна, Вінницька область, м.Козятин, Довженка 2а Строк: до 31.10.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 14210000-6, Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі |
Оплата Замовником загальної вартості поставленого Товару, що визначена в Договорі здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту фактичного отримання Замовником (довіреною особою) Товару, що підтверджується оформленням видаткової накладної, яка підписується уповноваженими представниками Сторін та скріплюється печатками Сторін.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне підприємство "Чисте місто" Козятинської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 41181994 |
Поштова адреса | 22100, Україна, Вінницька область, місто Козятин, вул. Довженка, 2А |
Ім'я |
Анастасія Жарська |
Телефон | +380434222262 |
Ел. пошта | chustemisto@ukr.net |