На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
264 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Прийом пропозицій
Опис закупівлі: Процедура закупівлі: відкриті торги з особливостями. Закупівля здійснюється згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Для розрахунку очікуваної вартості товару - використовувались як ціни попередніх власних закупівель замовника (укладених договорів) аналогічних/ідентичних послуг, так і ціна відповідних закупівель інших замовників, інформація про які міститься в електронній системі закупівель «PROZORRO». Обґрунтування технічних і якісних характеристик предмета закупівлі. Вибір технічних і якісних характеристик предмета закупівлі обумовлений власними потребами замовника та дотримання норм чинного законодавства, вимог нормативних документів. Якість товару спрямована на задоволення потреб Замовника. Товар, який закуповує замовник, Гранітний відсів (0-5мм) ІІІ категорія . Товар призначений для утримання доріг в зимовий період Розмір бюджетного призначення: 264000,00 грн. (двісті шістдесят чотири тисячі гривень 00 коп.) з ПДВ Обґрунтування розміру бюджетного призначення визначений відповідно до розрахунку до кошторису на 2024 рік.
Період оскаржень до 29 вересня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Опис
неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель, після усунення порушень процедура закупівлі буде оголошена повторно
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-11-004650-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 16 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 16 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 19 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 18 вересня, 16:30 |
Очікувана вартість закупівлі | 264 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 2 640.00 UAH з ПДВ |
Початок аукціону | 19 вересня, 14:13 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Гранітний відсів (0-5мм) ІІІ категорія480 тонна Адреса поставки: 22100, Україна, Вінницька область, м.Козятин, Довженка 2а Строк: до 31.10.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 14210000-6, Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі |
Оплата Замовником загальної вартості поставленого Товару, що визначена в Договорі здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту фактичного отримання Замовником (довіреною особою) Товару, що підтверджується оформленням видаткової накладної, яка підписується уповноваженими представниками Сторін та скріплюється печатками Сторін.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне підприємство "Чисте місто" Козятинської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 41181994 |
Поштова адреса | 22100, Україна, Вінницька область, місто Козятин, вул. Довженка, 2А |
Ім'я |
Анастасія Жарська |
Телефон | +380434222262 |
Ел. пошта | chustemisto@ukr.net |