На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
82 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі «Канцтовари», код 30190000-7 (Офісне устаткування та приладдя різне), визначений відповідно до національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» Очікувана вартість Закупівлі визначена у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18 лютого 2020 року № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Визначення очікуваної вартості здійсненне на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку. За даною процедурою закупівлі планується закупівля канцтоварів на загальну суму 82 000,00 грн (вісімдесят дві тисячі гривень, 00 копійок), разом з ПДВ, за кошти Державного бюджету України, а саме: № з/п Найменування Кількість 1 Папір офісний А-4 (Формат А-4 Розмір 210*297 мм Кількість аркушів у пачці: 500 Щільність 80 ±2 г/м² Товщина 104±3 мк Білизна CIE 161±3 Непрозорість не менше 92 % Яскравість ISO не менше 97 %) 300 2 Рамка для подяк А-4 (Формат А-4, Багет пластиковий зі склом, без декору, колір коричневий задня панель ДВП) 400 Розрахунки будуть здійснюватися лише за фактично поставлений товар, протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту підписання документів на оплату (видаткова накладна) та передачі Замовнику документів, що підтверджують якість товару (декларація виробника, сертифікат відповідності, посвідчення про якість тощо). Обґрунтування кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі «Канцтовари», код 30190000-7 (Офісне устаткування та приладдя різне), визначений відповідно до національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» За даною закупівлею планується придбання канцтоварів у кількості 700 одиниць. Товар повинен бути новим, в заводському виконанні, що не перебував в експлуатації, терміни та умови зберігання не порушено, відповідати технічним та якісним характеристикам, а саме: № п/п Найменування товару Загальні технічні умови Одиниці виміру товару Кількість 1 Папір А-4 Формат А-4 Розмір 210*297 мм Кількість аркушів у пачці: 500 Щільність 80 ±2 г/м² Товщина 104±3 мк Білизна CIE 161±3 Непрозорість не менше 92 % Яскравість ISO не менше 97 % пачка 300 2 Рамка для подяк А-4 Формат А-4, Багет пластиковий зі склом, без декору, колір коричневий задня панель ДВП штука 400 Якість має відповідати чинним ГОСТам, ДСТУ (ТУ) та вимогам, які звичайно пред’являються до продукції даного виду, і повинна підтверджуватися Сертифікатом відповідності чи іншими документами. Термін придатності визначається відповідно до вимог статті 677 Цивільного Кодексу України.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-11-005176-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 17 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 17 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 20 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 10 жовтня, 17:52 |
Очікувана вартість закупівлі | 82 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 20 вересня, 11:39 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 410.00 UAH з ПДВ |
---|
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Папір офісний А-4300 пачка Адреса поставки: 04053, Україна, м. Київ, Київ, вул. Січових Стрільців, 73 Строк: до 30.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30197630-1, Папір для друку |
Рамка для подяк А-4400 штука Адреса поставки: 04053, Україна, м. Київ, Київ, вул. Січових Стрільців, 73 Строк: до 30.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192700-8, Канцелярські товари |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 44994768 |
---|---|
Поштова адреса | 02156, Україна, Київська область, Київ, Україна, 02156, місто Київ, вул.Шолом-Алейхема, будинок 18 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Євген Іващенко |
Телефон | 380508293025 |
Ел. пошта | tov.officekomfortservice@gmail.com |
не залучено
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 3472813974 |
---|---|
Поштова адреса | 04211, Україна, м. Київ, місто Київ, вул.Йорданська, будинок 8 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Віктор Віннічук |
Телефон | +380996671532 |
Ел. пошта | vinnichukviktor@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 43977041 |
---|---|
Поштова адреса | 04073, Україна, Київська область, Київ, вул.Куренівська, будинок 2-Б |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Матвій |
Телефон | 380673873633 |
Ел. пошта | corptender1@ukrpap.com.ua |
Оплата здійснюється з урахуванням плану асигнувань протягом 10 (десяти) робочих днів після підписання документів (після постачання товару), з можливістю відстрочки платежу до кінця бюджетного року без нарахування штрафних санкцій.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Координаційний центр з надання правничої допомоги |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38259562 |
Поштова адреса | 04053, Україна, Київська область, Київ, вул.Січових Стрільців 73 |
Ім'я |
Євгенія Утюк |
Телефон | +380664883602 |
Ел. пошта | yevheniia.utiuk@legalaid.gov.ua |