На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
643 242.11 UAH
Замовник
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-11-007506-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 16 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 16 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 19 вересня, 15:00 |
Дата останніх змін | 21 вересня, 04:34 |
Очікувана вартість закупівлі | 643 242.11 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 6 432.42 UAH з ПДВ |
---|
Виготовлення письмових столів64 штука Адреса поставки: 40021, Україна, Сумська область, Суми, вулиця Сумської артбригади, 13 Строк: до 30.10.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45421000-4, Столярні роботи |
Виготовлення шаф для паперів25 штука Адреса поставки: 40021, Україна, Сумська область, Суми, вулиця Сумської артбригади, 13 Строк: до 30.10.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45421000-4, Столярні роботи |
Виготовлення шаф для одягу34 штука Адреса поставки: 40021, Україна, Сумська область, Суми, вулиця Сумської артбригади, 13 Строк: до 30.10.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45421000-4, Столярні роботи |
Виготовлення тумб з висувнимим шухлядами62 штука Адреса поставки: 40021, Україна, Сумська область, Суми, вулиця Сумської артбригади, 13 Строк: до 30.10.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45421000-4, Столярні роботи |
Виготовлення стелажів3 штука Адреса поставки: 40021, Україна, Сумська область, Суми, вулиця Сумської артбригади, 13 Строк: до 30.10.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45421000-4, Столярні роботи |
Виготовлення полок кутових17 штука Адреса поставки: 40021, Україна, Сумська область, Суми, вулиця Сумської артбригади, 13 Строк: до 30.10.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45421000-4, Столярні роботи |
Виготовлення тумб52 штука Адреса поставки: 40021, Україна, Сумська область, Суми, вулиця Сумської артбригади, 13 Строк: до 30.10.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45421000-4, Столярні роботи |
Виготовлення шаф для роздягальні1 штука Адреса поставки: 40021, Україна, Сумська область, Суми, вулиця Сумської артбригади, 13 Строк: до 30.10.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45421000-4, Столярні роботи |
Виготовлення стелажу перегородки1 штука Адреса поставки: 40021, Україна, Сумська область, Суми, вулиця Сумської артбригади, 13 Строк: до 30.10.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45421000-4, Столярні роботи |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 2930405436 |
---|---|
Поштова адреса | 49087, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Калинова 64/191 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Кутенкова Ольга Олександрівна |
Телефон | +380675265812 |
Ел. пошта | kutenkova@ukr.net |
Час публікації: 2024-09-20 15:42:32
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-21 15:42:32
Опис
1) перелік виявлених невідповідностей – учасником не надано не надано документи, які підтверджують досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору ( договорів) , а саме : • довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним договором вважається договір на виготовлення за ДК 021:2015 (ДК 45420000-7 - Столярні та теслярні роботи) або послуг, які є предметом закупівлі. • не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі, • копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договоруї. • не надано довідку, яка містить інформацію про учасника закупівлі. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності – 1) підпункти 1.1.1. ,1.1.2, 1.1,3 пункту 1 розділу 1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”; 2) пункт 3.1 розділу 3. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) Додатку 1 до тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – завантажити документи на підтвердження підпунктів 1.1.1. ,1.1.2, 1.1,3 пункту 1 розділу 1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”; пункту 3.1 розділу 3. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) Додатку 1 до тендерної документації.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 05519480 |
Поштова адреса | 40021, Україна, Сумська область, м. Суми , вул. Сумської артбригади, буд.13 |
Ім'я |
Анна Тубольцева |
Телефон | +380500097010 |
Ел. пошта | economic.smkl1@ukr.net |