На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
8 416 439.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Порушення не знайдено
Опис закупівлі: Відкриті торги проводяться у відповідності до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та інших нормативно-правових актів України, які мають до неї відношення
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-11-010737-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 16 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 16 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 19 вересня, 15:46 |
Дата останніх змін | 4 жовтня, 11:52 |
Очікувана вартість закупівлі | 8 416 439.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 20 вересня, 12:51 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 42 082.20 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 252 493.17 UAH |
Послуги з експлуатаційного утримання інфраструктури у сфері дорожнього господарства (доріг комунальної власності): нанесення дорожньої розмітки у Олександрівському, Вознесенівському, Дніпровському, Хортицькому, Комунарському, Шевченківському та Заводському районах м. Запоріжжя41906.7 метр квадратний Адреса поставки: 69000, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, Олександрівський, Вознесенівський, Дніпровський, Хортицький, Комунарський, Шевченківський та Заводський райони Строк: до 01.12.2024 15:46 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45230000-8, Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь |
Зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 Закону. Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей;
1. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, щодо Закупівлі: 1.1. Перелік виявлених невідповідностей. У довідці від 18.09.2024 № 03 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід на підтвердження наявності працівників Учасником надані наступні документи: - на оператора та машиніста маркувальної машини – розряд 6 Зюбрик Ігоря Олексійович надано наказ від 06.03.2023 № ТМГ00000001-0000000004 про прийняття на роботу Зюбрика Ігоря Олексійовича на посаду машиніста маркірувальної машини для розмічання автомобільних доріг; - на машиніста маркувальної машини для розмічання автомобільних доріг Благовірного Леоніда Васильовича надано наказ від 16.04.2024 № ТМГ00000002-0000000138 про прийняття на роботу Благовірного Леоніда Васильовича на посаду машиніста маркірувальної машини для розмічання автомобільних доріг; - на машиніста маркувальної машини для розмічання автомобільних доріг Пащенко Андрія Володимировича надано наказ від 03.06.2024 № ТМГ00000005-0000000141 про прийняття на роботу Пащенко Андрія Володимировича на посаду машиніста маркірувальної машини для розмічання автомобільних доріг. 1.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Відповідно до п.2 Додатку 2 до тендерної документації та п.14 Додатку 7 до тендерної документації для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасник надає довідку в якій зазначається ПІБ кожного працівника, якого учасник планує залучити до виконання договору та підстави виникнення правовідносин між працівником та учасником, за формою, яка зазначена у Додатку 2 до тендерної документації. Для підтвердження наявності працівників, які будуть залучені до надання послуг, надати витяги трудових книжок або наказів про призначення або розпоряджень або трудові договори або договори цивільно-правового характеру. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Для усунення зазначених невідповідностей учасник має надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід приведену у відповідність з наданими підтверджуючими документам. 2.1. Перелік виявлених невідповідностей. У довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 18.09.2024 № 02 Учасник зазначив про наявність у нього устаткування для нанесення дорожньої розмітки (у тому числі з ручним розпилювачем для маркування та маркірування доріг) на базі автомобіля FIAT SCUDO вантажний спеціальний фургон малотоннажний – В (самохідна дорожньо розмічальна машина для влаштування горизонтальної дорожньої розмітки акриловою фарбою) «Ромарк-36» на базі автомобіля FIAT SCUDO реєстраційний номер СА9148СК (свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу СХВ 295861), яке в нього на підставі договору про надання послуг обладнанням та механізмами від 14.08.2024 № 14/08-24, укладений з ФОП Мурейко Валентином Миколайовичем. Та на підтвердження правового статусу набуття цього устаткування надано договір від 14.08.2024 № 14/08-24, укладений з ФОП Мурейко Валентином Миколайовичем в п.1.3 даного договору зокрема зазначено: «1.3 Сторони домовилися про те, що послуги за цим договором будуть надаватися виключно на об’єкті за результатами проведення процедури закупівлі № UA-2024-07-24-010506-a в електронній системі закупівель «Prozorro….» Проте дана закупівля за іншим ідентифікатором. 2.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Згідно з п.1 Додатку 2 до тендерної документації та та п.14 Додатку 7, для підтвердження кваліфікаційного критерію наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій надається довідка, в якій зазначено наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, за формою, зазначеною у п.1 цього Додатку. На підтвердження правового статусу набуття техніки (машин/механізмів/устаткування/обладнання) зазначеною у Довідці, надаються: по власній техніці: - на машини та механізми, які підлягають обов’язковій державній реєстрації, копії свідоцтв про їх реєстрацію; - на машини/механізми/устаткування/обладнання, реєстрація по яких не передбачена діючим законодавством України, балансову довідку або документ, який підтверджує право власності Учасника; по орендованій техніці, за договором лізингу техніки або залученій техніці на інших правових підставах, Учасник надає у складі пропозиції: - копію відповідного договору (договору оренди, договору лізингу, договору про співпрацю щодо експлуатації, договору користування, договору про надання послуг, тощо) з усіма додатками та невід’ємними частинами договору; - копії свідоцтв про реєстрацію на машини та механізми, які підлягають обов’язковій державній реєстрації; - на машини/механізми/устаткування/обладнання, реєстрація по яких не передбачена діючим законодавством України, документ від Власника або Орендаря, який підтверджує їх право власності або користування. 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Для усунення зазначених невідповідностей учасник має надати копію відповідного договору (договору оренди, договору лізингу, договору про співпрацю щодо експлуатації, договору користування, договору про надання послуг, тощо) з усіма додатками та невід’ємними частинами договору на самохідну машину для нанесення дорожньої розмітки, відповідно даної закупівлі. Відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику. Згідно з частиною 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення. Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. 2. Пунктом 42 Особливостей визначено, що замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі. Тендерна документація містить вимоги щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, які викладені у додатку №4 «Технічне вимоги та завдання» до тендерної документації. Відповідно до технічних, якісних умов тендерної документації та Додатку №7 учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати сертифікат випробування (біла та жовта фарба) відповідно ДСТУ EN 1436:2020 «Матеріали дорожньої розмітки. Експлуатаційній властивості матеріалів для розмітки та методи випробувань» та/або EN 1436:2018 показники, яких мають відповідати вимогам та показникам п.6.2 розділу 6 ДСТУ 2587:2021 «Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Загальні технічні умови». У складі тендерної пропозиції Учасника надані копії сертифікатів випробовувань на EN 1436:2018 на фарбу ТОВ «Колор С.І.М.» на білий та жовтий колір, які видані Asociacion para el Estudio de las Tecnologias de Equlpamlento de Carreteras, S.A з перекладом зазначених документів з англійської мови на українську, а саме: - жовта фарба SIGNAKUL 21-25: Sertificate of durability test (ref. 4414/P-R-I) від 18.04.2018; - біла фарба SIGNAKUL 21-25: Sertificate of durability test (ref. 4412/P-R-I) від 18.04.2018 Замовник звернувся до ТОВ «Колор С.І.М» із запитом від 23.09.2024 № 01-10/980 про підтвердження щодо наданих сертифікатів у складі тендерної пропозиції ТОВ «Трафік менеджмент груп», а саме із запитом: «чи має жовта та біла фарба SIGNAKUL 21-25 Вашого виробництва (як замовника випробувань) вищезазначені сертифікати щодо випробувань на EN 1436:2018, які видані 18.04.2018 Asociacion para el Estudio de las Tecnologias de Equlpamlento de Carreteras, S.A» У відповідь на цей запит ТОВ «Колор С.І.М» надав лист від 24.09.2024 № 183. Згідно з цим документом ТОВ «Колор С.І.М» повідомило наступне: «На замовлення ТОВ «КОЛОР С.І.М» біла фарба SIGNAKUL 21-25 нашого виробництва пройшла у 2018 році випробування та отримано сертифікат Sertificate of durability test (ref. 4412/P-R-I) від 18.04.2018 від Asociacion para el Estudio de las Tecnologias de Equlpamlento de Carreteras, S.A: Жовта фарба SIGNAKUL 21-25 нашого виробництва не проходила випробувань у 2018 році в Asociacion para el Estudio de las Tecnologias de Equlpamlento de Carreteras, S.A, тому Sertificate of durability test (ref. 4414/P-R-I) від 18.04.2018 з його перекладом на українську мову, наданий ТОВ «ТРАФІК МЕНЕДЖМЕНТ ГРУП» в складі тендерної пропозиції, не є дійсним та вважаємо, що є неправдивим, та таким що завдає шкоди діловій репутації нашого товариства. Станом на 23.09.2024 відсутні сертифікати на жовту фарбу SIGNAKUL 21-25 нашого виробництва, видані Asociacion para el Estudio de las Tecnologias de Equlpamlento de Carreteras, S.A, тому що не здійснювали замовлень у лабораторії даного підприємства» Враховуючи викладене, Учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів Закупівлі. Згідно з підпунктом 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначених норм.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
1. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, щодо Закупівлі: 1.1. Перелік виявлених невідповідностей. У довідці від 18.09.2024 № 03 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід на підтвердження наявності працівників Учасником надані наступні документи: - на оператора та машиніста маркувальної машини – розряд 6 Зюбрик Ігоря Олексійович надано наказ від 06.03.2023 № ТМГ00000001-0000000004 про прийняття на роботу Зюбрика Ігоря Олексійовича на посаду машиніста маркірувальної машини для розмічання автомобільних доріг; - на машиніста маркувальної машини для розмічання автомобільних доріг Благовірного Леоніда Васильовича надано наказ від 16.04.2024 № ТМГ00000002-0000000138 про прийняття на роботу Благовірного Леоніда Васильовича на посаду машиніста маркірувальної машини для розмічання автомобільних доріг; - на машиніста маркувальної машини для розмічання автомобільних доріг Пащенко Андрія Володимировича надано наказ від 03.06.2024 № ТМГ00000005-0000000141 про прийняття на роботу Пащенко Андрія Володимировича на посаду машиніста маркірувальної машини для розмічання автомобільних доріг. 1.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Відповідно до п.2 Додатку 2 до тендерної документації та п.14 Додатку 7 до тендерної документації для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасник надає довідку в якій зазначається ПІБ кожного працівника, якого учасник планує залучити до виконання договору та підстави виникнення правовідносин між працівником та учасником, за формою, яка зазначена у Додатку 2 до тендерної документації. Для підтвердження наявності працівників, які будуть залучені до надання послуг, надати витяги трудових книжок або наказів про призначення або розпоряджень або трудові договори або договори цивільно-правового характеру. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Для усунення зазначених невідповідностей учасник має надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід приведену у відповідність з наданими підтверджуючими документам. 2.1. Перелік виявлених невідповідностей. У довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 18.09.2024 № 02 Учасник зазначив про наявність у нього устаткування для нанесення дорожньої розмітки (у тому числі з ручним розпилювачем для маркування та маркірування доріг) на базі автомобіля FIAT SCUDO вантажний спеціальний фургон малотоннажний – В (самохідна дорожньо розмічальна машина для влаштування горизонтальної дорожньої розмітки акриловою фарбою) «Ромарк-36» на базі автомобіля FIAT SCUDO реєстраційний номер СА9148СК (свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу СХВ 295861), яке в нього на підставі договору про надання послуг обладнанням та механізмами від 14.08.2024 № 14/08-24, укладений з ФОП Мурейко Валентином Миколайовичем. Та на підтвердження правового статусу набуття цього устаткування надано договір від 14.08.2024 № 14/08-24, укладений з ФОП Мурейко Валентином Миколайовичем в п.1.3 даного договору зокрема зазначено: «1.3 Сторони домовилися про те, що послуги за цим договором будуть надаватися виключно на об’єкті за результатами проведення процедури закупівлі № UA-2024-07-24-010506-a в електронній системі закупівель «Prozorro….» Проте дана закупівля за іншим ідентифікатором. 2.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Згідно з п.1 Додатку 2 до тендерної документації та та п.14 Додатку 7, для підтвердження кваліфікаційного критерію наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій надається довідка, в якій зазначено наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, за формою, зазначеною у п.1 цього Додатку. На підтвердження правового статусу набуття техніки (машин/механізмів/устаткування/обладнання) зазначеною у Довідці, надаються: по власній техніці: - на машини та механізми, які підлягають обов’язковій державній реєстрації, копії свідоцтв про їх реєстрацію; - на машини/механізми/устаткування/обладнання, реєстрація по яких не передбачена діючим законодавством України, балансову довідку або документ, який підтверджує право власності Учасника; по орендованій техніці, за договором лізингу техніки або залученій техніці на інших правових підставах, Учасник надає у складі пропозиції: - копію відповідного договору (договору оренди, договору лізингу, договору про співпрацю щодо експлуатації, договору користування, договору про надання послуг, тощо) з усіма додатками та невід’ємними частинами договору; - копії свідоцтв про реєстрацію на машини та механізми, які підлягають обов’язковій державній реєстрації; - на машини/механізми/устаткування/обладнання, реєстрація по яких не передбачена діючим законодавством України, документ від Власника або Орендаря, який підтверджує їх право власності або користування. 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Для усунення зазначених невідповідностей учасник має надати копію відповідного договору (договору оренди, договору лізингу, договору про співпрацю щодо експлуатації, договору користування, договору про надання послуг, тощо) з усіма додатками та невід’ємними частинами договору на самохідну машину для нанесення дорожньої розмітки, відповідно даної закупівлі. Відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику. Згідно з частиною 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення. Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. 2. Пунктом 42 Особливостей визначено, що замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі. Тендерна документація містить вимоги щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, які викладені у додатку №4 «Технічне вимоги та завдання» до тендерної документації. Відповідно до технічних, якісних умов тендерної документації та Додатку №7 учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати сертифікат випробування (біла та жовта фарба) відповідно ДСТУ EN 1436:2020 «Матеріали дорожньої розмітки. Експлуатаційній властивості матеріалів для розмітки та методи випробувань» та/або EN 1436:2018 показники, яких мають відповідати вимогам та показникам п.6.2 розділу 6 ДСТУ 2587:2021 «Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Загальні технічні умови». У складі тендерної пропозиції Учасника надані копії сертифікатів випробовувань на EN 1436:2018 на фарбу ТОВ «Колор С.І.М.» на білий та жовтий колір, які видані Asociacion para el Estudio de las Tecnologias de Equlpamlento de Carreteras, S.A з перекладом зазначених документів з англійської мови на українську, а саме: - жовта фарба SIGNAKUL 21-25: Sertificate of durability test (ref. 4414/P-R-I) від 18.04.2018; - біла фарба SIGNAKUL 21-25: Sertificate of durability test (ref. 4412/P-R-I) від 18.04.2018 Замовник звернувся до ТОВ «Колор С.І.М» із запитом від 23.09.2024 № 01-10/980 про підтвердження щодо наданих сертифікатів у складі тендерної пропозиції ТОВ «Трафік менеджмент груп», а саме із запитом: «чи має жовта та біла фарба SIGNAKUL 21-25 Вашого виробництва (як замовника випробувань) вищезазначені сертифікати щодо випробувань на EN 1436:2018, які видані 18.04.2018 Asociacion para el Estudio de las Tecnologias de Equlpamlento de Carreteras, S.A» У відповідь на цей запит ТОВ «Колор С.І.М» надав лист від 24.09.2024 № 183. Згідно з цим документом ТОВ «Колор С.І.М» повідомило наступне: «На замовлення ТОВ «КОЛОР С.І.М» біла фарба SIGNAKUL 21-25 нашого виробництва пройшла у 2018 році випробування та отримано сертифікат Sertificate of durability test (ref. 4412/P-R-I) від 18.04.2018 від Asociacion para el Estudio de las Tecnologias de Equlpamlento de Carreteras, S.A: Жовта фарба SIGNAKUL 21-25 нашого виробництва не проходила випробувань у 2018 році в Asociacion para el Estudio de las Tecnologias de Equlpamlento de Carreteras, S.A, тому Sertificate of durability test (ref. 4414/P-R-I) від 18.04.2018 з його перекладом на українську мову, наданий ТОВ «ТРАФІК МЕНЕДЖМЕНТ ГРУП» в складі тендерної пропозиції, не є дійсним та вважаємо, що є неправдивим, та таким що завдає шкоди діловій репутації нашого товариства. Станом на 23.09.2024 відсутні сертифікати на жовту фарбу SIGNAKUL 21-25 нашого виробництва, видані Asociacion para el Estudio de las Tecnologias de Equlpamlento de Carreteras, S.A, тому що не здійснювали замовлень у лабораторії даного підприємства» Враховуючи викладене, Учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів Закупівлі. Згідно з підпунктом 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначених норм.
Код ЄДРПОУ | 39612538 |
---|---|
Поштова адреса | 79021, Україна, Львівська область, місто Львів, ВУЛИЦЯ КУЛЬПАРКІВСЬКА, будинок 93 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Роман Сеник |
Телефон | +380977115817,+380966060035,+380677684587 |
Ел. пошта | rozmitka@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 37988621 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Кравченко В.М. |
Телефон | +380992916779 |
Ел. пошта | tovtbd2016@ukr.net |
не залучається
Оплата послуг здійснюється за фактом надання послуг на підставі оформлених належним чином форми № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» та форми № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт», узгоджених, підписаних організацією, що здійснює технічний нагляд і контроль за наданням Послуг протягом 20 робочих днів з моменту отримання фінансування на розрахунковий рахунок Замовника на послуги за даним Договором
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Департамент муніципального управління Запорізької міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 44921382 |
Поштова адреса | 69126, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, пр.Соборний, будинок 214 |
Ім'я |
Широких Олена Анатоліївна ( ) |
Телефон | +380617171881 |
Ел. пошта | dmu.zmr@gmail.com |