На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 666 666.67 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Прийом пропозицій
Опис закупівлі: Процедура відкритих торгів проводиться відповідно до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами. _Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). _Ціна тендерної пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Критеріями оцінки є ціна. Питома вага критерію становить 100%. Ціна тендерної пропозиції – ціна пропозиції без урахування ПДВ. Електронний аукціон (у разі застосування) також здійснюватиметься за ціновими пропозиціями без урахування ПДВ. Якщо учасник-переможець процедури закупівлі являтиметься платником ПДВ, при укладанні договору про закупівлю ціна договору включатиме ПДВ відповідно до вимог чинного законодавства України. _Інша інформація зазначена у тендерній документації
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-11-013263-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 23 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 23 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 26 вересня, 16:00 |
Дата останніх змін | 13 вересня, 14:16 |
Очікувана вартість закупівлі | 2 666 666.67 UAH без ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 13 333.33 UAH без ПДВ |
Початок аукціону | 27 вересня, 12:11 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Розроблення проєктної документації «Капітальний ремонт автомобільного шляхопроводу на км 1478+941 дільниці Красне - Львів» * (Предмет закупівлі визначено за об’єктом будівництва згідно з п.27 ч.1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво»). Строк виконання робіт Виконавцем – від дати отримання заявки від Замовника до 31.12.2024.1 робота Адреса поставки: 79007, Україна, Львівська область, Львів, вул. Гоголя, буд. 1 - місцезнаходження Замовника. Місце виконання робіт - територія Виконавця. Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 71320000-7, Послуги з інженерного проектування |
Порядок розрахунків: _Для платників ПДВ: Замовник здійснює розрахунок за виконані роботи на 45-ий календарний день з дати реєстрації Виконавцем складеної відповідно до Податкового кодексу України податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, за наявності належним чином оформленого та підписаними Сторонами Акта здачі-приймання виконаних проєктних робіт. У випадку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування Виконавця, Замовник здійснює оплату на 45-ий календарний день з дати отримання Замовником від Виконавця копії рішення про реєстрацію податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних. Якщо дата оплати припадає на вихідний день, розрахунок здійснюється на наступний робочий день після вихідного. _Для неплатників ПДВ: Замовник здійснює розрахунок на 45-й календарний день з дати підписання Сторонами Акта здачі- приймання виконаних проєктних робіт. Якщо дата оплати припадає на вихідний день, розрахунок здійснюється на наступний робочий день після вихідного.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40081195 |
Поштова адреса | 79007, Україна, Львівська область, Львів, вул. Гоголя, буд. 1 |
Ім'я |
Захарченко А. Л. |
Телефон | 0322263997 |
Ел. пошта | tender@railway.lviv.ua |