На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
5 450 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Опис закупівлі: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-11-013410-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 16 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 16 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 19 вересня, 12:00 |
Дата останніх змін | 21 вересня, 14:12 |
Очікувана вартість закупівлі | 5 450 000.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 27 250.00 UAH без ПДВ |
---|
Документи лота |
|
---|
Поточний ремонт приміщень 1-го поверху гуртожитку Донецького державного університету внутрішніх справ за адресою: м. Кропивницький, вул. Шатила,41 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 30.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45450000-6, Інші завершальні будівельні роботи |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 37059107 |
---|---|
Поштова адреса | 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул.Паученка архітектора, будинок 113 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Гай-Воронський Дмитро |
Телефон | 380505835893 |
Ел. пошта | dima3995@ukr.net |
не залучено
Час публікації: 2024-09-20 16:51:46
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-21 16:51:46
Опис
«В ході розгляду тендерної пропозиції встановлено наявність невідповідності в тендерній пропозиції, зокрема на виконання вимог пункту 1 Додатку №1 Учасник На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. У складі тендерної пропозиції Учасники надають: або скановані оригінали або копії документів на підтвердження права власності чи найму/оренди/володіння майном, обладнанням, яке вказано в довідці за формою 1. В складі тендерної пропозиції Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ ОД" надав довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника та на підтвердження права власності частини обладнання надано бухгалтерські виписки з субрахунків основного рахунку 10 «Основні засоби» зокрема 106 «Інструменти, прилади та інвентар», 104 «Машини та обладнання», 105 «Транспортні засоби», частини обладнання видаткові накладні на придбання інструментів та договір оренди обладнання №24 від 02.01.2024 року. Але в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника в формі замовника прописана назва стовпчика «Найменування» обладнання в учасника прописано «Вид обладнання та механізмів», далі в позиціях 10, 28, 29, 30 є невідповідності в написані назв обладнання та приладів, а позиція 28 відсутня в документах на підтвердження права власності. З метою виправлення даних невідповідностей Учасник має завантажити приведений у відповідність вищевказаний документ, зокрема довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника».
Оплата за надані послуги (виконані роботи) здійснюється шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Підрядника, вказаний у даному Договорі, протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів після підписання акту наданих послуг (виконаних робіт) на підставі виставленого Підрядником рахунку.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ДОНЕЦЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ВНУТРІШНІХ СПРАВ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 08571423 |
Поштова адреса | 25015, Україна, Кіровоградська область, місто Кропивницький, вулиця Велика Перспективна, будинок 1 |
Ім'я |
Любов Вишнева |
Телефон | +380985296831 |
Ел. пошта | vyshneva_86_@ukr.net |