На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
312 800.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: . Умови оплати: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору. 8.1 У разі, якщо ПОСТАЧАЛЬНИК не є платником ПДВ оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору Умови поставки: DDP Інтеркомес, у редакції 2020
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 45294270 |
---|---|
Поштова адреса | 79035, Україна, Львівська область, Львів, вул.Зелена, будинок 131 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Шмалюк Андрій |
Телефон | 380686888770 |
Ел. пошта | tovceritender@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-12-006886-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 312 800.00 UAH без ПДВ |
Подача пропозицій | до 18 вересня, 10:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 18 вересня, 10:53 |
Труби водопровідні2000 погонний метр Адреса поставки: 65098, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Степна,2 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44160000-9, Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби Профіль: Труби водопровідні |
|
Бренд | GRANDI THERM, UNIDELTA, KASPA, HI-THERM, PIPE, FADO, PRAWTECH, ЕНЕРГОРЕСУРС-ІНВЕСТ, ROZMA, VALROM, KOER, THERMO ALIANCE, КАЛУШСЬКИЙ ТРУБНИЙ ЗАВОД, GEORG FISHER (GF), BAUX, WAVIN EKOPLASTIK, VSPLAST, ТПГ, ПГ УПК, SANTAN, POLYPIPE, ЗЕЛЕНИЙ СВІТ |
---|---|
Матеріал | поліетилен, металопластик, зшитий поліетилен, поліпропілен |
Призначення | гаряче водопостачання, холодне водопостачання |
Армування | базальт, скловолокно, алюміній |
Діаметр | 16 - 800, мм |
Товщина стінки труби | 1.5 - 70, мм |
Робочий тиск | 5 - 30, бар |
Робоча температура | 40 - 120, °C |
Тип з'єднання | обтиск, пайка, муфтове |
Гарантія | до 0, міс |
Умови оплати: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору. 8.1 У разі, якщо ПОСТАЧАЛЬНИК не є платником ПДВ оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Строк поставки ТОВАРУ – протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з моменту надання письмової рознарядки ПОКУПЦЕМ.
Тип оплати:
Період: 14 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40081200 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Шеремета Світлана Георгіївна |
Телефон | 380487272394 |
Ел. пошта | ntvm@odz.gov.ua |