На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Умови поставки: Строк поставки: протягом 10 робочих днів з дати підписання договору. Періодичність поставок: одноразово. Термін поставки товару може продовжуватись Сторонами у разі виникнення об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі форс-мажорних обставин, затримки фінансування витрат покупця та інших обставин, визначених сторонами як достатніми та об’єктивними, але не пізніше 31.12.2024 року. Зміни термінів поставки можливі за попередньо згодою двох сторін. Допускається дострокова поставка Товару за погодженням Сторонами. Місце поставки Товару: проспект Волі, 54 а, м. Луцьк, Волинська область, 43010. Приймання товару здійснюється за якістю відповідно до умов договору та технічними вимогами, згідно технічної специфікації для проведення процедури закупівлі через систему електронних закупівель, а також загальним вимогам, що ставляться діючим законодавством до даного виду Товару та підтверджуватися сертифікатом якості, або паспортом якості, декларацією або іншим документом про якість предмета закупівлі, за кількістю відповідно до найменування товару, зазначеного у видатковій накладній. Учасник підтверджує, що поставлений Товар не матиме недоліків, дефектів і відповідає умовам Договору та законодавству України. Учасник гарантує якість Товару в цілому. Товар поставляється в упаковці, що забезпечує його цілісність і збереження. Одночасно з Товаром Учасник надає Замовнику видаткову накладну на Товар та документи, що підтверджують якість Товару, такі як: сертифікат якості, або паспорт якості, декларація або інший документ про якість предмета закупівлі. Видаткова накладна на товар та документи про якість Товару надаються Учасником у належному стані, оформлені відповідно до вимог чинного законодавства України та такими, що відповідають технічним та якісним характеристикам Товару, що поставляється за цим Договором. Учасник несе всі витрати, пов'язані з поставкою Товару, в тому числі транспортні витрати, а також всі ризики втрати або пошкодження Товару до моменту передачі Товару Замовнику в місці поставки. Право власності Покупця, на поставлений товар виникає з моменту приймання товару, факт якого засвідчується відміткою Покупця на відповідній видатковій накладній. Умови оплати: 100 % післяоплата. Оплата Товару здійснюється впродовж 10 (десяти) календарних днів з дати поставки (передачі) Товару та підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної. У разі, якщо поставка здійснена лише частково (видаткова накладна підписана лише на частину Товару), оплата здійснюється пропорційно за фактично поставлену кількість Товару. Ціна товару: Ціна Товару / Ціна пропозиції Учасника визначається з урахуванням всіх податків, зборів та інших обов’язкових платежів, що сплачуються або мають бути сплачені Постачальником, а також понесених Постачальником витрат на транспортування, навантаження, страхування та інших витрат, пов’язаних з постачанням Товару до місця поставки, визначеного цим Договором. Ціна Товару за договором, а також Пропозиція учасника – платника ПДВ повинна включати суму ПДВ, а у разі надання пропозиції Учасником – не платником ПДВ, або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, зазначається ціна без ПДВ, про що Учасником робиться відповідна позначка. Ціна за одиницю Товару наведена у Специфікації. Умови договору не можуть відрізнятися від умов, визначених замовником у запиті пропозицій постачальників, зокрема у проекті договору, що є складовою частиною запиту пропозицій постачальників, та/або пропозиції переможця відбору (у тому числі ціни за одиницю товару), крім випадку зменшення ціни договору без зміни обсягу. Учасник гарантує дотримання рішення РНБО «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» від 28.04.2017 р. Учасник несе повну відповідальність за дотримання встановлених законодавством України обмежень щодо ввезення товарів на митну територію України, у тому числі обмежень, встановлених постановами Кабінету Міністрів України від 09.04.2022 № 426 «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» та від 30.12.2015 № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації». Учасник гарантує, що за цим договором він не буде пропонувати замовнику до постачання товар, походженням з Російської Федерації та/або ввезений на митну територію з Російської Федерації. Учасник гарантує, що він не підпадає під заборону, передбачену постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2022 № 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації». А також враховувати, що в Україні забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг в учасника процедури закупівлі, який є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі-активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/ Ісламської Республіки Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агенству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; або пропонує в тендерній пропозиції товари походження з Російської Федерації/ Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 21337459 |
---|---|
Поштова адреса | 29013, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, ВУЛИЦЯ ПОДІЛЬСЬКА, будинок 93 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Катерина Бідасюк |
Телефон | +0957857313 |
Ел. пошта | k.bidasiuk@ofis-centr.com.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 43977041 |
---|---|
Поштова адреса | 04073, Україна, Київська область, Київ, вул.Куренівська, будинок 2-Б |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Матвій |
Телефон | 380673873633 |
Ел. пошта | corptender1@ukrpap.com.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 2550800194 |
---|---|
Поштова адреса | 49000, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, ВУЛИЦЯ ХЕРСОНСЬКА, будинок 9Б, квартира 35 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Євген Єгоров |
Телефон | +380506874669 |
Ел. пошта | egorov_tend@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 38295925 |
---|---|
Поштова адреса | 65007, Україна, Одеська область, місто Одеса, ВУЛИЦЯ СТАРОПОРТОФРАНКІВСЬКА, будинок 117 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Наталья Середницкая |
Телефон | +380991151404,+380930198687 |
Ел. пошта | manager3@klyaksa.biz |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 40526877 |
---|---|
Поштова адреса | 33001, Україна, Рівненська область, місто Рівне, ВУЛИЦЯ КНЯГИНИЦЬКОГО, будинок 1, офіс 2 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ігор Радійовський |
Телефон | +380673600335,+380977950080 |
Ел. пошта | igorrv@i.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 22047108 |
---|---|
Поштова адреса | 10025, Україна, Житомирська область, місто Житомир, ВУЛИЦЯ СЕРГІЯ ПАРАДЖАНОВА, будинок 125 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Ігор Талько |
Телефон | +380676038782,+380974034343,+380934034343,+380994034343 |
Ел. пошта | paley@paley.com.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 42069908 |
---|---|
Поштова адреса | 81700, Україна, Львівська область, місто Жидачів, ВУЛИЦЯ САДОВА, будинок 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ігор Медвідь |
Телефон | +380972955871 |
Ел. пошта | medvidim@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 2997913694 |
---|---|
Поштова адреса | 23310, Україна, Вінницька область, Тиврівський район, місто Гнівань, ПРОВУЛОК ГОГОЛЯ, будинок 2 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олег Бонящук |
Телефон | +380985464006 |
Ел. пошта | oleg@bravopap.com.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 25551379 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Холод Ігор Орестович |
Телефон | 0676710411 |
Ел. пошта | ROMUS.POLIGRAF@META.UA |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 40828948 |
---|---|
Поштова адреса | 03028, Україна, м. Київ, ВУЛИЦЯ САПЕРНО- СЛОБІДСЬКА, будинок 10, офіс 111. |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Торбенко Андрій |
Телефон | 380952680669 |
Ел. пошта | andriy@nashpapir.com.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 39919518 |
---|---|
Поштова адреса | 03028, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ СТРАТЕГІЧНЕ ШОСЕ, будинок 11 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олексій Бурхай |
Телефон | +380679592155 |
Ел. пошта | alex_222@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-13-001210-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 300 000.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 18 вересня, 11:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 23 вересня, 10:58 |
Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 168%, 105 мкм, 92%, 500 арк., білий1500 пачка Адреса поставки: 43010, Україна, Волинська область, Луцьк, ПРОСПЕКТ ВОЛІ, будинок 54А Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне Профіль: Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 168%, 105 мкм, 92%, 500 арк., білий |
|
Формат | A4 (210х297 мм) |
---|---|
Щільність паперу | 80, г/м² |
Білизна CIE | 168 - 180, % |
Товщина | 105 - 110, мкм |
Непрозорість | 92 - 98, % |
Кількість аркушів | 500, шт |
Колір | білий |
Recycling (з вторинной сировини) |
Умови оплати: 100 % післяоплата. Оплата Товару здійснюється впродовж 10 (десяти) календарних днів з дати поставки (передачі) Товару та підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної. У разі, якщо поставка здійснена лише частково (видаткова накладна підписана лише на частину Товару), оплата здійснюється пропорційно за фактично поставлену кількість Товару. Ціна товару: Ціна Товару / Ціна пропозиції Учасника визначається з урахуванням всіх податків, зборів та інших обов’язкових платежів, що сплачуються або мають бути сплачені Постачальником, а також понесених Постачальником витрат на транспортування, навантаження, страхування та інших витрат, пов’язаних з постачанням Товару до місця поставки, визначеного цим Договором. Ціна Товару за договором, а також Пропозиція учасника – платника ПДВ повинна включати суму ПДВ, а у разі надання пропозиції Учасником – не платником ПДВ, або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, зазначається ціна без ПДВ, про що Учасником робиться відповідна позначка. Ціна за одиницю Товару наведена у Специфікації. Умови договору не можуть відрізнятися від умов, визначених замовником у запиті пропозицій постачальників, зокрема у проекті договору, що є складовою частиною запиту пропозицій постачальників, та/або пропозиції переможця відбору (у тому числі ціни за одиницю товару), крім випадку зменшення ціни договору без зміни обсягу.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Строк поставки: протягом 10 робочих днів з дати підписання договору. Періодичність поставок: одноразово. Термін поставки товару може продовжуватись Сторонами у разі виникнення об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі форс-мажорних обставин, затримки фінансування витрат покупця та інших обставин, визначених сторонами як достатніми та об’єктивними, але не пізніше 31.12.2024 року. Зміни термінів поставки можливі за попередньо згодою двох сторін. Допускається дострокова поставка Товару за погодженням Сторонами. Місце поставки Товару: проспект Волі, 54 а, м. Луцьк, Волинська область, 43010. Приймання товару здійснюється за якістю відповідно до умов договору та технічними вимогами, згідно технічної специфікації для проведення процедури закупівлі через систему електронних закупівель, а також загальним вимогам, що ставляться діючим законодавством до даного виду Товару та підтверджуватися сертифікатом якості, або паспортом якості, декларацією або іншим документом про якість предмета закупівлі, за кількістю відповідно до найменування товару, зазначеного у видатковій накладній. Учасник підтверджує, що поставлений Товар не матиме недоліків, дефектів і відповідає умовам Договору та законодавству України. Учасник гарантує якість Товару в цілому. Товар поставляється в упаковці, що забезпечує його цілісність і збереження. Одночасно з Товаром Учасник надає Замовнику видаткову накладну на Товар та документи, що підтверджують якість Товару, такі як: сертифікат якості, або паспорт якості, декларація або інший документ про якість предмета закупівлі. Учасник несе всі витрати, пов'язані з поставкою Товару, в тому числі транспортні витрати, а також всі ризики втрати або пошкодження Товару до моменту передачі Товару Замовнику в місці поставки. Право власності Покупця, на поставлений товар виникає з моменту приймання товару, факт якого засвідчується відміткою Покупця на відповідній видатковій накладній.
Тип оплати:
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03499885 |
Поштова адреса | 43010, Україна, Волинська область, Луцьк, ПРОСПЕКТ ВОЛІ, будинок 54А |
Ім'я |
Катерина Прокопчук |
Телефон | 380332724778 |
Ел. пошта | tkgsvozakupivli@vl.arbitr.gov.ua |