На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-13-007515-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 18 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 18 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 21 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 23 вересня, 13:51 |
Очікувана вартість закупівлі | 144 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 720.00 UAH з ПДВ |
---|
бордюр дорожній БР 100-30-15400 штука Адреса поставки: 64603, Україна, Харківська область, м.Лозова, вул. Правди, буд.4 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44912400-0, Бордюрний камінь |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 23079576 |
---|---|
Поштова адреса | 51400, Україна, Дніпропетровська область, місто Павлоград, ВУЛ.ТЕРЬОШКІНА, будинок 9/1-А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Вячеслав Бульвінов |
Телефон | +380952340794 |
Ел. пошта | zakaz-1@bm-beton.com.ua |
Час публікації: 2024-09-23 13:51:33
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-24 13:51:33
Опис
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості зі змінами). За результатами розгляду тендерної пропозиції у відкритих торгах з особливостями, згідно предмету закупівлі Бордюр дорожній БР- 100.30.15 код -44910000-2 Будівельний камінь за ДК 021:2015 «Єдиного закупівельного словника» учасника торгів – ТОВ «БЕТОНЯРНЯ «БУДМАЙСТЕР » (далі - Учасник), Замовником виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані у складі тендерної пропозиції, а саме: 1 Згідно Додатку 1 перелік документів та/або інформації,які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції,згідно п 11 : Довідка, складена в довільній формі, яка містить інформацію про засновника та кінцевого бенефіціарного власника учасника, зокрема: назва юридичної особи, що є засновником учасника, її місцезнаходження та країна реєстрації; прізвище, ім’я по батькові засновника та/або кінцевого бенефіціарного власника, адреса його місця проживання та громадянство Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано : -Опитувальник Контрагента-юридичної особи та схематичне зображення структури власності, яка містить інформацію про засновників та кінцевого бенефіціарного власника учасника. На виправлення невідповідностей Учасник повинен надати у строк,визначений особливостями: Довідку, складену в довільній формі, яка містить інформацію про засновника та кінцевого бенефіціарного власника учасника, зокрема: назва юридичної особи, що є засновником учасника, її місцезнаходження та країна реєстрації; прізвище, ім’я по батькові засновника та/або кінцевого бенефіціарного власника, адреса його місця проживання та громадянство… 2. Згідно Додатку 1 перелік документів та/або інформації,які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції,згідно п 14 : Копія Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань. Витяг обов’язково має містити дані про реєстраційні дії. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано : Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб,від 25.04.2024 р ,який не відповідає переліку засновників,бенефіціарів наданих учасником в Опитувальнику Контрагента-юридичної особи та перевірених даних Замовником через YOU CONTROL,а саме , згідно витягу : - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-СЕРВІС-2006" - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІЕЛ-СЕРВІС-СХІД" Згідно опитувальника та YOU CONTROL,наступне : - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕС ЕФ ІНВЕСТМЕНТС" - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕС ЕФ МЕНЕДЖМЕНТ" На виправлення невідповідностей Учасник повинен надати у строк,визначений особливостями: Копія Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань. Витяг обов’язково має містити дані про реєстраційні дії. Відповідно до пункту 1 розділу 5 "Оцінка тендерних пропозицій" Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовником прийнято рішення про надання 24 годин для виправлення невідповідностей. Учасник якому надано 24 години на виправлення, має протягом вказаного часу завантажити документи та/або обгрунтування (інформацію щодо невідповідностей) через електронну систему закупівель.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне підприємство "ЕКО-САН" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38429746 |
Поштова адреса | 64603, Україна, Харківська область, м. Лозова, вул. Правди, буд. 4 |
Ім'я |
Олена Пирогова |
Телефон | +380952382018 |
Ел. пошта | tender_san@ukr.net |