На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
227 197.02 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-13-007984-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 18 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 18 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 21 вересня, 09:00 |
Дата останніх змін | 23 вересня, 14:12 |
Очікувана вартість закупівлі | 227 197.02 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 135.99 UAH з ПДВ |
---|
Поворотно - відкривне16 штука Адреса поставки: 61000, Україна, Харківська область, м. Харків, За адресами структурних підрозділів Строк: до 31.10.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44221100-6, Вікна |
Глухе1 штука Адреса поставки: 61000, Україна, Харківська область, м. Харків, За адресами структурних підрозділів Строк: до 31.10.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44221100-6, Вікна |
Склопакет1 штука Адреса поставки: 61000, Україна, Харківська область, м. Харків, За адресами структурних підрозділів Строк: до 31.10.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44221111-6, Склопакети |
Склопакет1 штука Адреса поставки: 61000, Україна, Харківська область, м. Харків, За адресами структурних підрозділів Строк: до 31.10.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44221111-6, Склопакети |
Склопакет2 штука Адреса поставки: 61000, Україна, Харківська область, м. Харків, За адресами структурних підрозділів Строк: до 31.10.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44221111-6, Склопакети |
Глухе1 штука Адреса поставки: 61000, Україна, Харківська область, м. Харків, За адресами структурних підрозділів Строк: до 31.10.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44221100-6, Вікна |
Поворотно - відкривне1 штука Адреса поставки: 61000, Україна, Харківська область, м. Харків, За адресами структурних підрозділів Строк: до 31.10.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44221100-6, Вікна |
Поворотно - відкривне1 штука Адреса поставки: 61000, Україна, Харківська область, м. Харків, За адресами структурних підрозділів Строк: до 31.10.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44221100-6, Вікна |
Підвіконня типу OPENTECK матове біле1 штука Адреса поставки: 61000, Україна, Харківська область, м. Харків, За адресами структурних підрозділів Строк: до 31.10.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44221000-5, Вікна, двері та супутні вироби |
Відлив на вікно2 штука Адреса поставки: 61000, Україна, Харківська область, м. Харків, За адресами структурних підрозділів Строк: до 31.10.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44221000-5, Вікна, двері та супутні вироби |
Відлив на вікно1 штука Адреса поставки: 61000, Україна, Харківська область, м. Харків, За адресами структурних підрозділів Строк: до 31.10.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44221000-5, Вікна, двері та супутні вироби |
Металопластикові двері двухстворчаті1 штука Адреса поставки: 61000, Україна, Харківська область, м. Харків, За адресами структурних підрозділів Строк: до 31.10.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44221200-7, Двері |
Поворотно - відкривне1 штука Адреса поставки: 61000, Україна, Харківська область, м. Харків, За адресами структурних підрозділів Строк: до 31.10.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44221100-6, Вікна |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 40547504 |
---|---|
Поштова адреса | 62104, Україна, Харківська область, Первомайський, вулиця Бугайченко, 25 кім. 26А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | ОЛЕГ ПОЛЯРУШ |
Телефон | 380503251518 |
Ел. пошта | everestnp8@gmail.com |
Час публікації: 2024-09-23 11:27:34
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-24 11:27:34
Опис
Після розкриття тендерних пропозицій на закупівлю - ДК 021:2015 - 44220000-8 Столярні вироби (Вікна, двері, підвіконня, відлив) виявлені невідповідності в інформації, що подані ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕВЕРЕСТ КОНСТРАКШН» (далі – ТОВ «ЕВЕРЕСТ КОНСТРАКШН») у складі тендерної пропозиції. На виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі - Закон), Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) та керуючись пунктом 1 Розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.» розміщую повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ТОВ «ЕВЕРЕСТ КОНСТРАКШН»: 1) Тендерною документацією передбачено: ДОДАТОК 3 до тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції …… Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції про закупівлю для службової (посадової) особи учасника, яку уповноважено підписувати документи тендерної пропозиції про закупівлю та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчого (установчих) документа (документів), з урахуванням вимог статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» або статті 106 Закону України «Про акціонерні товариства» 6 Оригінал чи копію протоколу установчих/загальних зборів або виписку з протоколу установчих/загальних зборів або оригінал чи копію рішення засновника та наказом (копією наказу/витягом з наказу)/розпорядження (копією розпорядження/ витягом з розпорядження) про призначення або про вступ на посаду, або будь-який інший (інші) документ (документи), що підтверджує (підтверджують) такі повноваження відповідної службової (посадової) особи учасника. 7 Довіреність/доручення, у разі підписання документів тендерної пропозиції/договору про закупівлю особою, чиї повноваження не визначені установчим (установчими) документом (документами) та документальним підтвердженням повноважень особи, яка видала довіреність/доручення, щодо видачі довіреності/доручення. …….. В складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «ЕВЕРЕСТ КОНСТРАКШН» оприлюднені документи: • СТАТУТТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕВЕРЕСТ КОНСТРАКШН» ідентифікаційний код юридичної особи 40547504 (нова редакція), затвердженого Рішенням учасника №259/09 від 29 вересня 2023 року; • НАКАЗ № 12-К від 12 листопада 2020 року про призначення директора Поляруша Олега Дмитровича ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕВЕРЕСТ НП» (далі – НАКАЗ); • РІШЕННЯ учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕВЕРЕСТ НП» Ідентифікаційний код юридичної особи 40547504 від 11 листопада 2020р. про зміну директора (далі – РІШЕННЯ) . В документах НАКАЗ та РІШЕННЯ наявне посилання на фірму - ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕВЕРЕСТ НП». Однак, учасником закупівлі ДК 021:2015 - 44220000-8 Столярні вироби (Вікна, двері, підвіконня, відлив) є ТОВ «ЕВЕРЕСТ КОНСТРАКШН». Таким чином, документально не доведено повноваження директора Поляруш Олега Дмитровича щодо підпису документів тендерної пропозиції про закупівлю для службової (посадової) особи учасника, яку уповноважено підписувати документи тендерної пропозиції про закупівлю та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчого (установчих) документа (документів). Необхідно: учаснику ТОВ «ЕВЕРЕСТ КОНСТРАКШН» оприлюднити документи, які повинні підтверджувати повноваження директора Поляруша Олега Дмитровича щодо підпису документів тендерної пропозиції про закупівлю для службової (посадової) особи учасника, яку уповноважено підписувати документи тендерної пропозиції про закупівлю та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчого (установчих) документа (документів). Відповідно до п. 1 Розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції ТОВ «ЕВЕРЕСТ КОНСТРАКШН» повинно виправити невідповідності в інформації та/або документах: «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.» . УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА Валентина ТОМИЛО 23.09.2024 року
Розрахунок за поставлену партію Товару здійснюється в розмірі 100 % упродовж 7 (семи) календарних днів з дати поставки Товару на адресу Покупця на підставі наданого оригіналу видаткової накладної Товару.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Харківській області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38631015 |
Поштова адреса | 61013, Україна, Харківська область, Харків, вул. Шевченка, 8 |
Ім'я |
Валентина Томило |
Телефон | +380677435932 |
Ел. пошта | v.tomylo@dsns.gov.ua |