На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
779 400.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Опис закупівлі: Тендерна документація розроблена на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України (далі – КМУ) від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості). Терміни, які використовуються в цій документації вживаються в значеннях, визначених Законом та Особливостями
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-13-009707-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 18 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 18 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 21 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 23 вересня, 19:19 |
Очікувана вартість закупівлі | 779 400.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 7 794.00 UAH з ПДВ |
---|
Документи лота |
|
---|
Мастика герметизуюча бітумно – еластомірна МГБЕ-Ш-75 (Код за ДК 021:2015 - 44110000-4 -Конструкційні матеріали)15000 кілограм Адреса поставки: 01015, Україна, м. Київ, вул. Старонаводницька, 12 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44110000-4, Конструкційні матеріали |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 43278807 |
---|---|
Поштова адреса | 61166, Україна, Харківська область, Харків, вул. Серпова, буд. 4 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Топташкіна Лілія Борисівна |
Телефон | 380952045204 |
Ел. пошта | sferaizol@ukr.net |
Час публікації: 2024-09-23 14:13:11
Кінцевий строк для усунення: 2024-09-24 14:13:11
Опис
1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1.)Учасником у складі пропозиції відповідно до Тендерної Документації п.п. 1.2.1.2 п. 1.2 Розділ 2 Зміст тендерної пропозиції учасника «Учасник повинен надати скановану довідку про кваліфікацію та досвід працівників, що будуть залучені до поставки товарів, які є предметом закупівлі за встановленою формою (додається). Примітки: * Довідка щодо працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід має бути підписана уповноваженою особою з ведення кадрової роботи, головним бухгалтером (бухгалтером) та керівником підприємства. Учаником в Документах пропозиції надано: Довідка щодо працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Додідка Учасника не підписана - головним бухгалтером (бухгалтером) та керівником підприємства. 1.2.)Учасником у складі пропозиції відповідно до Тендерної п. 3.2 Зміст тендерної документації учасника: «-проекту договору (Додаток 4) з підписом уповноваженої особи на кожній сторінці, та печпткою на кожній сторінці (при наявності).» Учаником в Документах пропозиції надано: Проекту договору (Додаток 4) з підписом уповноваженої особи на кожній сторінц. Учасником не надано Проект Договору з підписом уповноваженої особи на кожній сторінці, та печаткою на кожній сторінці. 1.3.)Учасником у складі пропозиції відповідно до Тендерної документації п.2.2 Додаток 3 «Товар повинен бути виготовлений в 2024 році, при поставці товару термін від дати виготовлення до моменту поставки Замовнику не повинен перевищувати 3-х місяців. Гарантійний термін зберігання мастики повинен становити не менше 1-го року від дати виробництва. Товар поставляється фасований відповідно вимог ДСТУ Б В.2.7-116: 2002, для тривалого зберігання». Учаником в Документах пропозиції не надано: Гарантійний лист відповідно до п.2.2 Додаток 3 «Товар повинен бути виготовлений в 2024 році, при поставці товару термін від дати виготовлення до моменту поставки Замовнику не повинен перевищувати 3-х місяців. Гарантійний термін зберігання мастики повинен становити не менше 1-го року від дати виробництва. Товар поставляється фасований відповідно вимог ДСТУ Б В.2.7-116: 2002, для тривалого зберігання». 1.4.) Учасником у складі пропозиції відповідно до Тендерної документації п.2.5 Додаток 3 «Якість товару має бути підтверджено в тендерній пропозиції копіями відповідних документів, завірених печаткою учасника: - Сертифікат відповідності; - Паспорт якості та /або інше. Документи повинні бути виданими відповідними уповноваженими органами згідно чинного законодавства та завірені учасником та дійсними на весь період постачання продукції. У разі, якщо термін дії документів закінчується до закінчення строку поставки товару, надати у складі пропозиції гарантійний лист про те, що на запит замовника, новий документ буде наданий не пізніше закінчення терміну дії чинного». Учаником в Документах пропозиції надано: Сертифікат відповідності відповідно до п.2.4, 2.5 Додаток 3, проте Сертифікат відповідності не завірений печаткою Учасника. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1.)Учасником у складі пропозиції відповідно до Тендерної Документації п.п. 1.2.1.2 п. 1.2 Розділ 2 Зміст тендерної пропозиції учасника «Учасник повинен надати скановану довідку про кваліфікацію та досвід працівників, що будуть залучені до поставки товарів, які є предметом закупівлі за встановленою формою (додається). Примітки: * Довідка щодо працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід має бути підписана уповноваженою особою з ведення кадрової роботи, головним бухгалтером (бухгалтером) та керівником підприємства. 1.2.)Учасником у складі пропозиції відповідно до Тендерної п. 3.2 Зміст тендерної документації учасника: «-проекту договору (Додаток 4) з підписом уповноваженої особи на кожній сторінці, та печпткою на кожній сторінці (при наявності).» 1.3.)Учасником у складі пропозиції відповідно до Тендерної документації п.2.2 Додаток 3 «Товар повинен бути виготовлений в 2024 році, при поставці товару термін від дати виготовлення до моменту поставки Замовнику не повинен перевищувати 3-х місяців. Гарантійний термін зберігання мастики повинен становити не менше 1-го року від дати виробництва. Товар поставляється фасований відповідно вимог ДСТУ Б В.2.7-116: 2002, для тривалого зберігання». 1.4.) Учасником у складі пропозиції відповідно до Тендерної документації п.2.5 Додаток 3 «Якість товару має бути підтверджено в тендерній пропозиції копіями відповідних документів, завірених печаткою учасника: - Сертифікат відповідності; - Паспорт якості та /або інше. Документи повинні бути виданими відповідними уповноваженими органами згідно чинного законодавства та завірені учасником та дійсними на весь період постачання продукції. У разі, якщо термін дії документів закінчується до закінчення строку поставки товару, надати у складі пропозиції гарантійний лист про те, що на запит замовника, новий документ буде наданий не пізніше закінчення терміну дії чинного». 2). Усунути невідповідності в поданій Учасником тендерній пропозиції, шляхом надання у відповідності: до ТД до п.п. 1.2.1.2 п. 1.2 Розділ 2 Зміст тендерної пропозиції учасника, п. 3.2 Зміст тендерної документації учасника, п.2.5 Додаток 3, шляхом розміщення відповідних підтверджуючих документів.
Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ з відстрочкою платежу до 90 календарних днів, відповідно до видаткової накладної на поставлену партію ТОВАРУ, обумовлену згідно з п. 4.1, п.4.2 цього Договору та Специфікації № 1 (Додаток 1) при наявності документів, зазначених у п. 5.2 цього Договору, а також ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний надати ПОКУПЦЮ належним чином оформлену та зареєстровану податкову накладну у відповідності до вимог законодавства України
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Печерського району" м. Києва |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03359115 |
Поштова адреса | 01010, Україна, Київська область, Київ, ВУЛ. АНДРІЯ ІВАНОВА, будинок 19 |
Ім'я |
Зьола Ігор Дмитрович |
Телефон | 380442800391 |
Ел. пошта | tender_deu_pechersk@ukr.net |