На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 008 238.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Прийом пропозицій
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-13-012210-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 25 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 25 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 28 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 13 вересня, 17:57 |
Очікувана вартість закупівлі | 2 008 238.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 10 041.19 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 10 041.19 UAH |
Початок аукціону | 30 вересня, 14:48 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Капітальний ремонт вулиці Дахнівської, м. Черкаси1 робота Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45230000-8, Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь |
Замовник може здійснити на користь Генпідрядника попередню оплату у розмірі та на строк, що не перевищують розмір та строк, визначені чинним законодавством. За письмовим зверненням Генпідрядника останньому може бути здійснена попередня оплата для виконання робіт за Договором. Попередня оплата може здійснюватися на строк не більше 3 (трьох) місяців від дати виставлення рахунку, в межах поточного бюджетного періоду, у розмірі до 30% від річної вартості робіт по Договору, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 4.12.2019 №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами), постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 року № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (зі змінами). Використаний аванс погашається на підставі актів виконаних робіт по ф. № КБ-2в, підписаних уповноваженими представниками сторін. По закінченні терміну, на який було видано попередню оплату, невикористані суми авансу повертаються Замовнику протягом одного банківського дня на спеціальний реєстраційний рахунок Замовника з якого була здійснена відповідна попередня оплата, а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення), Генпідрядник сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожний день прострочення. Попередня оплата здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) календарних днів від дати виставлення рахунку, з подальшим використанням зазначених коштів Генпідрядником для цілей, визначених Договором.
Тип оплати: Аванс
Період: 5 календарних днів
Розмір оплати: 30.00%
Підставою для проведення розрахунків за виконані роботи є підписані Сторонами в установленому порядку «Акт приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складені у відповідності з положенням чинних стандартів з ціноутворення та в межах вартості, визначеної в договірній ціні. Генпідрядник подає Замовнику зазначені форми не пізніше, ніж за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або терміну, встановленого Замовником для поетапної оплати виконаних робіт. Одночасно з формами №КБ-2 та №КБ-3 Генпідрядник подає Замовнику виконавчу документацію, передбачену ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва», а також інші підтвердні документи, передбачені цим Договором, а у випадку залучення Субпідрядників - з виділенням послуг наданих Субпідрядниками. Замовник проводить оплату за виконанні роботи протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання документів, вказаних в п. 4.1 шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Генпідрядника згідно з діючим порядком за умови надходження фактичного бюджетного фінансування видатків на рахунок Замовника. Відповідно до погодженого Сторонами Графіка здачі виконаних робіт, представник Замовника протягом обґрунтованого строку перевіряє виконані роботи на відповідність поданим формам №КБ-2в та №КБ-3. У разі наявності обґрунтованих причин, Замовник повертає форми №КБ-2в та №КБ-3 Генпідряднику з мотивованою відмовою. Роботи вважаються прийнятими після підписання форм обома Сторонами.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 42009566 |
Поштова адреса | 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, вулиця Смілянська, будинок 131 |
Ім'я |
Аладін Євген |
Телефон | 380500165682 |
Ел. пошта | 40422357@proton.me |