На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 693 310.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Відмінена закупівля
Завершено. Знайдено порушення
Скасовано
18 жовтня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 18 жовтня, 00:00
Опис
ПРОТОКОЛ № 100 уповноваженої особи управління з питань цивільного захисту Івано-Франківської обласної державної адміністрації 07 жовиня 2024 р. м. Івано-Франківськ Щодо прийняття рішення уповноваженою особою Порядок денний: 1. Про відміну відкритих торгів у зв’язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. 2. Про оприлюднення інформації в електронній системі закупівель про відміну процедури закупівлі. Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до рішення уповноваженої особи від 17.09.2024 № 98 оголошено проведення процедури відкритих торгів згідно з Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (надалі - Закон) з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 (надалі - Особливості) за предметом закупівлі Код ДК 021:2015: 48781000-6 «Пакети програмного забезпечення для управління системами» (спеціалізований програмний продукт для програмно-технічного комплексу) (предмет закупівлі), унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель UA-2024-09-17-011568-a (надалі - Закупівля). На підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Замовник виявив у Закупівлі порушення законодавства з питань публічних закупівель. Опис порушення (порушень): відповідно до вимог абзацу другого пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів), під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ "Смартс", що відсутність у складі його тендерної пропозиції «ДОВІДКИ про відповідність технічним вимогам», яку Замовник вимагає згідно Додатку 2 до ТД, не підпадає під застосування норми про 24 години на усунення невідповідностей, оскільки зазначена довідка є документом про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. Що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строку.У зв’язку із відсутністю механізму усунення таких порушень. З огляду на зазначене є підстави для прийняття рішення про відміну відкритих торгів. Як зазначає підпункт 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги, унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: : UA-2024-09-17-011568-a, у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Під час розгляду другого питання порядку денного: На виконання вимог пункту 50 Особливостей у разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення. ВИРІШИЛА: Відмінити відкриті торги за предметом закупівлі Код ДК 021:2015: 48781000-6 «Пакети програмного забезпечення для управління системами» (спеціалізований програмний продукт для програмно-технічного комплексу) (предмет закупівлі), унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-09-17-011568-a, на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей. Забезпечити оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про підстави прийняття рішення про відміну відкритих торгів згідно з пунктом 50 Особливостей. Уповноважена особа Ігор ГУБЧУК
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-17-011568-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 22 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 22 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 25 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 18 жовтня, 00:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 2 693 310.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 26 933.10 UAH з ПДВ |
---|
Спеціалізований програмний продукт для програмно-технічного комплексу1 штука Адреса поставки: 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Дністровська 30 Строк: до 31.12.2024 15:49 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 48781000-6, Пакети програмного забезпечення для управління системами |
Документи предметаЗавантажити архівом |
|
---|
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Управління з питань цивільного захисту Івано-Франківської обласної державної адміністрації |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 14373087 |
Поштова адреса | 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Дністровська, 30 |
Ім'я |
Губчук Ігор Васильович ( ) |
Телефон | +380976739784 |
Ел. пошта | lu0081987@gmail.com |