На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
13 783 557.60 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-17-013494-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 30 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 30 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 3 жовтня, 17:00 |
Дата останніх змін | 16 жовтня, 13:38 |
Очікувана вартість закупівлі | 13 783 557.60 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 4 жовтня, 11:36 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 68 917.78 UAH з ПДВ |
---|
Нове будівництво автомобільної дороги лісогосподарського призначення в Замшанському лісництві (кв. 26-30, 42, 43) протяжністю 4,0 км. Ковельського району Волинської області1 робота Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 30.06.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45000000-7, Будівельні роботи та поточний ремонт |
1. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій Закупівлі здійснюється відповідно до пункту 41 Особливостей. Розділ 4 Додатку 1 до тендерної документації містить такі вимоги: «РОЗДІЛ 4: Документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції вимогам до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі щодо лоту до якого подається тендерна пропозиція 1. Договірну ціну з кошторисними розрахунками (у форматі word або excel або pdf), що включає: 1.1. договірну ціну; 1.2. локальні кошториси з відомостями ресурсів до них; 1.3. розрахунок заробітної плати, здійснений відповідно до «Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів», затвердженого наказом Мінрегіону від 20.10.2016 № 281. При цьому, Замовник не несе відповідальності за розрахунок заробітної плати, наданий Учасником. Відповідальність за розрахунок заробітної плати несе учасник; 1.4. розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (у разі використання власних будівельних машин і механізмів); 1.5. розрахунок загальновиробничих витрат; 1.6. розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат; 1.7. розрахунок прибутку; 1.8. розрахунок коштів на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами на термін будівництва (при умові їх врахування в розрахунок ціни тендерної пропозиції). ПРИМІТКИ: Якщо надані учасником у складі тендерної пропозиції, відповідно до вимог цього пункту, документи містять не всі види робіт передбачені відомістю обсягів або містять зміну обсягів та складу робіт, що визначені у Технічному завданні, або якщо кошторисні розрахунки не відповідають вимогам Настанови з визначення вартості будівництва (Кошторисним нормам України), пропозиція такого учасника вважається такою, що не відповідає умовам тендерної документації та відхиляється замовником. 2. Договірну ціну з кошторисними розрахунками у форматі imd.» Крім цього, Технічним завданням на виконання робіт наведеного в Додатку 5 до тендерної документації встановлено наступні вимоги до формування договірної ціни: «3.2. Ціна тендерної пропозиції переможця торгів є договірною ціною з кошторисними розрахунками, яка формується підрядником та визначається відповідно до Кошторисних норм України.» «Договірна ціна визначається Кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженими наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі — Настанова № 281) з урахуванням змін.» На виконання зазначеного, у складі тендерної пропозиції Учасника в Закупівлі подано архівний файл «5.1.1 Кошторисний розрахунок imd.idc:» : В ході розгляду інформації та документів тендерної пропозиції Учасника, зокрема відповідно до наданих висновків ініціатора щодо перевірки договірної ціни з розрахунками, встановлено: 1) договірна ціна Учасника не відповідає заявленим вимогам щодо складання договірної ціни, а саме на виконання п.3.2 Додатку 5 до тендерної документації − ціна тендерної пропозиції переможця торгів є договірною ціною з кошторисними розрахунками, яка формується підрядником та визначається відповідно до Кошторисних норм України, а саме: відповідно до наданих учасником кошторисних розрахунків в частині визначення адміністративних витрат, показник адміністративних витрат складає 3,89 грн./люд.год на загальну трудомісткість 8 139,31 люд.год. Відповідно до п.5.17 Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженими наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі — Настанова), адміністративні витрати в складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) обчислюються виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням положень Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт, затверджених наказом Мінрегіону від 31.12.2010 № 573, і переліку адміністративних витрат, наведених у додатку 26 цієї Настанови. У складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат) або за показниками, наведеними у Додатку 27 цієї Настанови. Відтак, відповідно до Додатку 27 Настанови, показник адміністративних витрат 3,89 грн/люд.год, відповідає п.4 таблиці (Ремонт житла, об’єктів соціальної сфери, комунального призначення та благоустрою, реставраційно-відновлювальні роботи на пам’ятках архітектури та містобудування). Окремо наданого розрахунку показника 3,89 грн./люд.год, визначеного розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат) учасником не надано. Відповідно до Додатку 27 Настанови, виходячи з виду будівництва об’єкту, а саме – нове будівництво, показник для визначення розміру адміністративних витрат будівельних організацій грн,/люд.год. обирається відповідно до класу наслідків (відповідальності), до якого належить об’єкт будівництва. Для об’єктів з класом наслідків СС1, даний показник відповідає 4,37 грн./люд.год. Враховуючи вищезазначене, договірна ціна Учасника в Закупівлі не відповідає Технічному завданню Додатку 5 відповідності розрахунку договірної ціни та Настанові № 281 з урахуванням змін. 2) договірна ціна з кошторисними розрахунками не відповідають формам додатків Настанови № 281, Учасником не зазначено в який період буде здійснюватися будівництво (відповідно до тендерної документації будівництво повинно здійснюватися в період 2024-2025 року); 3) відсутні кошторисні розрахунки саме у форматі imd чим порушено вимогу в п.2. Розділу 4 Додатку 1 до тендерної документації (замість цього кошторисні розрахунки надані у форматі idc). Встановлені розбіжності є невідповідністю умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації які не можуть бути усунені Учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Зазначене також підтверджується чинною позицією Органу оскарження згідно з рішеннями, №4267-р/пк-пз від 07.03.2024 року, №9777-р/пк-пз від 04.06.2024 року, № 9205-р/пк-пз від 22.06.2023. У рішеннях Комісії АМКУ простежується єдиний системний підхід щодо невідповідностей вимогам тендерної документації та законодавства, яких учасники припустилися під час складання договірної ціни та кошторисної документації. Такі невідповідності не підлягають виправленню за 24 години. Тож замовник повинен відхиляти тендерні пропозиції таких учасників на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Згідно з абзацом другим підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника в Закупівлі підлягає відхиленню на підставі зазначених норм.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
1. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій Закупівлі здійснюється відповідно до пункту 41 Особливостей. Розділ 4 Додатку 1 до тендерної документації містить такі вимоги: «РОЗДІЛ 4: Документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції вимогам до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі щодо лоту до якого подається тендерна пропозиція 1. Договірну ціну з кошторисними розрахунками (у форматі word або excel або pdf), що включає: 1.1. договірну ціну; 1.2. локальні кошториси з відомостями ресурсів до них; 1.3. розрахунок заробітної плати, здійснений відповідно до «Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів», затвердженого наказом Мінрегіону від 20.10.2016 № 281. При цьому, Замовник не несе відповідальності за розрахунок заробітної плати, наданий Учасником. Відповідальність за розрахунок заробітної плати несе учасник; 1.4. розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (у разі використання власних будівельних машин і механізмів); 1.5. розрахунок загальновиробничих витрат; 1.6. розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат; 1.7. розрахунок прибутку; 1.8. розрахунок коштів на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами на термін будівництва (при умові їх врахування в розрахунок ціни тендерної пропозиції). ПРИМІТКИ: Якщо надані учасником у складі тендерної пропозиції, відповідно до вимог цього пункту, документи містять не всі види робіт передбачені відомістю обсягів або містять зміну обсягів та складу робіт, що визначені у Технічному завданні, або якщо кошторисні розрахунки не відповідають вимогам Настанови з визначення вартості будівництва (Кошторисним нормам України), пропозиція такого учасника вважається такою, що не відповідає умовам тендерної документації та відхиляється замовником. 2. Договірну ціну з кошторисними розрахунками у форматі imd.» Крім цього, Технічним завданням на виконання робіт наведеного в Додатку 5 до тендерної документації встановлено наступні вимоги до формування договірної ціни: «3.2. Ціна тендерної пропозиції переможця торгів є договірною ціною з кошторисними розрахунками, яка формується підрядником та визначається відповідно до Кошторисних норм України.» «Договірна ціна визначається Кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженими наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі — Настанова № 281) з урахуванням змін.» На виконання зазначеного, у складі тендерної пропозиції Учасника в Закупівлі подано архівний файл «5.1.1 Кошторисний розрахунок imd.idc:» : В ході розгляду інформації та документів тендерної пропозиції Учасника, зокрема відповідно до наданих висновків ініціатора щодо перевірки договірної ціни з розрахунками, встановлено: 1) договірна ціна Учасника не відповідає заявленим вимогам щодо складання договірної ціни, а саме на виконання п.3.2 Додатку 5 до тендерної документації − ціна тендерної пропозиції переможця торгів є договірною ціною з кошторисними розрахунками, яка формується підрядником та визначається відповідно до Кошторисних норм України, а саме: відповідно до наданих учасником кошторисних розрахунків в частині визначення адміністративних витрат, показник адміністративних витрат складає 3,89 грн./люд.год на загальну трудомісткість 8 139,31 люд.год. Відповідно до п.5.17 Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженими наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі — Настанова), адміністративні витрати в складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) обчислюються виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням положень Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт, затверджених наказом Мінрегіону від 31.12.2010 № 573, і переліку адміністративних витрат, наведених у додатку 26 цієї Настанови. У складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат) або за показниками, наведеними у Додатку 27 цієї Настанови. Відтак, відповідно до Додатку 27 Настанови, показник адміністративних витрат 3,89 грн/люд.год, відповідає п.4 таблиці (Ремонт житла, об’єктів соціальної сфери, комунального призначення та благоустрою, реставраційно-відновлювальні роботи на пам’ятках архітектури та містобудування). Окремо наданого розрахунку показника 3,89 грн./люд.год, визначеного розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат) учасником не надано. Відповідно до Додатку 27 Настанови, виходячи з виду будівництва об’єкту, а саме – нове будівництво, показник для визначення розміру адміністративних витрат будівельних організацій грн,/люд.год. обирається відповідно до класу наслідків (відповідальності), до якого належить об’єкт будівництва. Для об’єктів з класом наслідків СС1, даний показник відповідає 4,37 грн./люд.год. Враховуючи вищезазначене, договірна ціна Учасника в Закупівлі не відповідає Технічному завданню Додатку 5 відповідності розрахунку договірної ціни та Настанові № 281 з урахуванням змін. 2) договірна ціна з кошторисними розрахунками не відповідають формам додатків Настанови № 281, Учасником не зазначено в який період буде здійснюватися будівництво (відповідно до тендерної документації будівництво повинно здійснюватися в період 2024-2025 року); 3) відсутні кошторисні розрахунки саме у форматі imd чим порушено вимогу в п.2. Розділу 4 Додатку 1 до тендерної документації (замість цього кошторисні розрахунки надані у форматі idc). Встановлені розбіжності є невідповідністю умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації які не можуть бути усунені Учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Зазначене також підтверджується чинною позицією Органу оскарження згідно з рішеннями, №4267-р/пк-пз від 07.03.2024 року, №9777-р/пк-пз від 04.06.2024 року, № 9205-р/пк-пз від 22.06.2023. У рішеннях Комісії АМКУ простежується єдиний системний підхід щодо невідповідностей вимогам тендерної документації та законодавства, яких учасники припустилися під час складання договірної ціни та кошторисної документації. Такі невідповідності не підлягають виправленню за 24 години. Тож замовник повинен відхиляти тендерні пропозиції таких учасників на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Згідно з абзацом другим підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника в Закупівлі підлягає відхиленню на підставі зазначених норм.
Код ЄДРПОУ | 41037833 |
---|---|
Поштова адреса | 47734, Україна, Тернопільська область, Тернопільський район, с. Настасів, вул. Плебанівка, будинок 712/9 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Носик Валерій Вікторович |
Телефон | 380959389724 |
Ел. пошта | bmbtov@gmail.com |
не залучається
1. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій Закупівлі здійснюється відповідно до пункту 41 Особливостей. Розділ 5 Додатку 1 до тендерної документації містить такі вимоги: «РОЗДІЛ 4: Документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції вимогам до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі щодо лоту до якого подається тендерна пропозиція 1. Договірну ціну з кошторисними розрахунками (у форматі word або excel або pdf), що включає: 1.1. договірну ціну; 1.2. локальні кошториси з відомостями ресурсів до них; 1.3. розрахунок заробітної плати (у разі, якщо заробітна плата відрізняється від середньомісячної заробітної плати у будівництві (у розрахунку на одного штатного працівника) за попередній звітний рік, що оприлюднюється центральним органом виконавчої влади в галузі статистики, збільшена на прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік), здійснений відповідно до «Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів», затвердженого наказом Мінрегіону від 20.10.2016 № 281. При цьому, Замовник не несе відповідальності за розрахунок заробітної плати, наданий Учасником. Відповідальність за розрахунок заробітної плати несе учасник; 1.4. розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (у разі використання власних будівельних машин і механізмів); 1.5. розрахунок загальновиробничих витрат; 1.6. розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат; 1.7. розрахунок прибутку; 1.8. розрахунок коштів на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами на термін будівництва (при умові їх врахування в розрахунок ціни тендерної пропозиції). ПРИМІТКИ: Якщо надані учасником у складі тендерної пропозиції, відповідно до вимог цього пункту, документи містять не всі види робіт передбачені відомістю обсягів або містять зміну обсягів та складу робіт, що визначені у Технічному завданні, або якщо кошторисні розрахунки не відповідають вимогам Настанови з визначення вартості будівництва (Кошторисним нормам України), пропозиція такого учасника вважається такою, що не відповідає умовам тендерної документації та відхиляється замовником. 2. Договірну ціну з кошторисними розрахунками у форматі imd.» Крім цього, Технічним завданням на виконання робіт наведеного в Додатку 5 до тендерної документації встановлено наступні вимоги до формування договірної ціни: «3.2. Ціна тендерної пропозиції переможця торгів є договірною ціною з кошторисними розрахунками, яка формується підрядником та визначається відповідно до Кошторисних норм України.» «3.5. Договірна ціна визначається Кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженими наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі — Настанова № 281) з урахуванням змін.» «3.7. Згідно з пунктом 5.33 Настанови № 281 у тендерній пропозиції учасника (договірній ціні) слід передбачити кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами. Порядок використання коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами наводиться в проєкті договору.». На виконання зазначеного, у складі тендерної пропозиції Учасника в Закупівлі подано архівний файл «дц замшан ліс» з: В ході розгляду інформації та документів тендерної пропозиції Учасника, зокрема відповідно до наданих висновків ініціатора щодо перевірки договірної ціни з розрахунками, встановлено наступне: Як вже зазначалось в п.п.3.7 технічного завдання на виконання робіт наведеного в Додатку 5 до тендерної документації, учасником при складанні ціни пропозиції, в Договірній ціні мають бути передбачені додаткові витрати, пов’язані з інфляційними процесами, відповідно до п. 5.33 Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженими наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі — Настанова № 281). Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи зі строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні), та на підставі прогнозних індексів цін виробників промислової продукції на наступні періоди, що встановлюються Кабінетом Міністрів України, а в разі відсутності, під час дії воєнного стану на підставі індексів цін виробників промислової продукції на наступні періоди згідно даних прогнозу основних макроекономічних показників економічного і соціального розвитку України центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику економічного, соціального розвитку і торгівлі. Згідно Постанови Кабінету Міністрів України 15 грудня 2023 р. №1315 Про схвалення основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України на 2024 - 2026 роки, індекс цін виробників промислової продукції (грудень до грудня попереднього року) на 2024 рік складає 111,4%, на 2025 рік – 109,7%, на 2026 рік – 108,2%. При розгляді наданого учасником розрахунку коштів на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, виявлено, що не вірно розрахований показник періоду часу між датою початку будівельних робіт і початком того ж року, а саме п 1.16 Кошторисного розрахунку №П-145, так як учасник застосував дату початку робіт 10.12.2024, що призвело до невірного розрахунку КС145МП=(12-1)+10/31=11,32міс. Проте датою складання договірної ціни була 23.09.2024, отже вона і є рахункова дата початку робіт КС145МП =(12-4)+23/30= 8,76 міс. Разом з цим, учасником прийнята тривалість будівельних робіт 8,5 місяців, замість 6 місяців (147 робочих днів), згідно з пунктом 4.4. Загальних положень Тендерної документації на закупівлю робіт та застосований коректуючий коефіцієнт К=0,01 до кошторисного розрахунку коштів на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами. Відтак, врахувавши вищенаведене, розмір коштів на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами на термін будівництва, зазначених учасником при розрахунку Договірної ціни значно знижено, що автоматично завищує розмір прямих витрат у складі ціни пропозиції з урахуванням порядку використання даних витрат згідно договору підряду. Враховуючи вищезазначене, договірна ціна Учасника в Закупівлі не відповідає вимогам Технічного завдання Додатку 5 до тендерної документації та Настанові № 281 з урахуванням змін. Якщо надані учасником у складі тендерної пропозиції, відповідно до вимог цього пункту, документи містять не всі види робіт або містять зміну обсягів та складу робіт, що визначені у Технічному завданні, або якщо кошторисні розрахунки не відповідають вимогам Настанови з визначення вартості будівництва (Кошторисним нормам України), пропозиція такого учасника вважається такою, що не відповідає умовам тендерної документації та відхиляється замовником. Згідно з абзацом другим підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника в Закупівлі підлягає відхиленню на підставі зазначених норм.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
1. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій Закупівлі здійснюється відповідно до пункту 41 Особливостей. Розділ 5 Додатку 1 до тендерної документації містить такі вимоги: «РОЗДІЛ 4: Документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції вимогам до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі щодо лоту до якого подається тендерна пропозиція 1. Договірну ціну з кошторисними розрахунками (у форматі word або excel або pdf), що включає: 1.1. договірну ціну; 1.2. локальні кошториси з відомостями ресурсів до них; 1.3. розрахунок заробітної плати (у разі, якщо заробітна плата відрізняється від середньомісячної заробітної плати у будівництві (у розрахунку на одного штатного працівника) за попередній звітний рік, що оприлюднюється центральним органом виконавчої влади в галузі статистики, збільшена на прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік), здійснений відповідно до «Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів», затвердженого наказом Мінрегіону від 20.10.2016 № 281. При цьому, Замовник не несе відповідальності за розрахунок заробітної плати, наданий Учасником. Відповідальність за розрахунок заробітної плати несе учасник; 1.4. розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (у разі використання власних будівельних машин і механізмів); 1.5. розрахунок загальновиробничих витрат; 1.6. розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат; 1.7. розрахунок прибутку; 1.8. розрахунок коштів на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами на термін будівництва (при умові їх врахування в розрахунок ціни тендерної пропозиції). ПРИМІТКИ: Якщо надані учасником у складі тендерної пропозиції, відповідно до вимог цього пункту, документи містять не всі види робіт передбачені відомістю обсягів або містять зміну обсягів та складу робіт, що визначені у Технічному завданні, або якщо кошторисні розрахунки не відповідають вимогам Настанови з визначення вартості будівництва (Кошторисним нормам України), пропозиція такого учасника вважається такою, що не відповідає умовам тендерної документації та відхиляється замовником. 2. Договірну ціну з кошторисними розрахунками у форматі imd.» Крім цього, Технічним завданням на виконання робіт наведеного в Додатку 5 до тендерної документації встановлено наступні вимоги до формування договірної ціни: «3.2. Ціна тендерної пропозиції переможця торгів є договірною ціною з кошторисними розрахунками, яка формується підрядником та визначається відповідно до Кошторисних норм України.» «3.5. Договірна ціна визначається Кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженими наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі — Настанова № 281) з урахуванням змін.» «3.7. Згідно з пунктом 5.33 Настанови № 281 у тендерній пропозиції учасника (договірній ціні) слід передбачити кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами. Порядок використання коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами наводиться в проєкті договору.». На виконання зазначеного, у складі тендерної пропозиції Учасника в Закупівлі подано архівний файл «дц замшан ліс» з: В ході розгляду інформації та документів тендерної пропозиції Учасника, зокрема відповідно до наданих висновків ініціатора щодо перевірки договірної ціни з розрахунками, встановлено наступне: Як вже зазначалось в п.п.3.7 технічного завдання на виконання робіт наведеного в Додатку 5 до тендерної документації, учасником при складанні ціни пропозиції, в Договірній ціні мають бути передбачені додаткові витрати, пов’язані з інфляційними процесами, відповідно до п. 5.33 Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженими наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі — Настанова № 281). Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи зі строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні), та на підставі прогнозних індексів цін виробників промислової продукції на наступні періоди, що встановлюються Кабінетом Міністрів України, а в разі відсутності, під час дії воєнного стану на підставі індексів цін виробників промислової продукції на наступні періоди згідно даних прогнозу основних макроекономічних показників економічного і соціального розвитку України центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику економічного, соціального розвитку і торгівлі. Згідно Постанови Кабінету Міністрів України 15 грудня 2023 р. №1315 Про схвалення основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України на 2024 - 2026 роки, індекс цін виробників промислової продукції (грудень до грудня попереднього року) на 2024 рік складає 111,4%, на 2025 рік – 109,7%, на 2026 рік – 108,2%. При розгляді наданого учасником розрахунку коштів на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, виявлено, що не вірно розрахований показник періоду часу між датою початку будівельних робіт і початком того ж року, а саме п 1.16 Кошторисного розрахунку №П-145, так як учасник застосував дату початку робіт 10.12.2024, що призвело до невірного розрахунку КС145МП=(12-1)+10/31=11,32міс. Проте датою складання договірної ціни була 23.09.2024, отже вона і є рахункова дата початку робіт КС145МП =(12-4)+23/30= 8,76 міс. Разом з цим, учасником прийнята тривалість будівельних робіт 8,5 місяців, замість 6 місяців (147 робочих днів), згідно з пунктом 4.4. Загальних положень Тендерної документації на закупівлю робіт та застосований коректуючий коефіцієнт К=0,01 до кошторисного розрахунку коштів на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами. Відтак, врахувавши вищенаведене, розмір коштів на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами на термін будівництва, зазначених учасником при розрахунку Договірної ціни значно знижено, що автоматично завищує розмір прямих витрат у складі ціни пропозиції з урахуванням порядку використання даних витрат згідно договору підряду. Враховуючи вищезазначене, договірна ціна Учасника в Закупівлі не відповідає вимогам Технічного завдання Додатку 5 до тендерної документації та Настанові № 281 з урахуванням змін. Якщо надані учасником у складі тендерної пропозиції, відповідно до вимог цього пункту, документи містять не всі види робіт або містять зміну обсягів та складу робіт, що визначені у Технічному завданні, або якщо кошторисні розрахунки не відповідають вимогам Настанови з визначення вартості будівництва (Кошторисним нормам України), пропозиція такого учасника вважається такою, що не відповідає умовам тендерної документації та відхиляється замовником. Згідно з абзацом другим підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника в Закупівлі підлягає відхиленню на підставі зазначених норм.
Код ЄДРПОУ | 40266233 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, Львівська область, смт Куликів |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Павленко Тетяна Євгенівна |
Телефон | +380673401878 |
Ел. пошта | veltkapital@gmail.com |
не залучаємо
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 43196316 |
---|---|
Поштова адреса | 45000, Україна, Волинська область, Ковель, ВУЛИЦЯ ВІДРОДЖЕННЯ, будинок 4 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Карач Василь |
Телефон | 380673443007 |
Ел. пошта | vkarach@meta.ua |
Розрахунки по Договору проводяться Замовником в розмірі 100% від вартості робіт після прийняття завершених робіт згідно з обсягами, визначеними в Договірній ціні, протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дати підписання Сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт (за формою №КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт (за формою №КБ-3), складених Підрядником відповідно до вимог державних будівельних норм.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 44768034 |
Поштова адреса | 01601, Україна, м. Київ, вул.Руставелі Шота, будинок 9А |
Ім'я |
Майоренко Вікторія |
Ел. пошта | viktoriia.maiorenko@e-forest.gov.ua |