На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
16 496 471.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-17-014270-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 29 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 29 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 2 жовтня, 00:05 |
Дата останніх змін | 19 жовтня, 08:35 |
Очікувана вартість закупівлі | 16 496 471.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 82 482.36 UAH з ПДВ |
---|
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
«Капітальний ремонт підвального приміщення будівлі Запорізької гімназії № 94 Запорізької міської ради, з метою використання як укриття закладу освіти, розташованого за адресою: м. Запоріжжя, вул. Яценка, 3-А» Відповідно до настанови з визначення вартості будівництва № 281 від 01.11.20211 робота Адреса поставки: 69000, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Яценка, 3А Строк: до 15.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45200000-9, Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 43576029 |
---|---|
Поштова адреса | 69106, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вул.Павлокічкаська, будинок 27 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Христина Кожемякіна |
Телефон | +380987255220 |
Ел. пошта | kristinakzmkn@gmail.com |
не залучатимуться
Час публікації: 2024-10-18 09:46:16
Кінцевий строк для усунення: 2024-10-19 09:46:16
Опис
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 (надалі - Постанова 1178) Замовником виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1. У складі тендерної пропозиції учасника для підтвердження наявності матеріально-технічної бази відсутні документи, що підтверджують право власності орендодавця на зазначене у довідці обладнання. 2. У складі тендерної пропозиції учасника для підтвердження кваліфікації працівників, які зазначені у відповідній довідці, відсутній кваліфікаційний сертифікат з інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації та свідоцтво, що подовжує дію сертифікату (у випадках передбачених чинним законодавством). У зв’язку з вищенаведеним, керуючись приписами пункту 43 Постанови 1178, пропонуємо: - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання документів, що підтверджують право власності орендодавця на зазначене у довідці обладнання; - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання оновленої інформації щодо інженера-проектувальника.
За письмовим зверненням Підрядника може надаватися попередня оплата (аванс) відповідно до «Порядку державного фінансування капітального будівництва», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 № 1764, у разі попереднього узгодження з Замовником на строк не більше трьох місяців у межах 30% від вартості річного обсягу робіт, яку Підрядник зобов’язаний використати в цей термін та підтвердити використання попередньої оплати згідно з «Актом приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) та «Довідкою про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3)
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 180 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Департамент освіти і науки Запорізької міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 37573094 |
Поштова адреса | 69037, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 39-Б |
Ім'я |
Надія Шевцова |
Телефон | +380617086970 |
Ел. пошта | tender_uon@ukr.net |