На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
221 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Опис закупівлі: ДК 021:2015-30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне" (папір А4 WHITE 80 g/m2 (210х297 mm)). Вид закупівлі: відкриті торги з особливостями. Категорія замовника: орган місцевого самоврядування. Строк поставки товарів: по 15 жовтня 2024 року (включно). Строк виконання договору: по 31 грудня 2024 року (включно)). Місце поставки товару: площа Миру, будинок 1, місто Кролевець, Сумська область. Кількість: 1300 пачок. Кінцевий строк подання пропозицій: 26.09.2024 року 15.00 годин. Всі документи пропозиції готуються та подаються українською мовою. Процедура закупівлі – відкриті торги з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі - Особливості), затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами).
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-18-003956-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 23 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 23 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 26 вересня, 15:00 |
Дата останніх змін | 10 жовтня, 15:37 |
Очікувана вартість закупівлі | 221 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 105.00 UAH з ПДВ |
---|
ДК 021:2015-30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне" (папір А4 WHITE 80 g/m2 (210х297 mm)). Джерело фінансування місцевий бюджет1300 пачка Адреса поставки: 41300, Україна, Сумська область, місто Кролевець, площа Миру, будинок 1 Строк: до 15.10.2024 11:18 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 43977041 |
---|---|
Поштова адреса | 04073, Україна, Київська область, Київ, вул.Куренівська, будинок 2-Б |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Матвій |
Телефон | 380673873633 |
Ел. пошта | corptender1@ukrpap.com.ua |
Замовник здійснює оплату у безготівковій формі згідно рахунків та накладних в розмірі 100% протягом 10 днів.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Виконавчий комітет Кролевецької міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04058060 |
Поштова адреса | 41300, Україна, Сумська область, місто Кролевець, вулиця Грушевського, 19 |
Ім'я |
Александренко Світлана Олександрівна ( ) |
Телефон | +380545395645 |
Ел. пошта | krolevetsgorsovet@ukr.net |