На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Закупівля здійснюється згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Ціна тендерної пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-19-004590-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 1 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 1 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 4 жовтня, 08:00 |
Дата останніх змін | 13 жовтня, 00:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 6 714 402.20 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 33 572.01 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 33 500.00 UAH |
«Будівництво модульної твердопаливної котельні за адресою: вулиця Рората, село Недайвода, Криворізький район, Дніпропетровська область, Україна, 53012»1 робота Адреса поставки: 53012, Україна, Дніпропетровська область, Криворізький район, село Недайвода, вулиця Рората Строк: до 25.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45220000-5, Інженерні та будівельні роботи |
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Код ЄДРПОУ | 39107995 |
---|---|
Поштова адреса | 51931, Україна, Дніпропетровська область, Кам’янське, вул. Курська, 45 кв.2 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Фесенко Олександр Сергійович |
Телефон | +380978302737 |
Ел. пошта | afinacentr2016@gmail.com |
Замовник після підписання даного Договору має право перерахувати Підряднику попередню оплату на строк не більше трьох місяців, керуючись Постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва», Постановою Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» з урахуванням внесених змін. Попередня оплата здійснюється за рішенням головного розпорядника коштів на строк не більше трьох місяців в межах поточного бюджетного періоду у розмірі, що не перевищує 30 відсотків вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов'язується використати одержану попередню оплату на виконання робіт та придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання попередньої оплати та надати протягом трьох місяців з дня отримання попередньої оплати Замовнику акти виконаних робіт (форма КБ-2в) про виконані роботи відповідно до законодавства. По закінченні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику. Попередня оплата Замовником за капітальними видатками здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику (крім нерезидентів) на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені договором про закупівлю робіт, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби для здійснення платежів. Попередня оплата здійснюється на протязі 10 робочих днів з моменту отримання рахунку від Підрядника.
Тип оплати: Аванс
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 30.00%
Оплата здійснюється на протязі 10 (десяти) робочих днів з дня підписання Сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 65.00%
Кінцеві розрахунки, а саме 5% від суми укладеного договору, здійснюються у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених договором робіт та реєстрації декларації про готовність об'єкта до експлуатації.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 календарних днів
Розмір оплати: 5.00%
Назва організації | ГЛЕЮВАТСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04339824 |
Поштова адреса | 53001, Україна, Дніпропетровська область, Криворізький район, село Глеюватка, вулиця Шевченка, будинок 65 |
Ім'я |
Ольга ЯНЧУК |
Телефон | +380962675860 |
Ел. пошта | zakupivli_gl@ukr.net |