На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
68 449 773.60 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Прийом пропозицій
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-19-007520-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 4 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 4 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 7 жовтня, 00:00 |
Дата останніх змін | 19 вересня, 13:49 |
Очікувана вартість закупівлі | 68 449 773.60 UAH з ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 684 497.74 UAH з ПДВ |
Початок аукціону | 7 жовтня, 13:19 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
«Реконструкція, з прибудовою до хірургічного корпусу, для розміщення Відділення реабілітації КП "Лікарня №2 ім. В.П. Павлусенка" ЖМР за адресою: м. Житомир, вул. Романа Шухевича,2а»1 робота Адреса поставки: 10004, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Романа Шухевича, 2-а Строк: до 31.10.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45000000-7, Будівельні роботи та поточний ремонт |
ЗАМОВНИК, в разі наявності фінансових ресурсів здійснює попередню оплату ПІДРЯДНИКУ у розмірі 30% від ціни договору. Строк освоєння передоплати за цим Договором обмежується 90 календарними днями.
Тип оплати: Аванс
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 30.00%
Оплата виконаних робіт (за вирахуванням матеріалів, що були придбані в рахунок попередньої оплати) здійснюється на підставі Довідки про вартість виконаних підрядних робіт, складеної за формою КБ-3, та акту виконаних підрядних робіт, складеного за формою КБ- 2в, протягом 30 календарних днів з дати підписання акту приймання виконаних підрядних робіт. Датою оплати вважається дата списання грошових коштів з поточного рахунку Замовника. Після закінчення ремонтних робіт ПІДРЯДНИК визначає остаточні обсяги та вартість виконаних робіт, що підлягають оплаті, готує відповідні документи (акт форми №КБ-2в, довідки форми № КБ-3) і подає їх для підписання ЗАМОВНИКУ в 3-денний термін після виконання робіт. ЗАМОВНИК зобов'язаний підписати надані ПІДРЯДНИКОМ документи, що підтверджують виконання робіт, або обґрунтувати причини відмови від їх підписання у 10-денний термін з моменту отримання. Після підписання акту приймання-передачі об’єкта після капітального ремонту (будівництва, модернізації чи реконструкції) за цим Договором Замовник оплачує решту загальної вартості виконаних робіт, що не перевищує 95% вартості робіт за цим договором.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 65.00%
Оплата кінцевої суми у розмірі 5 (п’ять) % від загальної вартості виконаних робіт сплачується Замовником за спливом 180 (сто вісімдесят) календарних днів з моменту підписання акту приймання-передачі, і тільки у разі відсутності гарантійних випадків протягом вказаного періоду. У разі виявлення Замовником фактів гарантійних випадків протягом 180 календарних днів з моменту підписання акту приймання-передачі, оплата кінцевої суми у розмірі 5 % від загальної вартості виконаних робіт за цим договором не відбувається до повного усунення недоліків Підрядником у строки, передбачені п. 6.3 даного договору.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 180 календарних днів
Розмір оплати: 5.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІКАРНЯ №2 ІМ. В.П.ПАВЛУСЕНКА" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 42789136 |
Поштова адреса | 10004, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Романа Шухевича, буд. 2-А |
Ім'я |
Аліна Корзун |
Телефон | +380674112559 |
Ел. пошта | tmo2_alina@ukr.net |