На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
100 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Постачання за вимогою Замовника по партійно
Скасовано
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили
Дата скасування відміни: 30 вересня, 13:47
Опис
Під час проведення запиту пропозицій постачальників в електронному каталозі щодо Закупівлі у зв’язку з надзвичайними, невідворотними та об’єктивними обставинами, що настали для Замовника внаслідок дії обставин непереборної сили, а саме: згідно доповідної №64 від 10.09.2024 в якій було вказано 500 пачок, було допущено механічну помилку в запиті (ціни) пропозицій і вказано 1 пачка, що неможливо виправити. Враховуючи викладене, для Замовника настали дії обставин непереборної сили. Відповідно до підпункту 3 пункту 65 Порядку № 822 замовник може відмінити запит пропозицій постачальників до укладення договору у разі, якщо здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили. Враховуючи викладене, запит пропозицій постачальників щодо Закупівлі підлягає відміні.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-18-010403-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 100 000.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 25 вересня, 00:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 30 вересня, 13:49 |
Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 168%, 105 мкм, 92%, 500 арк., білий1 пачка Адреса поставки: 08200, Україна, Київська область, Ірпінь, улиця Садова, будинок 38 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне Профіль: Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 168%, 105 мкм, 92%, 500 арк., білий |
|
Формат | A4 (210х297 мм) |
---|---|
Щільність паперу | 80, г/м² |
Білизна CIE | 168 - 180, % |
Товщина | 105 - 110, мкм |
Непрозорість | 92 - 98, % |
Кількість аркушів | 500, шт |
Колір | білий |
Recycling (з вторинной сировини) |
Розрахунки за товар проводяться шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 робочих днів після прийняття товару Покупцем за накладною або актом приймання.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне некомерційне підприємство "Ірпінський міський центр первинної медико-санітарної допомоги" Ірпінської міської ради Київської області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38571999 |
Поштова адреса | 08200, Україна, Київська область, Ірпінь, улиця Садова, будинок 38 |
Ім'я |
Горошко Алла Олександрівна |
Телефон | 380459795212 |
Ел. пошта | market.dep@irpin-med.center |