На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Прийом пропозицій
Опис закупівлі: Роботи виконуються та фінансуються за рахунок бюджетних коштів, передбачених у державному бюджеті за програмою 2201610 “Вища освіта, енергоефективність та сталий розвиток”, джерелом надходження яких є грант який залучається відповідно до Угоди про Грант, укладеною між Україною та Європейським інвестиційним банком (надалі – «ЄІБ») від 17 грудня 2018 року, та ратифікованої Законом України від 16 квітня 2020 року №560-IX «Про ратифікацію Угоди про грант Фонду Е5Р (Проєкт "Вища освіта України") між Україною та Європейським інвестиційним банком» (надалі – «Угода про Грант»). Кошти гранту - міжнародної технічної допомоги (надалі «МТД») надаються в рамках реалізації проєкту МТД «Вища освіта України» зареєстрованому відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №153 «Про створення єдиної системи залучення, використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги» від 15 лютого 2002 р., реєстраційна картка проєкту № 5415 від 12.02.2024. В рамках закупівлі передбачено звільнення від ПДВ відповідно до статті 197.11 Податкового кодексу України.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-24-009069-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 21 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 21 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 24 жовтня, 17:00 |
Дата останніх змін | 18 жовтня, 10:14 |
Очікувана вартість закупівлі | 46 701 492.50 UAH без ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 233 507.46 UAH без ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 150 000.00 UAH |
Початок аукціону | 25 жовтня, 11:05 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Капітальний ремонт плавального басейну СумДУ за адресою: м. Суми, вул. Римського-Корсакова, 2. Заходи підвищення енергоефективності. (КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»)1 робота Адреса поставки: 40007, Україна, Сумська область, Суми, вул. Харківська, будинок 116 Строк: до 30.11.2025 02:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45453000-7, Капітальний ремонт і реставрація |
Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) з урахуванням вимог постанов Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зокрема п.19 Порядку) та від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», у розмірі 20 % вiд Договірної ціни. У разі вимоги Підрядником попередньої оплати (авансу), Підрядник до надання Замовнику рахунку (інвойсу) на попередню оплату (авансу) (або разом з ним) має надати Замовнику безвідкличну банківську гарантію повернення попередньої оплати (авансу) на суму, еквівалентну сумі попередньої оплати (авансу), з терміном дії до повного зарахування попередньої оплати (авансу) згідно актів приймання виконаних будівельних робіт або повернення Підрядником суми попередньої оплати (авансу) згідно з пунктом 12.4 Договору, але не менше 13 (тринадцяти) календарних місяців (у тому числі 30 (тридцять) днів для реалізації Замовником права отримання коштів цієї гарантії). Умови гарантії можуть передбачати пропорційне зменшення суми гарантії на суми прийнятих робіт згідно актів приймання виконаних будівельних робіт
Тип оплати: Аванс
Період: 45 календарних днів
Розмір оплати: 20.00%
Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 2-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і електронних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, гарантійні документи, акти на приховані роботи), та ін.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарних днів
Розмір оплати: 75.00%
Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарних днів
Розмір оплати: 5.00%
Назва організації | Сумський державний університет |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 05408289 |
Поштова адреса | 40007, Україна, Сумська область, Суми, вул. Харківська, будинок 116 |
Ім'я |
Кривич Олена |
Телефон | 380542687857 |
Ел. пошта | o.kryvych@ahch.sumdu.edu.ua |