На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 590 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Прийом пропозицій
Період оскаржень до 21 жовтня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Опис
На підставі підпункту 2 п.50 Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» замовник відміняє відкриті торги у разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Відтак, порушення полягають у наступному: Технічний нагляд, який мав би здійснювати Замовник, покладено технічним завданням на учасника/переможця у зв’язку з чим очікувана вартість предмету закупівлі підлягає коригуванню з врахуванням суми визначеної в проектно кошторисній документації. Постановою від 1 серпня 2005 р. №668 Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві Істотні умови договору встановлено перелік істотних умов, а саме: найменування та реквізити сторін; місце і дата укладення договору підряду; предмет договору підряду; договірна ціна; строки початку та закінчення робіт (будівництва об'єкта); права та обов'язки сторін; порядок забезпечення виконання зобов'язань за договором підряду; умови страхування ризиків випадкового знищення або пошкодження об'єкта будівництва; порядок забезпечення робіт проектною документацією, ресурсами та послугами; порядок залучення субпідрядників; вимоги до організації робіт; порядок здійснення замовником контролю за якістю ресурсів; умови здійснення авторського та технічного нагляду за виконанням робіт; джерела та порядок фінансування робіт (будівництва об'єкта); порядок розрахунків за виконані роботи; порядок здачі-приймання закінчених робіт (об'єкта будівництва); гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об'єкта будівництва), порядок усунення недоліків; відповідальність сторін за порушення умов договору підряду; порядок врегулювання спорів; порядок внесення змін до договору підряду та його розірвання. Проте, деякі умови не передбачено проектом договору, а відтак договір буде вважатися укладеним не відповідно до чинного законодавства.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-27-009633-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 9 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 9 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 12 жовтня, 00:00 |
Дата останніх змін | 10 жовтня, 10:07 |
Очікувана вартість закупівлі | 1 590 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 15 900.00 UAH з ПДВ |
Початок аукціону | 14 жовтня, 13:52 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Капітальний ремонт покрівлі даху приміщення Долинського відділу ДУ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОЦКПХ МОЗ" по вул. Обліски,133 в м. Долина, Калуського району, Івано-Франківської області1 робота Адреса поставки: 77500, Україна, Івано-Франківська область, Долина, вул. Обліски,133 Строк: до 10.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45260000-7, Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи |
Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), протягом 30-ти календарних днів але не пізніше 25 грудня 2024р.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Державна установа "Івано-Франківський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38331800 |
Поштова адреса | 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вулиця Шевченка, будинок 4 |
Ім'я |
САВЧУК Віта Ігорівна |
Телефон | 380666475032 |
Ел. пошта | vita3434so@gmail.com |