На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
11 481 150.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-27-011358-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 11 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 11 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 14 жовтня, 00:00 |
Дата останніх змін | 18 жовтня, 18:16 |
Очікувана вартість закупівлі | 11 481 150.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 14 жовтня, 14:35 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 57 405.75 UAH з ПДВ |
---|
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Капітальний ремонт харчоблоку в Здолбунівському ліцеї №6 Здолбунівської міської ради Рівненської області1 робота Адреса поставки: 35701, Україна, Рівненська область, м. Здолбунів, вул. Шкільна, 40 Строк: до 20.12.2024 17:09 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45453000-7, Капітальний ремонт і реставрація |
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
1.1. Згідно з додатком 4 (п.2 Розділ 1. Перегородки. Локальний кошторис 02-01-01 на Капітальний ремонт харчоблоку) в технічній специфікації (завданні) передбачено цеглу керамічну одинарну повнотілу, розміри 250х120х65 мм, марка М75 (зворотні матеріали), 1026 шт. В тендерній пропозиції Учасника (файл «U_90_ДЦ_ЛК1_02-01-01.rtf.asice») відсутні вищевказані будівельні матеріали. 1.2. Згідно з додатком 4 (п.113, п.115 Розділ 1. Водопровід В1, ТЗ. Локальний кошторис 02-01-02 на Водопровід і каналізація) в технічній специфікації (завданні) передбачено: - труби сталеві електрозварні діаметр 15 мм (зворотні матеріали), 90 м; - труби сталеві електрозварні діаметр 25 мм (зворотні матеріали), 30 м. В тендерній пропозиції Учасника (файл «U_90_ДЦ_ЛК1_02-01-02.rtf.asice») відсутні вищевказані будівельні матеріали.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
1.1. Згідно з додатком 4 (п.2 Розділ 1. Перегородки. Локальний кошторис 02-01-01 на Капітальний ремонт харчоблоку) в технічній специфікації (завданні) передбачено цеглу керамічну одинарну повнотілу, розміри 250х120х65 мм, марка М75 (зворотні матеріали), 1026 шт. В тендерній пропозиції Учасника (файл «U_90_ДЦ_ЛК1_02-01-01.rtf.asice») відсутні вищевказані будівельні матеріали. 1.2. Згідно з додатком 4 (п.113, п.115 Розділ 1. Водопровід В1, ТЗ. Локальний кошторис 02-01-02 на Водопровід і каналізація) в технічній специфікації (завданні) передбачено: - труби сталеві електрозварні діаметр 15 мм (зворотні матеріали), 90 м; - труби сталеві електрозварні діаметр 25 мм (зворотні матеріали), 30 м. В тендерній пропозиції Учасника (файл «U_90_ДЦ_ЛК1_02-01-02.rtf.asice») відсутні вищевказані будівельні матеріали.
Код ЄДРПОУ | 39555742 |
---|---|
Поштова адреса | 35312, Україна, Рівненська область, Рівненський район, селище міського типу Клевань, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 32 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Василь Володимирович Дятлик |
Телефон | +380673622034 |
Ел. пошта | 0673622034@ukr.net |
Час публікації: 2024-10-16 13:32:21
Кінцевий строк для усунення: 2024-10-17 13:32:21
Опис
1. Відповідно до п.2.1 Додатку 8 до тендерної документації учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (Додаток 2 до тендерної документації), тобто довідку (згідно Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації) з інформацією про виконання не менше 1-го аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі (а саме за кодом ДК), який зазначено в даній тендерній документації, з підтверджуючими документами (договір / копія договору з усіма додатками, документи / копії документів про його виконання). 1.1. У довідці, наданій учасником (файл «Довідка про виконання аналогічних договорів.docx.asice.zip»), у колонці №2 таблиці не вказано місцезнаходження замовників згідно аналогічних договорів. З метою усунення вказаної невідповідності в інформації та документах учаснику необхідно внести відповідні зміни в довідку (згідно Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації) з інформацією про виконання не менше 1-го аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, а саме: вказати у колонці №2 таблиці місцезнаходження замовників згідно аналогічних договорів. 1.2. У довідці, наданій учасником (файл «Довідка про виконання аналогічних договорів.docx.asice.zip»), у колонці №3 рядку №2 таблиці найменування предмета закупівлі згідно аналогічного договору вказано не повністю, відсутнє посилання на сайт https://prozorro.gov.ua. З метою усунення вказаної невідповідності в інформації та документах учаснику необхідно внести відповідні зміни в довідку (згідно Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації) з інформацією про виконання не менше 1-го аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, а саме: у колонці №3 рядку №2 таблиці зазначити найменування предмета закупівлі відповідно до аналогічного договору (Договір підряду №393 від 15 липня 2021 року) (ID закупівлі: UA-2021-07-19-003158-a) та вказати посилання на закупівлю на сайті https://prozorro.gov.ua. 1.3. У довідці, наданій учасником (файл «Довідка про виконання аналогічних договорів.docx.asice.zip»), у колонці №5 рядку №1 таблиці вартість виконаного договору (Договір підряду № 573 від 22 липня 2024 року) не відповідає сумі виконаних робіт згідно актів приймання виконаних будівельних робіт, що становить 563312,17 грн. (файл «Виконання Костопіль.pdf.asice.zip»). З метою усунення вказаної невідповідності в інформації та документах учаснику необхідно внести відповідні зміни в довідку (згідно Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації) з інформацією про виконання не менше 1-го аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, а саме: у колонці №5 рядку №1 таблиці вартість виконаного договору (Договір підряду № 573 від 22 липня 2024 року) вказати згідно актів приймання виконаних будівельних робіт. 2. Відповідно до п.2.4 Додатку 8 до тендерної документації учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку (згідно Таблиці 2 Додатку 2 до тендерної документації) з підтверджуючими документами про наявність матеріально-технічної бази та обладнання (найменування, власне чи орендоване), його кількість та технічний стан, місцезнаходження, що має запевнити Замовника про спроможність Учасником виконати договірні зобов’язання. Для підтвердження Учасник повинен надати: - у разі залучення до виконання робіт транспортного засобу, обладнання, устаткування, інструментів, механізмів надається документ, що підтверджує підстави їх залучення учасником (договір оренди, лізингу, надання послуг, тощо). Договори повинні бути належно оформлені, та укладені на строк, не менший ніж строк виконання робіт по предмету закупівлі. А також, учасники в складі тендерної пропозиції надають оригінал листа-підтвердження від орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) щодо не заперечення використання його машин, механізмів, техніки, обладнання, устаткування, інструментів для виконання робіт учасником за предметом закупівлі. - належно оформлені копії свідоцтв на всі транспортні засоби та\або механізми, що підлягають державній реєстрації та будуть залучені до виконання робіт. 2.1. У наданих учасником підтверджуючих документах до позицій 1.1-1.8 довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази відсутні акт приймання-передачі обладнання, устаткування, що передається згідно договору оренди обладнання №11-10 від 11.10.2024 р. (файл «Договір оренди обладнання.pdf»), та лист-підтвердження від орендодавця щодо не заперечення використання його машин, механізмів, техніки, обладнання, устаткування, інструментів для виконання робіт учасником за предметом закупівлі. З метою усунення вказаної невідповідності в документах учаснику необхідно надати акт приймання-передачі обладнання, устаткування, що передається згідно договору оренди обладнання №11-10 від 11.10.2024 р., та лист-підтвердження від орендодавця щодо не заперечення використання його машин, механізмів, техніки, обладнання, устаткування, інструментів для виконання робіт учасником за предметом закупівлі. 2.2. Відповідно до вимог п.2.6 Додатку 8 тендерної документації, якщо учасник залучатиме потужності інших суб’єктів господарювання, як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям таким, як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій то такий учасник підтверджує їх наявність у субпідрядників/співвиконавців документами, які є аналогічними документам, встановленим для Учасників у відповідності до умов пункту 1. А також, надає у складі тендерної пропозиції оригінал(-и) листа-підтвердження (листів-підтверджень) від субпідрядників/співвиконавців із зазначенням замовника та учасника закупівлі, підтверджуючого виконання робіт як субпідрядник/співвиконавець протягом періоду виконання робіт за предметом закупівлі (вказати конкретну назву предмету закупівлі) із зазначенням переліку техніки (машин, механізмів, техніки) субпідрядника/співвиконавця, що залучатиметься до виконання робіт. Учасник вказав, що в якості субпідрядника на виконання робіт протипожежного призначення планує залучити спеціалізовану організацію – Товариство з обмеженою відповідальністю «ПОЖДУМА-РІВНЕ» (код ЄДРПОУ 43407331) (файл «Декларація МТБ ПОЖДУМ.pdf.asice»). Проте у складі пропозиції відсутні документи, що вимагалися відповідно до п.2.6 Додатку 8 тендерної документації. З метою усунення невідповідностей в інформації та документах учаснику необхідно надати: - довідку (згідно Таблиці 2 Додатку 2 до тендерної документації) з підтверджуючими документами про наявність у субпідрядника матеріально-технічної бази та обладнання (найменування, власне чи орендоване), його кількість та технічний стан, місцезнаходження; - оригінал листа-підтвердження від субпідрядника із зазначенням замовника та учасника закупівлі, щодо виконання робіт які субпідрядник здійснюватиме протягом періоду виконання робіт за предметом закупівлі (вказати конкретну назву предмету закупівлі) із зазначенням переліку техніки (машин, механізмів, техніки) субпідрядника, що залучатиметься до виконання робіт.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 13993936 |
---|---|
Поштова адреса | 35701, Україна, Рівненська область, Здолбунів, вул. Лесі Українки, будинок 6-В |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Дашкель Олександр Володимирович |
Телефон | 380976591003 |
Ел. пошта | kortakoz_bud@ukr.net |
Час публікації: 2024-10-18 15:13:36
Кінцевий строк для усунення: 2024-10-19 15:13:36
Опис
1. Відповідно до п.14 Додатку 8 до тендерної документації у разі, якщо учасник не планує залучати субпідрядника до надання робіт або планує залучати до надання робіт в обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку у довільній формі із зазначенням відповідного факту. Учасник у наданій довідці (файл «14. Довідка про незалучення субпідрядника.pdf») вказав, що «не планує залучення субпідрядника до виконання робіт за предметом закупівлі в обсязі більше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю». Водночас у пропозиції Учасника відсутня інформація про залучення/не залучення субпідрядників до надання робіт в обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. З метою усунення вказаної невідповідності в інформації та документах учаснику необхідно довідку у довільній формі із зазначенням відповідного факту, якщо учасник не планує залучати субпідрядника до надання робіт або планує залучати до надання робіт в обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Якщо учасник залучатиме потужності інших суб’єктів господарювання, як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям таким, як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій то такий учасник підтверджує їх наявність у субпідрядників/співвиконавців документами, які є аналогічними документам, встановленим для Учасників: - довідка (згідно Таблиці 2 Додатку 2 до тендерної документації) з підтверджуючими документами про наявність матеріально-технічної бази та обладнання (найменування, власне чи орендоване), його кількість та технічний стан, місцезнаходження; - у разі залучення до виконання робіт транспортного засобу, обладнання, устаткування, інструментів, механізмів надається документ, що підтверджує підстави їх залучення субпідрядником (договір оренди, лізингу, надання послуг, тощо). Договори повинні бути належно оформлені, та укладені на строк, не менший ніж строк виконання робіт по предмету закупівлі; - належно оформлені копії свідоцтв на всі транспортні засоби та\або механізми, що підлягають державній реєстрації та будуть залучені до виконання робіт; - оригінал листа-підтвердження від субпідрядника із зазначенням замовника та учасника закупівлі, підтверджуючого виконання робіт як субпідрядник протягом періоду виконання робіт за предметом закупівлі (вказати конкретну назву предмету закупівлі) із зазначенням переліку техніки (машин, механізмів, техніки) субпідрядника, що залучатиметься до виконання робіт.
Післяплата упродовж 10 банківських днів з дня підписання сторонами акту виконаних робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Здолбунівський ліцей № 6 Здолбунівської міської ради Рівненської області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 22564051 |
Поштова адреса | 35701, Україна, Рівненська область, Здолбунів, вул.Шкільна,40 |
Ім'я |
Кондратюк Катерина Анатоліївна ( ) |
Телефон | +380365224533 |
Ел. пошта | zzosh6@ukr.net |