На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
10 456 201.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-27-011879-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 11 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 11 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 14 жовтня, 00:00 |
Дата останніх змін | 19 жовтня, 13:38 |
Очікувана вартість закупівлі | 10 456 201.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 14 жовтня, 15:27 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 104 562.10 UAH з ПДВ |
---|
"Капітальний ремонт водогону на вулицях Тернопільська – Героя Майдану Романа Точина в місті Ходорів Львівської області" Коригування1 робота Адреса поставки: 81750, Україна, Львівська область, Ходорів, вулиці Тернопільська (буд. 29) - Героя Майдану Романа Точина ( буд. 20) Строк: до 31.01.2025 19:36 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45453000-7, Капітальний ремонт і реставрація |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 14180891 |
---|---|
Поштова адреса | 20001, Україна, Черкаська область, Христинівка, ВУЛИЦЯ ЮВІЛЕЙНА, будинок 14 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Плужник Микола |
Телефон | 380675017102 |
Ел. пошта | pp-plujnik@ukr.net |
Залучення субпідрядних організацій не передбачається
Час публікації: 2024-10-18 16:06:39
Кінцевий строк для усунення: 2024-10-19 16:06:39
Опис
Рішення уповноваженої особи КП "ХОДОРІВВОДОКАНАЛ» щодо прийняття рішення про розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником закупівлі невідповідностей в інформації та документах, подання яких вимагалось тендерною документацією. Відповідно до п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МБП-ТЕПЛОМЕРЕЖА" (далі – Учасник) в процедурі відкритих торгів на закупівлю «Капітальний ремонт водогону на вулицях Тернопільська – Героя Майдану Романа Точина в місті Ходорів Львівської області» Коригування (код ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація») виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Відповідно до пп. б) п. 1.2. Розділу 1 Додатку №2 до тендерної документації В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, зазначених у довідці, надати скан-копії наступних документів: скан-копія Документу, що підтверджує повне виконання одного Договору, наданого згідно пп. 1.2. а) цього пункту: скан-копія відгуку від підприємства – замовника за договором (далі за текстом – Відгук), який надається для підтвердження виконання аналогічного договору. Відгук повинен бути оформлений на фірмовому бланку (за наявності) підприємства – замовника за договором (контрагента учасника) за підписом керівника або уповноваженої особи та має містити наступну інформацію: дату видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, а також інформацію про повне виконання договору; В наданому у складі пропозиції листі-відгуку №146 від 11.10.2024 р. по наданому аналогічному договору вказана невірна дата укладеного договору, а саме зазначається про виконання договору №23/08п-061 від 18.09.2023 року, що не відповідає скан-копії наданого аналогічного договору 1.2. Відповідно до п. 3 Розділу 1 додатку №2 до тендерної документації надається довідка, складена в довільній формі або згідно Таблиці № 1, яка містить інформацію про наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необідні знання та досвід для виконання робіт. Для підтвердження інформації про наявність ІТР учасник повинен надати: - накази або витяги з наказів про прийняття на роботу, шляхом надання сканованих з оригіналу копій. Згідно наданих учасником довідки про працівників (файл «Довідка про наявність працівників.pdf») та наказів (файл «Підтвердження трудових відносин з працівниками.pdf») на вказаних працівників встановлено ряд невідповідностей серед їх посад, а саме: 1) Єрасова Людмила Анатоліївна згідно довідки є інспектором з кадрів, а згідно наказу прийнята на посаду завідуючою відділів кадрів; 2) Дубінецький Олександр Іванович згідно довідки є головним енергетиком, а згідно наказу прийнято на роботу слюсарем КВПіА за сумісництвом; 3) Семенко Василь Леонтійович згідно довідки є електрогазозварник, а згідно наказу прийнятий на роботу газоелектрозварювальником цеху газифікації. 1.3. Відповідно до пп. 2.3 п. 3 Розділу 1 Додатку №2 до тендерної документації учасниками надаються Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці: - Роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників Згідно наданих декларацій (файл «Декларації відповідності мат.-тех. бази.pdf») на вказані роботи підвищеної небезпеки місцем їх виконання є лише Черкаська область, м. Христинівка, вул. Ювілейна, 14, що не підтверджує можливість їх виконання за адресою місця виконання робіт згідно цієї закупівлі. 1.4. Відповідно до п. 10 Розділу 1 Додатку №2 до тендерної документації Для повноти розуміння предмету закупівлі та його об’єму Учаснику необхідно, в період звернення за роз’ясненнями, особисто відвідати та оглянути об’єкт будівництва, оцінити можливості виконання робіт, їх види та обсяги, ознайомитися із проектною документацією. Виконання цієї вимоги повинно бути документально зафіксовано, для чого надати у складі тендерної пропозиції підписаний представником замовника та представником учасника Акт огляду об’єкта та ознайомлення із проектною документацією. Згідно наданого учасником акту огляду від 2 жовтня 2024 року (файл «Акт огляду.pdf) відсутня інформація про ознайомлення із проектною документацією, що не відповідає вимозі. 1.5. Відповідно до пп. 2.3 п. 3 Розділу 1 Додатку №2 до тендерної документації Кваліфікація спеціаліст(а)ів, що відповідатиме (уть) за охорону праці підтверджується додатково документом встановленого законодавством взірця (шляхом подання сканованих з оригіналу копій посвідчень та протоколів/витягів з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, а саме: навчання з охорони праці, а саме правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском для директора, майстра. Згідно наданих учасником документів у складі пропозиції відсутні копії посвідчень та протоколів/витягів з протоколу комісії з перевірки знань навчання з охорони праці, а саме правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском для майстра Штельмаха Григорія Івановича (є майстром відповідно до довідки про працівників (файл «Довідка про наявність працівників.pdf»)) 1.6. Відповідно до пп. 2.2 п. 3 Розділу 1 Додатку №2 до тендерної документації Обов’язкова наявність у штаті працівників наступних професій, що мають відповідним чином оформлені чинні до кінцевого терміну подання пропозиції посвідчення (копії протоколів/витягів з протоколів та посвідчень надаються у складі тендерної пропозиції): Навчання з пожежної безпеки для головного інженера, виконавця робіт, майстра, електрогазозварника, слюсаря-сантехніка. Згідно наданих учасником документів у складі пропозиції відсутні копії протоколів/витягів з протоколів та посвідчень навчання з пожежної безпеки для майстра, електрогазозварника, слюсаря-сантехніка відповідно до наданої довідки про працівників (файл «Довідка про наявність працівників.pdf»). 1.7. Відповідно до пп. 2.3 п. 3 Розділу 1 Додатку №2 до тендерної документації наявність в інженера з охорони праці сертифіката компетентності/координатор з питань охорони праці згідно з вимогами НПАОП 45.2-7.03-17 Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або будівельних майданчиках. Надані у складі пропозиції Учасником документи на координатора з питань охорони праці Горошко Микола Тимофійович (файл «Документи на підтвердження наявності координатора з питань охорони праці.pdf») не підтверджують відповідність вимогам НПАОП 45.2-7.03-17 Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або будівельних майданчиках, що не відповідає встановленій вимозі. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Відповідно до пп. б) п. 1.2. Розділу 1 Додатку №2 до тендерної документації В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, зазначених у довідці, надати скан-копії наступних документів: скан-копія Документу, що підтверджує повне виконання одного Договору, наданого згідно пп. 1.2. а) цього пункту: скан-копія відгуку від підприємства – замовника за договором (далі за текстом – Відгук), який надається для підтвердження виконання аналогічного договору. Відгук повинен бути оформлений на фірмовому бланку (за наявності) підприємства – замовника за договором (контрагента учасника) за підписом керівника або уповноваженої особи та має містити наступну інформацію: дату видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, а також інформацію про повне виконання договору; 2.2. Привести документи у відповідність та відповідно до п. 3 Розділу 1 додатку №2 до тендерної документації надається довідка, складена в довільній формі або згідно Таблиці № 1, яка містить інформацію про наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необідні знання та досвід для виконання робіт. Для підтвердження інформації про наявність ІТР учасник повинен надати: - накази або витяги з наказів про прийняття на роботу, шляхом надання сканованих з оригіналу копій. 2.3. Привести документи у відповідність та відповідно до пп. 2.3 п. 3 Розділу 1 Додатку №2 до тендерної документації учасниками надаються Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці: - Роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників 2.4. Привести документи у відповідність та відповідно до п. 10 Розділу 1 Додатку №2 до тендерної документації Для повноти розуміння предмету закупівлі та його об’єму Учаснику необхідно, в період звернення за роз’ясненнями, особисто відвідати та оглянути об’єкт будівництва, оцінити можливості виконання робіт, їх види та обсяги, ознайомитися із проектною документацією. Виконання цієї вимоги повинно бути документально зафіксовано, для чого надати у складі тендерної пропозиції підписаний представником замовника та представником учасника Акт огляду об’єкта та ознайомлення із проектною документацією. 2.5. Відповідно до пп. 2.3 п. 3 Розділу 1 Додатку №2 до тендерної документації Кваліфікація спеціаліст(а)ів, що відповідатиме (уть) за охорону праці підтверджується додатково документом встановленого законодавством взірця (шляхом подання сканованих з оригіналу копій посвідчень та протоколів/витягів з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, а саме: навчання з охорони праці, а саме правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском для майстра. 2.6. Відповідно до пп. 2.2 п. 3 Розділу 1 Додатку №2 до тендерної документації Обов’язкова наявність у штаті працівників наступних професій, що мають відповідним чином оформлені чинні до кінцевого терміну подання пропозиції посвідчення (копії протоколів/витягів з протоколів та посвідчень надаються у складі тендерної пропозиції): Навчання з пожежної безпеки для майстра, електрогазозварника, слюсаря-сантехніка. 2.7. Відповідно до пп. 2.3 п. 3 Розділу 1 Додатку №2 до тендерної документації наявність в інженера з охорони праці сертифіката компетентності/координатор з питань охорони праці згідно з вимогами НПАОП 45.2-7.03-17 Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або будівельних майданчиках. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 34788625 |
---|---|
Поштова адреса | 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛ.РИЛЬСЬКОГО, будинок 9 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Козаченко Олександр Сергійович |
Телефон | 380981679493 |
Ел. пошта | termouniversal-nvf@ukr.net |
Не залучається.
Розрахунки здійснюється у національній валюті України, шляхом перерахування грошових коштів за фактично виконані роботи на розрахунковий рахунок Підрядника, впродовж 30-ти банківських днів з моменту підписання Актів приймання-передачі наданих робіт. За погодженням Сторін оплата за виконані роботи буде частково здійснюватися третьою стороною – дитячим фондом ООН – ЮНІСЕФ на підставі укладеного Меморандуму, у безготівковому порядку у національній валюті України шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КП "Ходорівводоканал" Ходорівської міської ради Львівської області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 31677100 |
Поштова адреса | 81750, Україна, Львівська область, місто Ходорів, вул.Гонти,2 |
Ім'я |
Салій Мар'яна Миколаївна ( ) |
Телефон | +380962260248 |
Ел. пошта | dpvodokanal@gmail.com |