На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-27-012230-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 5 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 5 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 8 жовтня, 00:00 |
Дата останніх змін | 18 жовтня, 23:47 |
Очікувана вартість закупівлі | 310 392.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 3 103.92 UAH з ПДВ |
---|
Поточний ремонт частини дорожнього покриття по вулиці Лісова (на ділянці від вулиці Кільцева до вулиці Центральна) в с. Юхни Обухівського району Київської області1 послуга Адреса поставки: 08843, Україна, Київська область, Обухівський район, с. Юхни, вулиця Лісова (на ділянці від вулиці Кільцева до вулиці Центральна) Строк: до 30.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45233142-6, Ремонт доріг |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 36432040 |
---|---|
Поштова адреса | 09701, Україна, Київська область, Богуслав, вул. Шевченка, буд. 31 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Горбач Олексій Анатолійович |
Телефон | 380972820675 |
Ел. пошта | tag10@ukr.net |
вказується в ТД
Час публікації: 2024-10-17 23:57:52
Кінцевий строк для усунення: 2024-10-18 23:57:52
Опис
1. Відповідно до положень підпункту 1.1. пункту 1 «Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження» Додатку 1 до тендерної документації учасник мав надати довідку в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи учасника та печаткою учасника (у разі наявності) або з накладенням КЕП/УЕП, електронної печатки (у разі наявності), в якій зазначається інформація про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної та технологій із зазначенням, зокрема, типу обладнання та приналежності (власне, субпідрядної організації, залучене чи орендоване обладнання, тощо). Обов’язкова наявність в учасника наступних дорожньо-будівельних машин (не менше), що будуть залучатися до надання послуг: - Автомобiлi ванатажні, вантажопiдйомнiсть від 5000 кг (з відповідною відміткою щодо вантажопідйомності в свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу (розраховується як різниця між повною масою та масою без навантаження); - Коток дорожнiй, маса 8000кг (з відповідною відміткою щодо ваги в свідоцтві про реєстрацію машини); Дорожньо-будівельні машини, які будуть залучатися учасником до виконання робіт та які вказані у довідці, мають бути готові до виконання робіт та бути у технічно справному стані. Учасник повинен підтвердити, що дорожньо-будівельні машини, які будуть залучатися учасником до виконання робіт та які вказані у довідці, мають бути готові до виконання робіт та бути у технічно справному стані. У разі, якщо дорожньо-будівельні машини належать учаснику на праві власності, надаються копії документів, які підтверджують право власності / державну реєстрацію дорожньо-будівельної техніки - свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (машини). У всіх інших випадках, у разі, якщо обладнання залучається учасником на умовах користування, лізингу, надання послуг, тощо, учасник має надати договори оренди (користування, лізингу, надання послуг та/або ін.) з додатками та документи, що підтверджують право власності/ державну реєстрацію дорожньо-будівельної техніки - свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (машини). Залучені дорожньо-будівельні машини мають бути не відчуженими та готовими до виконання робіт. Допускається заміна вантажних автомобілів – самоскидів на вантажні автомобілі - сидільні тягачі з напівпричіпами самоскидами. В такому разі, учасником надається свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (машини) як на автомобілі - сидільні тягачі, так і на напівпричіп самоскид. На підтвердження відповідності встановленим вимогам Учасником, зокрема, було надано довідку, що містить інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг/виконання робіт, визначених у технічних вимогах до предмета закупівлі, а саме: коток дорожний HAMM DV90TV. Також, Учасником було надано свідоцтво про реєстрацію машини до котка дорожнього HAMM DV90TV. Разом з тим, згідно відомостей, внесених до свідоцтва, вага вказаного котка становить 9020 кілограм. 2. Відповідно до положень підпункту 1.4. пункту 1 «Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження» Додатку 1 до тендерної документації учасник повинен мати власну чи залучену випробувальну лабораторію для здійснення випробувань: сумiшей асфальтобетонних, визначення товщини шарів конструктивних елементів, модулю пружності дорожнього одягу, рівності доржнього покриття. Для документального пiдтвердження наявностi випробувальної лабораторії Учасник повинен надати: - довiдку в довiльнiй формi про наявнiсть випробувальної лабораторії в учасника, з перелiком спроможності виконання вищезазначених послуг випробування (компетентність випробувальної лабораторії має бути підтверджена шляхом акредитації або атестаціїабо іншим способом, визначеним законодавством); - документ, що підтверджує право власності (оренди/користування та/або право власностi на примiщення, обладнання та устаткування) на випробувальну (-i) лабораторiю(-ї) Учасника або копiя чинного договору залучення сторонньої(-іх) випробувальної (-их) лабораторії(-й) Учасником; - документ (-ти) про відповідність випробувальної лабораторії вимогам чинного законодавства України, що підтверджує сферу акредитації випробувальної лабораторії, згідно встановлених вимог. На підтвердження відповідності встановленим вимогам, про наявність залученої випробувальної лабораторії ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ЛАБОРАТОРІЯ» для здійснення випробувань: сумiшей асфальтобетонних, визначення товщини шарів конструктивних елементів, модулю пружності дорожнього одягу, рівності дорожнього покриття, згідно договору №190723/02 про надання послуг від 19.07.2023 р. (атестат про акредитацію, зареєстрований у Реєстрі 16.01.2022 року за №20366 дійсний до 15.01.2027 року, який засвідчує компетентність у сфері: випробування будівельних матеріалів, виробів та конструкцій; сумішей асфальтобетонних; виробів з природнього каменю тощо.) Разом з тим, вказана лабораторія не є компетентною на проведення випробувань сумiшей асфальтобетонних, визначення товщини шарів конструктивних елементів, модулю пружності дорожнього одягу, рівності доржнього покриття. 3. Відповідно до положень пункту 2 «Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження» Додатку 1 до тендерної документації учасник має надати копію чинного кваліфікаційного сертифікату інженера-геодезиста Учасник повинен підтвердити можливість дотримання ним під час надання послуг по даній закупівлі вимог законодавства щодо охорони праці шляхом надання в складі пропозиції протоколів/витягів з протоколів підтверджуючих наявність знань із охорони праці, а саме НПАОП 0.00-4.12-05 по кожному з зазначених працівників у довідці. - Учасник повинен підтвердити можливість дотримання ним під час надання послуг по даній закупівлі вимог законодавства щодо охорони праці, а саме – НПАОП 63.21-1.01-09, НПАОП 0.00-7.11-12 шляхом надання в складі пропозиції протоколу/витягу з протоколу та посвідчень щодо наявності перелічених знань із охорони праці у керівника та інженера з техніки безпеки (інженер з охорони праці), посвідчення чинні на дату розкриття тендерної пропозиції. - Учасник повинен підтвердити можливість дотримання ним під час надання послуг по даній закупівлі вимог законодавства щодо перевірки знань, а саме – НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 0.00-1.62-12, НПАОП 63.21-1.01-09, шляхом надання в складі пропозиції протоколу/витягу з протоколу та посвідчень щодо наявності знань із охорони праці у інженера охорони праці, посвідчення чинні на дату розкриття тендерної пропозиції; - Учасник повинен підтвердити дотримання ним під час надання послуг по даній закупівлі вимог законодавства щодо перевірки знань, а саме- НПАОП 0.00-6.18-21 у керівника та інженера охорони праці, посвідчення чинні на дату розкриття тендерної пропозиції Вами не виконано встановлених вимог. 4. Відповідно до положень пункту 4 «Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження» Додатку 1 до тендерної документації замовником встановлено наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Учасник мав надати копію звіту про фінансові результати або податкову декларацію з податку на прибуток або декларацію платника єдиного податку, за останній звітний рік, які підтверджують обсяг доходу (виручки), не менше, ніж очікувана вартість предмету закупівлі з відміткою контролюючого органу або квитанцією про прийняття звітності відповідними органами. Надана Учасником фінансова звітність, не містить відмітки контролюючого органу або квитанції про прийняття звітності відповідними органами. 5. Відповідно до вимог пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації щодо додаткових документів від учасника замовником вимагалося надання Статуту підприємства з усіма додатками та змінами (остання редакція). У випадку реєстрації статуту чи змін до нього після 01.01.2016 року додатково необхідно надати опис реєстратора з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги (не подається фізичними особами-підприємцями). У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи. Учасником не було надано опис реєстратора з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати: 1. Довідку в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи учасника та печаткою учасника (у разі наявності) або з накладенням КЕП/УЕП, електронної печатки (у разі наявності), в якій зазначається інформація про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної та технологій із зазначенням, зокрема, типу обладнання та приналежності (власне, субпідрядної організації, залучене чи орендоване обладнання, тощо). Обов’язкова наявність в учасника наступних дорожньо-будівельних машин (не менше), що будуть залучатися до надання послуг, зокрема: - коток дорожнiй, маса 8000кг (з відповідною відміткою щодо ваги в свідоцтві про реєстрацію машини). Дорожньо-будівельні машини, які будуть залучатися учасником до виконання робіт та які вказані у довідці, мають бути готові до виконання робіт та бути у технічно справному стані. Учасник повинен підтвердити, що дорожньо-будівельні машини, які будуть залучатися учасником до виконання робіт та які вказані у довідці, мають бути готові до виконання робіт та бути у технічно справному стані. У разі, якщо дорожньо-будівельні машини належать учаснику на праві власності, надаються копії документів, які підтверджують право власності / державну реєстрацію дорожньо-будівельної техніки - свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (машини). У всіх інших випадках, у разі, якщо обладнання залучається учасником на умовах користування, лізингу, надання послуг, тощо, учасник має надати договори оренди (користування, лізингу, надання послуг та/або ін.) з додатками та документи, що підтверджують право власності/ державну реєстрацію дорожньо-будівельної техніки - свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (машини). Залучені дорожньо-будівельні машини мають бути не відчуженими та готовими до виконання робіт. Допускається заміна вантажних автомобілів – самоскидів на вантажні автомобілі - сидільні тягачі з напівпричіпами самоскидами. В такому разі, учасником надається свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (машини) як на автомобілі - сидільні тягачі, так і на напівпричіп самоскид. 2. Підтвердити наявність власної чи залученої випробувальної лабораторії для здійснення випробувань: сумiшей асфальтобетонних, визначення товщини шарів конструктивних елементів, модулю пружності дорожнього одягу, рівності доржнього покриття. Для документального пiдтвердження наявностi випробувальної лабораторії Учасник повинен надати: - довiдку в довiльнiй формi про наявнiсть випробувальної лабораторії в учасника, з перелiком спроможності виконання вищезазначених послуг випробування (компетентність випробувальної лабораторії має бути підтверджена шляхом акредитації або атестаціїабо іншим способом, визначеним законодавством); - документ, що підтверджує право власності (оренди/користування та/або право власностi на примiщення, обладнання та устаткування) на випробувальну (-i) лабораторiю(-ї) Учасника або копiя чинного договору залучення сторонньої(-іх) випробувальної (-их) лабораторії(-й) Учасником; - документ (-ти) про відповідність випробувальної лабораторії вимогам чинного законодавства України, що підтверджує сферу акредитації випробувальної лабораторії, згідно встановлених вимог. 3. Протоколи/витяги з протоколів підтверджуючих наявність знань із охорони праці, а саме НПАОП 0.00-4.12-05 по кожному з зазначених працівників у довідці. Учасник повинен підтвердити можливість дотримання ним під час надання послуг по даній закупівлі вимог законодавства щодо охорони праці, а саме – НПАОП 63.21-1.01-09, НПАОП 0.00-7.11-12 шляхом надання в складі пропозиції протоколу/витягу з протоколу та посвідчень щодо наявності перелічених знань із охорони праці у керівника та інженера з техніки безпеки (інженер з охорони праці), посвідчення чинні на дату розкриття тендерної пропозиції. Учасник повинен підтвердити можливість дотримання ним під час надання послуг по даній закупівлі вимог законодавства щодо перевірки знань, а саме – НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 0.00-1.62-12, НПАОП 63.21-1.01-09, шляхом надання в складі пропозиції протоколу/витягу з протоколу та посвідчень щодо наявності знань із охорони праці у інженера охорони праці, посвідчення чинні на дату розкриття тендерної пропозиції. Учасник повинен підтвердити дотримання ним під час надання послуг по даній закупівлі вимог законодавства щодо перевірки знань, а саме- НПАОП 0.00-6.18-21 у керівника та інженера охорони праці, посвідчення чинні на дату розкриття тендерної пропозиції. Також, надати копію чинного кваліфікаційного сертифікату інженера-геодезиста. 4. Копію звіту про фінансові результати або податкову декларацію з податку на прибуток або декларацію платника єдиного податку, за останній звітний рік, які підтверджують обсяг доходу (виручки), не менше, ніж очікувана вартість предмету закупівлі з відміткою контролюючого органу або квитанцією про прийняття звітності відповідними органами. 5. Опис реєстратора з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги.
Розрахунки проводяться тільки за фактично надані послуги (виконані роботи) до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів наданих послуг (виконаних робіт) (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для надання послуг матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості послуг. Підрядник зобов’язується надати послуги (виконати роботи) по отриманому авансу протягом 90 календарних днів з дня його отримання. По закінченні вказаного терміну Підрядник повертає невикористані суми авансу на розрахунковий рахунок Замовника. Порядок надання авансу здійснюється у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти».
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | МИРОНІВСЬКА МІСЬКА РАДА |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04054984 |
Поштова адреса | 08801, Україна, Київська область, Миронівка, Обухівський р-н, вул. Соборності, будинок 48 |
Ім'я |
Ільченко Олександр Володимирович |
Телефон | 380457451271 |
Ел. пошта | tender_mmtg@myronivka-mrada.gov.ua |