На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
3 243 450.00 UAH
131 102.00 UAH
32 850.00 UAH
118 853.00 UAH
309 600.00 UAH
11 900.00 UAH
2 342 145.00 UAH
297 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Опис закупівлі: Закупівля здійснюється відповідно до норм постанови КМУ від 12.10.2022 р
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-30-002683-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 6 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 6 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 9 жовтня, 00:00 |
Дата останніх змін | 18 жовтня, 18:11 |
Очікувана вартість закупівлі | 131 102.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Аукціон | 9 жовтня, 12:38 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 311.02 UAH без ПДВ |
---|
Полікарбонат500 метр квадратний Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 01:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44110000-4, Конструкційні матеріали |
Не надав документи по ст.17. Не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону. є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176);. не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей;
1. Про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ РАПЛАСТ (далі – Учасник-переможець), якого визнано переможцем процедури закупівлі 44110000-4 Конструкційні матеріали (Конструкційні матеріали) ЛОТ 1 Полікарбонат за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі – Закупівля). 2. Про оприлюднення інформації про відхилення тендерної пропозиції Учасника-переможця в електронній системі закупівель. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2024-09-30-002683-a. Під час розгляду першого питання порядку денного: Рішенням уповноваженої особи від 11.10.2024 р, відповідно до протоколу № 159, визначено Учасника-переможця переможцем Закупівлі та прийнято рішення про намір укласти з ним договір про закупівлю. Відповідно до пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Тендерною документацією встановлено вимоги щодо документального підтвердження відсутності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей: Переможець торгів на виконання вимоги згідно з пунктом 47 Особливостей (підтвердження відсутності підстав) у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи : «1.Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі. Документ повинен бути виданий/ сформований/ отриманий в поточному році. 2. Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю. 3. Забезпечення виконання договору - відповідно до п. 5 Розділу 6 тендерної документації (у разі, якщо вимагається)». Учасник-переможець у зазначені вище строки та спосіб не надав через електронну систему закупівель документи, які підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей. Відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих Особливостей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника-переможця підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 46 Особливостей інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі / переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. Таким чином, необхідно оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника-переможця у строки, встановлені зазначеними нормами. ВИРІШИЛА: 1. Відхилити тендерну пропозицію Учасника-переможця. 2. Оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника-переможця в електронній системі закупівель.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
1. Про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ РАПЛАСТ (далі – Учасник-переможець), якого визнано переможцем процедури закупівлі 44110000-4 Конструкційні матеріали (Конструкційні матеріали) ЛОТ 1 Полікарбонат за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі – Закупівля). 2. Про оприлюднення інформації про відхилення тендерної пропозиції Учасника-переможця в електронній системі закупівель. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2024-09-30-002683-a. Під час розгляду першого питання порядку денного: Рішенням уповноваженої особи від 11.10.2024 р, відповідно до протоколу № 159, визначено Учасника-переможця переможцем Закупівлі та прийнято рішення про намір укласти з ним договір про закупівлю. Відповідно до пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Тендерною документацією встановлено вимоги щодо документального підтвердження відсутності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей: Переможець торгів на виконання вимоги згідно з пунктом 47 Особливостей (підтвердження відсутності підстав) у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи : «1.Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі. Документ повинен бути виданий/ сформований/ отриманий в поточному році. 2. Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю. 3. Забезпечення виконання договору - відповідно до п. 5 Розділу 6 тендерної документації (у разі, якщо вимагається)». Учасник-переможець у зазначені вище строки та спосіб не надав через електронну систему закупівель документи, які підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей. Відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих Особливостей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника-переможця підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 46 Особливостей інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі / переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. Таким чином, необхідно оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника-переможця у строки, встановлені зазначеними нормами. ВИРІШИЛА: 1. Відхилити тендерну пропозицію Учасника-переможця. 2. Оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника-переможця в електронній системі закупівель.
Код ЄДРПОУ | 45044729 |
---|---|
Поштова адреса | 01024, Україна, м. Київ, Київ, Богомольця Академіка, 7/14, прим. 182 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Горбач Андрій Миколайович |
Телефон | +380666480511 |
Ел. пошта | a.gorbach@raplast.eu |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 38868777 |
---|---|
Поштова адреса | 18006, Україна, Черкаська область, Черкаси, Чехова 2 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Петренко Сергій |
Телефон | 380963227474 |
Ел. пошта | PLASTICA@UKR.NET |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 30226833 |
---|---|
Поштова адреса | 25004, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул.Олександрійська,буд.85 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ігор Володимирович Краснюк |
Телефон | +380956529835 |
Ел. пошта | split.tendera@gmail.com |
Очікувана вартість закупівлі | 32 850.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 328.50 UAH без ПДВ |
---|
Кахель100 метр квадратний Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 01:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44110000-4, Конструкційні матеріали |
Очікувана вартість закупівлі | 118 853.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 188.53 UAH без ПДВ |
---|
Конструкційні матеріали7 одиниця Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 01:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44110000-4, Конструкційні матеріали |
Очікувана вартість закупівлі | 309 600.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 3 096.00 UAH без ПДВ |
---|
Пінопласт2000 метр квадратний Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 01:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44110000-4, Конструкційні матеріали |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 13753391 |
---|---|
Поштова адреса | 25006, Україна, Кіровоградська область, місто Кропивницький, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 18, квартира 4 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Андрій Григор'єв |
Телефон | +380665977510 |
Ел. пошта | vitaliy.invar@ukr.net |
Час публікації: 2024-10-10 14:32:56
Кінцевий строк для усунення: 2024-10-11 14:32:56
Опис
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності 1.Додатком 1 до тендерної документації визначено; Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання ТРЬОХ (за період 2021-2024рр.) аналогічних за предметом закупівлі договорів; 1.2. копій договорів, зазначених в довідці п.1.1. в повному обсязі (не менше 3 (ТРЬОХ)); 1.1.3. копії документів на підтвердження виконання договорів, зазначених в наданій п.1.1. Учасником довідці (щонайменш на 1 послугу за кожним зазначеним договором). Податкові накладні (до наданних підтверджуючих документів) з підтвердженням їх реєстрації в органах Державної фіскальної служби України Аналогічний договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод, тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника. Інформація та документи можуть надаватися про частково виконаний договір, дія якого не закінчена. 2. Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. 3. Додатком 3 ТД визначено погодження проекту договору та істотних умов; 4. Додатком 1 ТД визначено «У разі, коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини 3 статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання щодо відсутності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей.». Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні (частково відсутні) або за іншим предметом закупівлі : 1.Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання ТРЬОХ (за період 2021-2024рр.) аналогічних за предметом закупівлі договорів; 1.2. копій договорів, зазначених в довідці п.1.1. в повному обсязі (не менше 3 (ТРЬОХ)); 1.1.3. копії документів на підтвердження виконання договорів, зазначених в наданій п.1.1. Учасником довідці (щонайменш на 1 послугу за кожним зазначеним договором). Податкові накладні (до наданних підтверджуючих документів) з підтвердженням їх реєстрації в органах Державної фіскальної служби України Аналогічний договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод, тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника. Інформація та документи можуть надаватися про частково виконаний договір, дія якого не закінчена. 2. Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. 3. Додатком 3 ТД визначено погодження проекту договору та істотних умов; 4. Додатком 1 ТД визначено «У разі, коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини 3 статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання щодо відсутності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей.». Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності за предметом закупівлі : учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1.Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання ТРЬОХ (за період 2021-2024рр.) аналогічних за предметом закупівлі договорів; 1.2. копій договорів, зазначених в довідці п.1.1. в повному обсязі (не менше 3 (ТРЬОХ)); 1.1.3. копії документів на підтвердження виконання договорів, зазначених в наданій п.1.1. Учасником довідці (щонайменш на 1 послугу за кожним зазначеним договором). Податкові накладні (до наданних підтверджуючих документів) з підтвердженням їх реєстрації в органах Державної фіскальної служби України Аналогічний договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод, тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника. Інформація та документи можуть надаватися про частково виконаний договір, дія якого не закінчена. Інформація повинна відноситися до предмету закупівлі та відповідати на даній довідці. 2. Достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. 3. Погодження проекту договору та істотних умов згідно Додатку 3 ТД; 4. Надати інформацію та підтвердження, у разі, коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини 3 статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання щодо відсутності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей.».
Очікувана вартість закупівлі | 11 900.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 119.00 UAH без ПДВ |
---|
Текстоліт листовий50 кілограм Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 01:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44110000-4, Конструкційні матеріали |
Очікувана вартість закупівлі | 2 342 145.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Аукціон | 9 жовтня, 16:22 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 23 421.45 UAH без ПДВ |
---|
Конструкційні матеріали6 одиниця Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 01:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44110000-4, Конструкційні матеріали |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 33221471 |
---|---|
Поштова адреса | 04053, Україна, Київська область, Київ, Кудрявський узвіз, будинок 7, офіс 706 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Панченко Костянтин Валерійович |
Телефон | 380504257425 |
Ел. пошта | tender@prombuild.com.ua |
Час публікації: 2024-10-10 15:07:10
Кінцевий строк для усунення: 2024-10-11 15:07:10
Опис
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності 1. Додатком 3 ТД визначено погодження проекту договору та істотних умов; 2. Додатком 4 ТД – Пропозиція. Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні (частково відсутні) або за іншим предметом закупівлі : 1. Додатком 3 ТД погодження проекту договору та істотних умов; 2. Додатком 4 Цінова пропозиція не відповідає тех. умовам згідно Додатку 2 ТД. Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності за предметом закупівлі : учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. Погодження проекту договору та істотних умов, згідно Додатку 3 ТД; 2. Цінова пропозиція кількості товару повинна збільшитися, пропорційно зменшенню об'єму в рулоні. Тобто, ми вказуємо Knauf - 24 кв.м, а в пропозиції Учасника NATUROLL M 50*1200*(2*9100mm) - 21,84 м.кв.. Кількість рулонів повинна бути 503 шт.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 30226833 |
---|---|
Поштова адреса | 25004, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул.Олександрійська,буд.85 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ігор Володимирович Краснюк |
Телефон | +380956529835 |
Ел. пошта | split.tendera@gmail.com |
Очікувана вартість закупівлі | 297 000.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Аукціон | 9 жовтня, 11:27 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 970.00 UAH без ПДВ |
---|
Цегла М-10027000 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 01:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44110000-4, Конструкційні матеріали |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 37351098 |
---|---|
Поштова адреса | 65058, Україна, Одеська область, місто Одеса, б.Французький будинок 22 корпус 2 приміщення 3 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | ІВАННА ЯРОЩУК |
Телефон | +380632324548 |
Ел. пошта | i.yaroshchuk@alfagrant.com.ua |
Час публікації: 2024-10-10 15:37:42
Кінцевий строк для усунення: 2024-10-11 15:37:42
Опис
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності 1.Додатком 1 до тендерної документації визначено; Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання ТРЬОХ (за період 2021-2024рр.) аналогічних за предметом закупівлі договорів; 1.2. копій договорів, зазначених в довідці п.1.1. в повному обсязі (не менше 3 (ТРЬОХ)); 1.1.3. копії документів на підтвердження виконання договорів, зазначених в наданій п.1.1. Учасником довідці (щонайменш на 1 послугу за кожним зазначеним договором). Податкові накладні (до наданних підтверджуючих документів) з підтвердженням їх реєстрації в органах Державної фіскальної служби України Аналогічний договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод, тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника. Інформація та документи можуть надаватися про частково виконаний договір, дія якого не закінчена. 2. У разі, якщо учасник або його кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), є громадянином Російської Федерації / Республіки Білорусь/Ісламська Республіка Іран та проживає на території України на законних підставах, учасник у складі тендерної пропозиції має надати стосовно таких осіб: • військовий квиток, виданий іноземцю, який в установленому порядку уклав контракт про проходження військової служби у Збройних Силах України, Державній спеціальній службі транспорту або Національній гвардії України або • посвідчення біженця чи документ, що підтверджує надання притулку в Україні, або • посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту в Україні, або • посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист в Україні, або • витяг із реєстру територіальної громади, що підтверджує зареєстроване або задеклароване місце проживання (перебування) особи разом з посвідкою на тимчасове проживання або посвідкою на постійне проживання або візою. У разі, якщо активи учасника в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів», учасник у складі тендерної пропозиції має надати: • Ухвалу слідчого судді, суду, щодо арешту активів, або • Нотаріально засвідчену копію згоди власника, щодо управління активами, а також: • Договір управління майном укладений між Національним агентством з питань виявлення, розшуку та управління активами одержаними від корупційних та інших злочинів та управителем, або • рішення Кабінету Міністрів України, щодо управління активами, на які накладено арешт у кримінальному провадженні. 3. Додатком 3 ТД визначено погодження проекту договору та істотних умов; 4. Додатком 1 ТД визначено «У разі, коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини 3 статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання щодо відсутності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей.». Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні (частково відсутні) або за іншим предметом закупівлі : 1.Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання ТРЬОХ (за період 2021-2024рр.) аналогічних за предметом закупівлі договорів; 1.2. копій договорів, зазначених в довідці п.1.1. в повному обсязі (не менше 3 (ТРЬОХ)); 1.1.3. копії документів на підтвердження виконання договорів, зазначених в наданій п.1.1. Учасником довідці (щонайменш на 1 послугу за кожним зазначеним договором). Податкові накладні (до наданних підтверджуючих документів) з підтвердженням їх реєстрації в органах Державної фіскальної служби України Аналогічний договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод, тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника. Інформація та документи можуть надаватися про частково виконаний договір, дія якого не закінчена. 2. У разі, якщо учасник або його кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), є громадянином Російської Федерації / Республіки Білорусь/Ісламська Республіка Іран та проживає на території України на законних підставах, учасник у складі тендерної пропозиції має надати стосовно таких осіб: • військовий квиток, виданий іноземцю, який в установленому порядку уклав контракт про проходження військової служби у Збройних Силах України, Державній спеціальній службі транспорту або Національній гвардії України або • посвідчення біженця чи документ, що підтверджує надання притулку в Україні, або • посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту в Україні, або • посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист в Україні, або • витяг із реєстру територіальної громади, що підтверджує зареєстроване або задеклароване місце проживання (перебування) особи разом з посвідкою на тимчасове проживання або посвідкою на постійне проживання або візою. У разі, якщо активи учасника в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів», учасник у складі тендерної пропозиції має надати: • Ухвалу слідчого судді, суду, щодо арешту активів, або • Нотаріально засвідчену копію згоди власника, щодо управління активами, а також: • Договір управління майном укладений між Національним агентством з питань виявлення, розшуку та управління активами одержаними від корупційних та інших злочинів та управителем, або • рішення Кабінету Міністрів України, щодо управління активами, на які накладено арешт у кримінальному провадженні. 3. Додатком 3 ТД визначено погодження проекту договору та істотних умов; 4. Додатком 1 ТД визначено «У разі, коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини 3 статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання щодо відсутності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей.». Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності за предметом закупівлі : учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1.Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання ТРЬОХ (за період 2021-2024рр.) аналогічних за предметом закупівлі договорів; 1.2. копій договорів, зазначених в довідці п.1.1. в повному обсязі (не менше 3 (ТРЬОХ)); 1.1.3. копії документів на підтвердження виконання договорів, зазначених в наданій п.1.1. Учасником довідці (щонайменш на 1 послугу за кожним зазначеним договором). Податкові накладні (до наданних підтверджуючих документів) з підтвердженням їх реєстрації в органах Державної фіскальної служби України Аналогічний договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод, тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника. Інформація та документи можуть надаватися про частково виконаний договір, дія якого не закінчена. Надати вищезазначені документи та інформацію за предметом закупівлі, як зазначено в Додатку 2 ТД (Цегла М-100 рядова повнотіла 250х120х65мм), якщо Ви вказуєте в аналогічному договорі таку саму цеглу, як вищезазначена, то надайте до документів додатково - пояснення. 2. У разі, якщо учасник або його кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), є громадянином Російської Федерації / Республіки Білорусь/Ісламська Республіка Іран та проживає на території України на законних підставах, учасник у складі тендерної пропозиції має надати стосовно таких осіб: • військовий квиток, виданий іноземцю, який в установленому порядку уклав контракт про проходження військової служби у Збройних Силах України, Державній спеціальній службі транспорту або Національній гвардії України або • посвідчення біженця чи документ, що підтверджує надання притулку в Україні, або • посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту в Україні, або • посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист в Україні, або • витяг із реєстру територіальної громади, що підтверджує зареєстроване або задеклароване місце проживання (перебування) особи разом з посвідкою на тимчасове проживання або посвідкою на постійне проживання або візою. У разі, якщо активи учасника в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів», учасник у складі тендерної пропозиції має надати: • Ухвалу слідчого судді, суду, щодо арешту активів, або • Нотаріально засвідчену копію згоди власника, щодо управління активами, а також: • Договір управління майном укладений між Національним агентством з питань виявлення, розшуку та управління активами одержаними від корупційних та інших злочинів та управителем, або • рішення Кабінету Міністрів України, щодо управління активами, на які накладено арешт у кримінальному провадженні. 3. Погодження проекту договору та істотних умов згідно Додатку 3 ТД; 4. Надати інформацію та підтвердження, у разі, коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини 3 статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання щодо відсутності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей.».
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 30226833 |
---|---|
Поштова адреса | 25004, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул.Олександрійська,буд.85 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ігор Володимирович Краснюк |
Телефон | +380956529835 |
Ел. пошта | split.tendera@gmail.com |
Назва організації | Комунальне підприємство "Теплоенергетик" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 24153576 |
Поштова адреса | 25491, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул.Ливарна, 1 |
Ім'я |
Місюля Анастасія |
Телефон | 380953536606 |
Ел. пошта | tarisanna11@gmail.com |