На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
38 309 080.60 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-09-30-009025-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 13 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 13 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 16 жовтня, 10:00 |
Дата останніх змін | 18 жовтня, 12:59 |
Очікувана вартість закупівлі | 38 309 080.60 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 191 545.40 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 191 545.40 UAH |
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
«Нове будівництво бомбосховища Високопільський ліцей Херсонської обласної ради (Херсонська область, Бериславський район, смт. Високопілля, вул. Визволителів, 51)» (Код ДК 021:2015: 45210000-2 – Будівництво будівель)1 робота Адреса поставки: Україна, Херсонська область Строк: до 25.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45210000-2, Будівництво будівель |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 42844123 |
---|---|
Поштова адреса | 84122, Україна, Донецька область, місто Слов'янськ, ВУЛИЦЯ ШОВКОВИЧНА, будинок 19 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Юрій Прокоф'єв |
Телефон | +380952956777 |
Ел. пошта | budin2021@ukr.net |
Не планується залучати на роботи більш ніж 20% від загального обсягу робіт
Час публікації: 2024-10-17 13:24:22
Кінцевий строк для усунення: 2024-10-18 13:24:22
Опис
Згідно частини 16 статті 29 Закону та п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі - Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Згідно частини 9 статті 26 Закону та п. 43 Особливостей учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. На виконання норм статті 29 та статті 26 Закону, пункту 43 та пункту 44 Особливостей, є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі ТОВ «Будінжиніринг-ТМ» кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, поданих у складі тендерної пропозиції, наступного змісту: У тендерній пропозиції ТОВ «Будінжиніринг-ТМ» (ЄДРПОУ 42844123) (далі - Учасник) у складі тендерної пропозиції щодо закупівлі «Нове будівництво бомбосховища Високопільський ліцей Херсонської обласної ради (Херсонська область, Бериславський район, смт. Високопілля, вул. Визволителів, 51)» (Код ДК 021:2015: 45210000-2 – Будівництво будівель) (відкриті торги з особливостями) виявлено невідповідності у документах тендерної пропозиції вимогам тендерної документації відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: Згідно п. 5 Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: відповідно до статті 16 Закону та п. 28 Особливостей замовник встановлює наступні кваліфікаційні критерії: - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів; - наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю; - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. 1.) Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник у складі своєї пропозиції відкритих торгів надає документи відповідно до переліку документів, зазначених у Додатку № 6 до цієї тендерної документації. Відповідно п. 1 Таблиці 1.1. Додатку 6: Учасник для підтвердження інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: Для інженерно-технічних працівників (керівники, спеціалісти, службовці): - документ про освіту (диплом). Учасником не надано документу про освіту Горяєвої Кристини Сергіївни (менеджера з постачання). 2) Відповідно п.4 Таблиці 1.1. Додатку 6: «Для підтвердження наявності у учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку у довільній формі. Якщо зазначені в довідці обладнання, матеріально-технічна база та технології не перебувають у власності учасника, а знаходяться в користуванні за договорами оренди, суборенди, надання послуг тощо - в такому випадку надати такі договори». Учасником у складі тендерної пропозиції надано договори про надання послуг б/н та № 22/07-1від 22.07.21р. з ФОП Рипаленко О.В., а також Договір про надання послуг з ФОП Бондаренко В.А. від 22 липня 2021 року. Строк дії таких договорів – до 31.12.2019р. Що не відповідає вимогам п. 1 Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції : Усі документи, які подаються учасником, мають бути чинними на момент розкриття тендерних пропозицій. 3) Відповідно до п. 14 Додатку № 6 до тендерної документації, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції Акт ознайомлення з проєктною документацією. На акті, наданому Учасником, не зазначено дату його складання. Що не відповідає вимогам п. 1 Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції : Усі документи, які подаються учасником, мають бути чинними на момент розкриття тендерних пропозицій. Усі документи, які складаються учасником (у довільній формі, або у формі, визначеній тендерною документацією) повинні бути датованими не раніше початку оголошення даного тендеру. А також, вимогам п. 5 п. 1 Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції: Обов'язковою умовою участі в процедурі закупівлі є ознайомлення учасника з проектною документацією для визначення детального обсягу виконання робіт, розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі та подання тендерної пропозиції (п. 5.32 Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281). Ознайомлення з проектною документацією будівництва здійснюється уповноваженими на це представниками учасника без ідентифікації назви учасника. При цьому уповноважені особи, які здійснюють ознайомлення, повинні надати представнику замовника документ, що посвідчує таку особу, та документ про вищу освіту у сфері будівництва для забезпечення підписання акту від замовника, який підтверджує факт ознайомлення з проектною документацією із обов’язковим зазначенням назви об’єкту, ПІБ уповноважених представників замовника та учасника, сканкопія якого надається у складі тендерної пропозиції. Керуючись ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 43 Особливостей, Учаснику необхідно виправити невідповідності в інформації та документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей шляхом завантаження через електронну систему закупівель документів: 1). документу про освіту Горяєвої Кристини Сергіївни (менеджера з постачання). 2) документи на підтвердження чинності договорів про надання послуг б/н та № 22/07-1від 22.07.21р. з ФОП Рипаленко О.В., а також Договору про надання послуг з ФОП Бондаренко В.А. від 22 липня 2021 року. 3) належним чином оформлений Акт ознайомлення з проєктною документацією.
Тип оплати: Аванс
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 30.00%
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | Високопільський ліцей Херсонської обласної ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 26084885 |
Поштова адреса | 74000, Україна, Херсонська область, смт Високопілля, вул. Визволителів, 51 |
Ім'я |
Оксана Вікторівна Бец |
Телефон | +380964982193 |
Ел. пошта | gimnazia_vys@ukr.net |