На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Опис закупівлі: Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5; частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням Особливостей, викладено у Додатку 3 до тендерної документації. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника, за результатами проведеного моніторингу ринку та оптимального співвідношення ціни та якості. Замовник здійснює закупівлю послуг, оскільки є наявна потреба у визначених послугах для безперебійного виробничого процесу замовника (зазначено враховуючи вимоги Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 (зі змінами) «Про ефективне використання державних коштів»). Крім того, державне підприємство «Адміністрація морських портів України» не є розпорядником бюджетних коштів.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-01-001758-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 7 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 7 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 10 жовтня, 10:00 |
Дата останніх змін | 17 жовтня, 14:22 |
Очікувана вартість закупівлі | 788 267.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Аукціон | 11 жовтня, 12:41 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 7 882.67 UAH без ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 22 000.00 UAH |
Розробка проєктів землеустрою щодо відведення земельних ділянок2 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 71240000-2, Архітектурні, інженерні та планувальні послуги |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 44304146 |
---|---|
Поштова адреса | 08134, Україна, Київська область, Бучанський р-н, місто Вишневе(з), вул.Залізнична, будинок 70А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Юрій Уманець |
Телефон | +380671719559 |
Ел. пошта | normativplus@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 41551176 |
---|---|
Поштова адреса | 38751, Україна, Полтавська область, ПОЛТАВА, Полтавська область, Полтавський р-н, село Розсошенці, вулиця Перспективна, будинок 10, квартира 123 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Тягла Юлія Миколаївна |
Телефон | +380685281905 |
Ел. пошта | terraalyansta@gmail.com |
не залучається
Оплата наданих Послуг, які визначені Календарним планом надання послуг (Додаток № 2 до Договору), проводиться поетапно та здійснюються Замовником після підписання акту приймання-передачі наданих послуг за кожен етап окремо, протягом 20 (двадцяти) календарних днів з моменту отримання належним чином оформленого оригіналу рахунку Виконавця та належним чином оформленої податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в електронній формі та зареєстрованій в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) в порядку та строки визначені податковим законодавством (у разі якщо Виконавець є платником ПДВ) та за умови затвердження фінансового плану Замовника на відповідний календарний рік (Постанова Кабінету Міністрів України від 03.10.2012 № 899) і наявності в ньому витрат на закупівлю Послуг, що є предметом Договору.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Одеська філія ДП "АМПУ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38728457 |
Поштова адреса | 65026 , Україна, Одеська область, Одеса, Митна пл. 1 |
Ім'я |
Карабанов Святослав Олександрович |
Телефон | 380487293064 |
Ел. пошта | ksa@ods.uspa.gov.ua |