На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
717 800.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-01-007735-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 6 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 6 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 9 жовтня, 00:00 |
Дата останніх змін | 18 жовтня, 10:01 |
Очікувана вартість закупівлі | 717 800.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 3 589.00 UAH з ПДВ |
---|
Послуги з встановлення системи зовнішнього блискавкозахисту будівель по об’єктах1 послуга Адреса поставки: 62103, Україна, Харківська область, Богодухів, вул.Тараса Шевченка,33, Комунальний заклад «Богодухівський ліцей №2» Богодухівської міської ради Богодухівського району Харківської області Строк: до 30.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45312310-3, Встановлення обладнання для захисту від блискавок |
Послуги з встановлення системи зовнішнього блискавкозахисту будівель по об’єктах1 послуга Адреса поставки: 62131, Україна, Харківська область, смт Гути, вул.Шкільна,39Б, Комунальний заклад «Гутянський ліцей»Богодухівської міської ради Богодухівського району Харківської області Строк: до 30.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45312310-3, Встановлення обладнання для захисту від блискавок |
Послуги з встановлення системи зовнішнього блискавкозахисту будівель по об’єктах1 послуга Адреса поставки: 62144, Україна, Харківська область, с. Крисине, вул.Центральна,37Б, Комунальний заклад «Крисинський ліцей»Богодухівської міської ради Богодухівського району Харківської області Строк: до 30.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45312310-3, Встановлення обладнання для захисту від блискавок |
Послуги з встановлення системи зовнішнього блискавкозахисту будівель по об’єктах1 послуга Адреса поставки: 62130, Україна, Харківська область, Полкова Микитівка, вул.Захисників України,41А, Комунальний заклад «Полково-Микитівський ліцей»Богодухівської міської ради Богодухівського району Харківської області Строк: до 30.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45312310-3, Встановлення обладнання для захисту від блискавок |
Послуги з встановлення системи зовнішнього блискавкозахисту будівель по об’єктах1 послуга Адреса поставки: 62132, Україна, Харківська область, с. Губарівка, вул.Молодіжна,5А, Комунальний заклад «Губарівська гімназія»Богодухівської міської ради Богодухівського району Харківської області Строк: до 30.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45312310-3, Встановлення обладнання для захисту від блискавок |
Послуги з встановлення системи зовнішнього блискавкозахисту будівель по об’єктах1 послуга Адреса поставки: 62103, Україна, Харківська область, Богодухів, вул.Віталія Сахна,62, Комунальний заклад «Богодухівський заклад дошкільної освіти(ясла-садок) №6» Богодухівської міської ради Богодухівського району Харківської області Строк: до 30.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45312310-3, Встановлення обладнання для захисту від блискавок |
Послуги з встановлення системи зовнішнього блискавкозахисту будівель по об’єктах1 послуга Адреса поставки: 62103, Україна, Харківська область, Богодухів, вул.8-го Мехкорпусу,16, Комунальний заклад «Богодухівський заклад дошкільної освіти(ясла-садок) №7»Богодухівської міської ради Богодухівського району Харківської області Строк: до 30.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45312310-3, Встановлення обладнання для захисту від блискавок |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 42082117 |
---|---|
Поштова адреса | 01001, Україна, м. Київ, місто Київ, вул.Хрещатик, будинок 16, офіс 717 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Михайло Подоляк |
Телефон | +380976619363 |
Ел. пошта | topfire2022@ukr.net |
Час публікації: 2024-10-17 15:36:15
Кінцевий строк для усунення: 2024-10-18 15:36:15
Опис
На виконання норм статті 29 та статті 26 Закону, а також, пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі - Особливості), є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в Учасника ТОВ "ТОП ФАЄР" поданих у складі тендерної пропозиції наступного змісту: 1. Відповідно до пункту 8 Додатку 2 до тендерної документації зазначено, що : Обладнання повинно мати сертифікати відповідності, бути новим та таким, що не було у використанні Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист або інший підписаний документ у довільній формі із гарантією якості обладнання та устаткування. ТОВ "ТОП ФАЄР" в складі тендерної пропозиції надав довідку вих.№135/05 від 03.10.2024р. файл під назвою «Довідка обладнання.pdf», в якій відсутня інформація про гарантування якісного обладнання та устаткування 2.Відповідно до пункту 3 частини « Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців).» Додатку 3 до тендерної документації зазначено, що Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати: Дoвiдку, cклaдeну в дoвiльнiй фopмi, якa мicтить iнфopмaцiю пpo: Зacнoвникa: нaзвa юpидичнoї ocoби, якщo зacнoвникoм є юpидичнa ocoбa, її мicцeзнaхoджeння тa кpaїнa peєcтpaцiї; пpiзвищe, iм’я пo бaтькoвi зacнoвникa, мicцeзнaхoджeння, гpoмaдянcтвo, якщo зacнoвникoм є фiзичнa ocoбa Кiнцeвoгo бeнeфiцiapнoгo влacникa учacникa: нaзвa юpидичнoї ocoби, якщo зacнoвникoм є юpидичнa ocoбa, її мicцeзнaхoджeння тa кpaїнa peєcтpaцiї; пpiзвищe, iм’я пo бaтькoвi, мicцeзнaхoджeння, гpoмaдянcтвo тa кpaїнa peєcтpaцiї, якщo кiнцeвим бeнeфiцiapним влacникoм є фiзичнa ocoбa. Учасник ТОВ "ТОП ФАЄР" в складі своєї тендерної пропозиції надав довідку вих.№ 135/04 від 03.10.2024р. файл під назвою «Довідка кінцевий бенефіціар.pdf», яка не містить інформацію про Засновника – інформація про громадянство; про кiнцeвoгo бeнeфiцiapнoгo влacникa учacникa - інформація про громадянство та країну реєстрації 3.Відповідно до пункту 1 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 4 до тендерної документації зазначено, що: В складі пропозиції надається довідка, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою, в якій зазначається інформація про наявність інженера, електромонтерів 4 розряду (не менше 3 працівників), які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт. Довідка повинна бути оформлена (подана) згідно форми та містити інформацію за стовпчиками: «№ з/п», «ПІБ», «Посада», «Кваліфікація/ спеціалізація/тощо», «Стаж роботи». Учасник ТОВ "ТОП ФАЄР" в складі своєї тендерної пропозиції надав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вих.№ 135/06 від 03.10.2024р, файл під назвою «Довідка наявність працівників.pdf», яка містить інформацію про: 1)Головного інженера (керівника робіт) - Лаща Богдана Миколайовича - Інженер з будівництва, 2)Електромонтера ОПС - Суховій Олександра Васильовича - Електромонтера охоронно-пожежної сигналізації 4-го розряду/; 3) Електромонтера ОПС - Власюка Андрія Валентиновича - Електромонтера охоронно-пожежної сигналізації 4-го розряду. Проте ВІДСУТНЯ інформація щодо 3го (третього) працівника: електромонтера 4 розряду. 4. Відповідно до пункту 1 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 4 до тендерної документації зазначено, що: Для підтвердження факту наведеної у довідці інформації Учасник в складі своєї пропозиції надає належним чином завірені копії трудових книжок (сторінка із даними працівника, та сторінка із зазначенням працевлаштування в Учасника закупівлі) або скановані копії наказів, які підтверджують факт працевлаштування за посадами, зазначеними у довідці, згідно із чинним законодавством України. Учасник ТОВ "ТОП ФАЄР" в складі своєї тендерної пропозиції НЕ надав копію трудової книжки (сторінки із даними працівника, та сторінки із зазначенням працевлаштування в Учасника закупівлі) або сканованої копії наказу, які підтверджують факт працевлаштування за посадами, НЕ зазначеного у довідці 3го (третього) працівника: електромонтера 4 розряду , згідно із чинним законодавством України 5. Відповідно до пункту 1 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 4 до тендерної документації зазначено, що: Копії медичних довідок працівників, що будуть залучені до виконання робіт. Учасник ТОВ "ТОП ФАЄР" в складі своєї тендерної пропозиції НЕ надав Копії медичних довідок працівників, що будуть залучені до виконання робіт, тобто на НЕ зазначеного у довідці 3го (третього) працівника: електромонтера 4 розряду 6. Відповідно до пункту 1 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 4 до тендерної документації зазначено, що: Учасник надає протоколи та посвідчення перевірки знань з охорони праці на працівників, які будуть задіяні для виконання робіт/надання послуг по цій закупівлі (Правила улаштування електроустановок, Правила експлуатації електрозахисних засобів, Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів, Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів, Правила охорони охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями, загальний курс з охорони праці, Законодавства про охорону праці, вимог з гігієни праці і промислової санітарії, надання першої допомоги потерпілим від нещасних випадків, про проходження навчання та перевірки знань з питань пожежної безпеки (пожежно-технічний мінімум), з безпечних методiв пiд час виконання робiт на висотiiз застосуванням спецiальннх страхових засобiв згiдно вимог iнструкцiй в межах виконуваних робiт та згiдно вимог НПАОП 0.00-1.15-07 Правил охорони працi пiд час викопання робiт на висотi. Учасник ТОВ "ТОП ФАЄР" в складі своєї тендерної пропозиції НЕ надав протоколи та посвідчення перевірки знань з охорони праці на НЕ зазначеного у довідці 3го (третього) працівника: електромонтера 4 розряду, який буде задіяний для виконання робіт/надання послуг по цій закупівлі, (Правила улаштування електроустановок, Правила експлуатації електрозахисних засобів, Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів, Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів, Правила охорони охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями, загальний курс з охорони праці, Законодавства про охорону праці, вимог з гігієни праці і промислової санітарії, надання першої допомоги потерпілим від нещасних випадків, про проходження навчання та перевірки знань з питань пожежної безпеки (пожежно-технічний мінімум), з безпечних методiв пiд час виконання робiт на висотiiз застосуванням спецiальннх страхових засобiв згiдно вимог iнструкцiй в межах виконуваних робiт та згiдно вимог НПАОП 0.00-1.15-07 Правил охорони працi пiд час викопання робiт на висотi. 7. Відповідно до пункту 2 «Наявність матеріально-технічної бази» Додатку 4 до тендерної документації зазначено, що в складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати: Довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) про технічні можливості учасника про наявність ресурсної та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання умов договору про закупівлю. довідка обов’язково повинна містити дані щодо наявності: - наявність адміністративного приміщення на правах власності або оренди (підтверджується відповідно завіреною в установленому порядку випискою з реєстру прав на нерухоме майно або договором оренди або договором суборенди); - навність власних транспортних засобів для перевезення та доставлення відповідного обладнання або надати договір оренди транспортних засобів; - приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення; До довідки, у підтвердження зазначених в ній даних надаються скановані копії видаткових накладних/оборотно-сальдової відомості, договорів оренди, паспортів, та / або сертифікатів на відповідне обладнання, свідоцтва про повірку засобів вимірювальної техніки, свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів та протоколи про технічний стан автотранспортних засобів, дійсного на дату розкриття тендерних пропозицій. Учасник ТОВ "ТОП ФАЄР" в складі своєї тендерної пропозиції надав: 1.довідку про технічні можливості учасника про наявність ресурсної та матеріально-технічної бази вих.№ 135/11 від 03.10.2024р файл під назвою «Довідка наявність МТБ.pdf» в якій зазначив: Вимірювач опору заземлення MI 3123 Мегаомметр ЭС 0210/2-Г Цифровий мультиметр UNI-T UT890С Омметр ЭС 0212 Вольтметр АС ЦВ-7 Амперметр АС ЦА-7 Тестер електричний універсальний JTC 1227 Імітатор тепла і диму ТЕСТ – ТД-01Д Кутова шліфмашина діаметром 125 Bosh зав. № 61200987612/2016 Дриль BOSH зав. № 807000582 Перфоратор BOSH №00089 Перфоратор МАКІТА зав. № 0055599 Вібромолот BOSH GSH 11E інв. №00231 Зварочний апарат в кейсі інв. №00111 Патон ВДИ 160Р DC/TIG Фен Makita HG 5012 зав. № 287061 Машина свердлильна електрична REBIR IE-1205- 16/1700ER Лебідка електрична DRAGON WINCH DWM 12000 HD Пістолет монтажний Автомобіль марки FIAT DOBLO Спеціалізований вантажний-спеціалізований фургон, номер шасі (кузова, рами) ZFA26300006S78812, реєстраційний номер АІ 3154РВ Офісне приміщення (за адресою м. Київ, вул. Хрещатик, 16А офіс 717) Проте Учасник НЕ НАДАВ документального підтвердження: копії видаткових накладних/оборотно-сальдової відомості, договорів оренди, паспортів, та / або сертифікатів на відповідне обладнання, свідоцтва про повірку засобів вимірювальної техніки, свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів та протоколи про технічний стан автотранспортних засобів, дійсного на дату розкриття тендерних пропозицій, на обладнання з таким найменуванням: Цифровий мультиметр UNI-T UT890С Тестер електричний універсальний JTC 1227 Кутова шліфмашина діаметром 125Bosh зав. № 61200987612/2016 Дриль BOSH зав. № 807000582 Перфоратор BOSH №00089 Перфоратор МАКІТА зав. № 0055599 Вібромолот BOSH GSH 11E інв. №00231 Зварочний апарат в кейсі інв. №00111 Фен Makita HG 5012 зав. № 287061 Машина свердлильна електрична REBIR IE-1205- 16/1700ER Лебідка електрична DRAGON WINCH DWM 12000 HD Пістолет монтажний Окрім цього, Учасник зазначив: Офісне приміщення (за адресою м. Київ, вул. Хрещатик, 16А офіс 717), 46 кв.м., про те в складі тендерної пропозиції Учасника відсутнє документальне підтвердження за даною адресою. 8.Відповідно до пункту 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку 4 до тендерної документації зазначено, що: Для підтвердження наявності в учасника закупівлі досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) в складі пропозиції необхідно надати: копію не менше одного виконаного у повному обсязі аналогічного договору* з усіма додатками до нього, які є його невід’ємними частинами, змінами та доповненнями; документи, що підтверджують повне виконання наданого в складі пропозиції договору, а саме акти приймання виконаних робіт за формою № КБ-2в та довідки про вартість виконаних робіт за формою КБ-3. Учасник ТОВ "ТОП ФАЄР" в складі своєї тендерної пропозиції надав: 1.скан договору №55 від 22.11.2023 р. укладений з Комунальним заклад дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу №35 «Кульбабка» Жовтоводської міської ради 2. скан акту приймання виконаних робіт №1 від 14.12.2023 за грудень 2023 р.за формою № КБ-2в Проте НЕ НАДАВ довідку про вартість виконаних робіт за формою КБ-3. 9. Відповідно до пункту 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації зазначено, що: Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 3) якщо ж такі документи надано у формі електронного документа, УЕП або КЕП накладається на кожен електронний документ тендерної пропозиції ОКРЕМО та на тендерну пропозицію в цілому ; Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без УЕП або КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Учасник ТОВ "ТОП ФАЄР" в складі своєї тендерної пропозиції надав: 1. «ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА». вих. № 135/01 від 02.10.2024р. файл під назвою «Відомомсті про учасника.pdf» 2. Довідка аналогічний договір вих.№ 135/02 від 03.10.2024 файл під назвою «Довідка аналогічний договір.pdf» 3. Довідка відповідність тендерної пропозиції. Вих. № 135/11 від 03.10.2024 файл під назвою «Довідка відповідність тендерної пропозиції.pdf» 4. Довідка захист довкілля вих.№ 135/03 від 03.10.2024 файл під назвою «Довідка захист довкілля.pdf» 5. Довідка Щодо згоди з усіма умовами ТД вих. № 135/09 від 03.10.2024 файл під назвою «довідка згода з усіма умовами ТД.pdf» 6. Довідка кінцевий бенефіціар вих. № 135/04 від 03.10.2024 файл під назвою «Довідка кінцевий бенефіціар.pdf» 7. Довідка про технічні можливості учасника про наявність ресурсної та матеріально-технічної бази вих.№ 135/11 від 03.10.2024 файл під назвою «Довідка наявність МТБ.pdf» 8. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вих. № 135/06 від 03.10.2024 файл під назвою «Довідка наявність працівників.pdf» 9. Довідка обладнання вих.№ 135/05 від 03.10.2024 файл під назвою «Довідка обладнання.pdf» 10. Довідка Про незалучення субпідрядників вих.№ 135/07 від 03.10.2024 файл під назвою «Довідка про незалучення субпідрядників.pdf» 11. Згода з проектом договору вих. № 135/07 від 03.10.2024 файл під назвою «Згода з проектом договору.pdf» 12. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ вих. № 135/03 від 03.10.2024 файл під назвою «Технічне завдання.pdf» в яких учасник зазначив «Директор ТОВ «ТОП ФАЄР» КЕП Михайло ПОДОЛЯК», проте жодна з перелічених довідок не містить УЕП або КЕП уповноваженої особи учасника закупівлі . Зазначені довідки НЕ містять підпису уповноваженої особи учасника закупівлі, а також відбитки печатки учасника на кожній сторінці такого документа. Учасник ТОВ "ТОП ФАЄР" для усунення виявлених порушень повинен надати: 1. Виправлену гарантійний лист або інший підписаний документ у довільній формі із гарантією якості обладнання та устаткування. 2. Виправлену інформацію завноника иа кiнцeвoгo бeнeфiцiapнoгo влacникa учacникa 3. Виправлену довідку, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою, в якій зазначається інформація про наявність інженера, електромонтерів 4 розряду (не менше 3 працівників), які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт. Довідка повинна бути оформлена (подана) згідно форми та містити інформацію за стовпчиками: «№ з/п», «ПІБ», «Посада», «Кваліфікація/ спеціалізація/тощо», «Стаж роботи». 4. Копію трудової книжки (сторінки із даними працівника, та сторінки із зазначенням працевлаштування в Учасника закупівлі) або сканованої копії наказу, які підтверджують факт працевлаштування за посадами, НЕ зазначеного у довідці 3го (третього) працівника: електромонтера 4 розряду , згідно із чинним законодавством України 5. Копії медичних довідок працівників, що будуть залучені до виконання робіт, тобто на НЕ зазначеного у довідці 3го (третього) працівника: електромонтера 4 розряду 6. протоколи та посвідчення перевірки знань з охорони праці на НЕ зазначеного у довідці 3го (третього) працівника: електромонтера 4 розряду, який буде задіяний для виконання робіт/надання послуг по цій закупівлі, (Правила улаштування електроустановок, Правила експлуатації електрозахисних засобів, Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів, Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів, Правила охорони охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями, загальний курс з охорони праці, Законодавства про охорону праці, вимог з гігієни праці і промислової санітарії, надання першої допомоги потерпілим від нещасних випадків, про проходження навчання та перевірки знань з питань пожежної безпеки (пожежно-технічний мінімум), з безпечних методiв пiд час виконання робiт на висотiiз застосуванням спецiальннх страхових засобiв згiдно вимог iнструкцiй в межах виконуваних робiт та згiдно вимог НПАОП 0.00-1.15-07 Правил охорони працi пiд час викопання робiт на висотi. 7. 1)копії видаткових накладних/оборотно-сальдової відомості, договорів оренди, паспортів, та / або сертифікатів на відповідне обладнання, свідоцтва про повірку засобів вимірювальної техніки, свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів та протоколи про технічний стан автотранспортних засобів, дійсного на дату розкриття тендерних пропозицій, на зазначене обладнання в довідці Вих.№ 135/11 від 03.10.2024, а саме: Цифровий мультиметр UNI-T UT890С Тестер електричний універсальний JTC 1227 Кутова шліфмашина діаметром 125Bosh зав. № 61200987612/2016 Дриль BOSH зав. № 807000582 Перфоратор BOSH №00089 Перфоратор МАКІТА зав. № 0055599 Вібромолот BOSH GSH 11E інв. №00231 Зварочний апарат в кейсі інв. №00111 Фен Makita HG 5012 зав. № 287061 Машина свердлильна електрична REBIR IE-1205- 16/1700ER Лебідка електрична DRAGON WINCH DWM 12000 HD Пістолет монтажний 2) випискою з реєстру прав на нерухоме майно або договором оренди або договором суборенди на Офісне приміщення (за адресою м. Київ, вул. Хрещатик, 16А офіс 717), 46 кв.м. Та/або виправлену Довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) про технічні можливості учасника про наявність ресурсної та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання умов договору про закупівлю. довідка обов’язково повинна містити дані щодо наявності: - наявність адміністративного приміщення на правах власності або оренди; - навність власних транспортних засобів для перевезення та доставлення відповідного обладнання; - приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення. 8. документи, що підтверджують повне виконання наданого в складі пропозиції договору, а саме довідку про вартість виконаних робіт за формою КБ-3 до договору №55 від 22.11.2023 р. укладений з Комунальним заклад дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу №35 «Кульбабка» Жовтоводської міської ради. 9. Виправити подані учасником довідки з накладанням УЕП або КЕП уповноваженої особи учасника закупівлі, на кожен електронний документ тендерної пропозиції, а саме: 1. «ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА». вих. № 135/01 від 02.10.2024р. файл під назвою «Відомомсті про учасника.pdf» 2. Довідка аналогічний договір вих.№ 135/02 від 03.10.2024 файл під назвою «Довідка аналогічний договір.pdf» 3. Довідка відповідність тендерної пропозиції. Вих. № 135/11 від 03.10.2024 файл під назвою «Довідка відповідність тендерної пропозиції.pdf» 4. Довідка захист довкілля вих.№ 135/03 від 03.10.2024 файл під назвою «Довідка захист довкілля.pdf» 5. Довідка Щодо згоди з усіма умовами ТД вих. № 135/09 від 03.10.2024 файл під назвою «довідка згода з усіма умовами ТД.pdf» 6. Довідка кінцевий бенефіціар вих. № 135/04 від 03.10.2024 файл під назвою «Довідка кінцевий бенефіціар.pdf» 7. Довідка про технічні можливості учасника про наявність ресурсної та матеріально-технічної бази вих.№ 135/11 від 03.10.2024 файл під назвою «Довідка наявність МТБ.pdf» 8. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вих. № 135/06 від 03.10.2024 файл під назвою «Довідка наявність працівників.pdf» 9. Довідка обладнання вих.№ 135/05 від 03.10.2024 файл під назвою «Довідка обладнання.pdf» 10. Довідка Про незалучення субпідрядників вих.№ 135/07 від 03.10.2024 файл під назвою «Довідка про незалучення субпідрядників.pdf» 11. Згода з проектом договору вих. № 135/07 від 03.10.2024 файл під назвою «Згода з проектом договору.pdf» 12. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ вих. № 135/03 від 03.10.2024 файл під назвою «Технічне завдання.pdf» АБО виправити довідки які будуть містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі, а також відбитки печатки учасника на кожній сторінці такого документу. Керуючись п. 43 Особливостей вимагаємо виправити виявлені невідповідності шляхом завантаження виправлених документів на веб-портал Уповноваженого органу за оголошенням № UA-2024-10-01-007735-a на закупівлю код ДК 021:2015: 45310000-3: Електромонтажні роботи (Послуги з встановлення системи зовнішнього блискавкозахисту будівель по об’єктах). В разі не виправлення виявленої невідповідності протягом 24 годин, тендерна пропозиція буде відхилена у відповідності до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
Послуги оплачуються згідно акту (актів) приймання-передачі наданих послуг, відповідно до фактично наданих Послуг з улаштування блискавкозахисту будівель і споруд по об’єктах протягом 10 (десяти) робочих днів з дати його (їх) підписання Сторонами
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Управління освіти, молоді та спорту Богодухівської міської ради Харківської області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 44104781 |
Поштова адреса | 62103, Україна, Харківська область, Богодухів, вул.Троїцька, будинок 15 |
Ім'я |
Сульженко Майя Петрівна |
Телефон | 380575832524 |
Ел. пошта | bmrvo2022@gmail.com |