На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
703 969.42 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Опис закупівлі: Обсяги робіт та інші умови закупівлі визначені у тендерній документації та додатках до неї. Тендерна документація додається (ТД). Згідно умов цієї процедури закупівлі, тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу «ТД», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-01-008366-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 13 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 13 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 16 жовтня, 00:00 |
Дата останніх змін | 16 жовтня, 12:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 703 969.42 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 3 519.85 UAH з ПДВ |
---|
Реконструкція телемеханіки підстанції РП-1 Тальнівської філії1 робота Адреса поставки: 20400, Україна, Черкаська область, м. Тальне, за місцем знаходження РП Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45310000-3, Електромонтажні роботи |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 43860921 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Віталій СЕНЧУК |
Телефон | 380682284535 |
Ел. пошта | eknis@eknis.net |
не залучається
Час публікації: 2024-10-16 11:29:12
Кінцевий строк для усунення: 2024-10-17 11:29:12
Опис
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості). За результатами розгляду тендерної пропозиції у відкритих торгах згідно предмету закупівлі: Реконструкція телемеханіки підстанції РП-1 Тальнівської філії (ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 45310000-3 — Електромонтажні роботи), в Учасника торгів - ТОВ «ЕКНІС» (далі - Учасник), Замовником виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані у складі тендерної пропозиції, а саме: Відповідно до пункту 12.6. Додаток №3 до тендерної документації, гарантійний строк експлуатації Об’єкта будівництва становить 7 років від дня його прийняття Замовником (Учасник процедури закупівлі надає гарантійний лист в довільній формі). Протягом терміну дії гарантії Підрядник приймає на себе зобов’язання безкоштовно усувати всі недоліки, які виникли з його вини (Учасник процедури закупівлі надає гарантійний лист в довільній формі). У складі пропозиції учасника відсутні дані гарантійні листи. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме Учасник повинен надати гарантійний лист про гарантійний строк експлуатації Об’єкта будівництва становить 7 років від дня його прийняття Замовником та гарантійний лист про те, що протягом терміну дії гарантії Підрядник приймає на себе зобов’язання безкоштовно усувати всі недоліки, які виникли з його вини. 16.10.2024
Оплата за виконані роботи здійснюється згідно підписаних Замовником актів приймання виконаних робіт за формою КБ-2в та довідки про вартість виконаних робіт за формою КБ-3 та наданого Підрядником рахунку - фактури впродовж 30 календарних днів, після підписання Замовником цих актів, шляхом банківського переказу грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника, що зазначений у Договорі.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 22800735 |
Поштова адреса | 18002, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285 |
Ім'я |
Сергій ІГНАТЕНКО |
Телефон | +380472395343 |
Ел. пошта | s.ihnatenko@cherkasyoblenergo.com |