На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
311 876.80 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Послуги повинні надаватись відповідно до діючих Державних стандартів України, Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів, затвердженого Наказом Держжитлокомунгоспу України від 23.09.2003 № 154, Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів, затверджених Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва, та житлово-комунального господарства України від 14.02.2012 № 54.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-02-011871-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 8 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 8 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 11 жовтня, 00:00 |
Дата останніх змін | 23 жовтня, 13:56 |
Очікувана вартість закупівлі | 311 876.80 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 11 жовтня, 14:15 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 000.00 UAH з ПДВ |
---|
Послуги з поточного ремонту на об’єкті: «Послуги з благоустрою (поточний ремонт) зупинки громадського транспорту «Вулиця Захисників Миколаєва» (Декабристів) по проспекту Центральному (непарна сторона) у Центральному районі міста Миколаєва»1 послуга Адреса поставки: 54017, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, проспект Центральний (непарна сторона), зупинка громадського транспорту «Вулиця Захисників Миколаєва» (Декабристів) Строк: до 10.12.2024 06:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45223000-6, Спорудження конструкцій |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Уповноваженою особою 15.10.2024 на сторінці вказаної закупівлі в електронній системі публічних закупівель ProZorro було розміщено повідомлення з вимогою до Учасника про усунення невідповідностей в інформації та/або документах що подані ним у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель вказаного повідомлення Учасник не подав інформацію та/або документи вказані замовником в цьому повідомлені і таким чином Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник не подав: 1) для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – скановану копію розпорядчого документу про призначення (обрання, прийняття) на посаду (роботу) відповідної особи (наказу, або протоколу зборів засновників (власників), або рішення засновників (власників), тощо); та (або) для осіб, що уповноважені представляти інтереси Учасника під час проведення закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – скановану копію довіреності (доручення), оформленої у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень цієї особи, разом із сканованими копіями документів, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність (доручення); 2) документи на підтвердження наявності у нього досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (далі – аналогічний договір), а саме: - скановану копію не менше одного виконаного безпосередньо учасником аналогічного за предметом закупівлі договору з усіма додатками та додатковими угодами до нього (в разі укладення сторонами цього договору додатків та додаткових угод); - скановані копії документів, що підтверджують факт надання та прийняття послуг або виконання та прийняття робіт в повному обсязі - за результатами виконаного учасником аналогічного договору (наприклад - копію акту прийому виконаних робіт чи наданих послуг); - скановану копію відгуку, виданого учаснику замовником по договору, копію якого надано учасником в складі тендерної пропозиції в якості аналогічного, з інформацією щодо виконання учасником умов цього договору та якості виконаного ремонту, із зазначенням об’ємів та сум виконання договору; Аналогічними за предметом закупівлі договорами вважаються договори, предметом яких є надання послуг, або виконання робіт з поточного, або капітального ремонту: зупинки громадського транспорту, або зупиночного павільйону громадського транспорту, або зупиночного комплексу громадського транспорту. 3) скановану копію складеної Учасником у довільній формі довідки з інформацією про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг як співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю послуг; або складеної Учасником у довільній формі довідки з інформацією про відсутність у нього планів залучати співвиконавців до надання послуг, які є предметом цієї закупівлі, в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю послуг. Керуючись викладеним, на підставі п.п.1 п.44 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, уповноважена особа прийняла рішення: відхилити тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СмартГруп компані" з причини - учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Уповноваженою особою 15.10.2024 на сторінці вказаної закупівлі в електронній системі публічних закупівель ProZorro було розміщено повідомлення з вимогою до Учасника про усунення невідповідностей в інформації та/або документах що подані ним у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель вказаного повідомлення Учасник не подав інформацію та/або документи вказані замовником в цьому повідомлені і таким чином Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник не подав: 1) для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – скановану копію розпорядчого документу про призначення (обрання, прийняття) на посаду (роботу) відповідної особи (наказу, або протоколу зборів засновників (власників), або рішення засновників (власників), тощо); та (або) для осіб, що уповноважені представляти інтереси Учасника під час проведення закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – скановану копію довіреності (доручення), оформленої у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень цієї особи, разом із сканованими копіями документів, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність (доручення); 2) документи на підтвердження наявності у нього досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (далі – аналогічний договір), а саме: - скановану копію не менше одного виконаного безпосередньо учасником аналогічного за предметом закупівлі договору з усіма додатками та додатковими угодами до нього (в разі укладення сторонами цього договору додатків та додаткових угод); - скановані копії документів, що підтверджують факт надання та прийняття послуг або виконання та прийняття робіт в повному обсязі - за результатами виконаного учасником аналогічного договору (наприклад - копію акту прийому виконаних робіт чи наданих послуг); - скановану копію відгуку, виданого учаснику замовником по договору, копію якого надано учасником в складі тендерної пропозиції в якості аналогічного, з інформацією щодо виконання учасником умов цього договору та якості виконаного ремонту, із зазначенням об’ємів та сум виконання договору; Аналогічними за предметом закупівлі договорами вважаються договори, предметом яких є надання послуг, або виконання робіт з поточного, або капітального ремонту: зупинки громадського транспорту, або зупиночного павільйону громадського транспорту, або зупиночного комплексу громадського транспорту. 3) скановану копію складеної Учасником у довільній формі довідки з інформацією про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг як співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю послуг; або складеної Учасником у довільній формі довідки з інформацією про відсутність у нього планів залучати співвиконавців до надання послуг, які є предметом цієї закупівлі, в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю послуг. Керуючись викладеним, на підставі п.п.1 п.44 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, уповноважена особа прийняла рішення: відхилити тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СмартГруп компані" з причини - учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Код ЄДРПОУ | 45413750 |
---|---|
Поштова адреса | 61201, Україна, Харківська область, місто Харків, вул. Клочківська, будинок 370, офіс 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Анастасія Кузьмінова |
Телефон | +380636861626 |
Ел. пошта | sg.company@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 43025065 |
---|---|
Поштова адреса | 54055, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, ВУЛ. 1 СЛОБІДСЬКА, БУД. 43, КВ. (ОФІС) 177 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Жилкін Ігор Миколайович |
Телефон | +380380636220 |
Ел. пошта | 43025065@ukr.net |
без субпідрядників
Оплата за фактично надані послуги здійснюється Замовником в українській національній валюті (гривнях), в безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на рахунок Виконавця, протягом 15 (п'ятнадцяти) робочих днів після фактичного надання Виконавцем послуг згідно умов Договору та підписання Сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) і Довідки про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) та отримання від Виконавця рахунків на оплату за фактично надані послуги.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Адміністрація Центрального району Миколаївської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 05410576 |
Поштова адреса | 54001, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, Інженерна, 1 |
Ім'я |
Шарий Максим Олександрович |
Телефон | 380509828125 |
Ел. пошта | centender@ukr.net |