На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
18 983 247.60 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Відмінена закупівля
Скасовано
5 листопада, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 5 листопада, 00:02
Опис
неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-02-012810-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 14 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 14 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 17 жовтня, 17:36 |
Дата останніх змін | 5 листопада, 00:02 |
Очікувана вартість закупівлі | 18 983 247.60 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 18 жовтня, 12:52 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 94 920.00 UAH з ПДВ |
---|
Капітальний ремонт частини приміщень будівлі поліклініки №2 за адресою: м. Житомир, площа Польова, 2 (CPV ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)1 робота Адреса поставки: 10025, Україна, Житомирська область, м. Житомир, площа Польова, 2 Строк: до 20.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45453000-7, Капітальний ремонт і реставрація |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 40223320 |
---|---|
Поштова адреса | 10019, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Комерційна, 4 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Балакішієв Станіслав Закірович |
Телефон | +380672087853 |
Ел. пошта | komfortbydyp@gmail.com |
ПП "Компанія Спецрембуд", ФОП Пасічник І.В.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 41047917 |
---|---|
Поштова адреса | 02218, Україна, м. Київ, Київ, вул.Піщана,37 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Бубенко Юлія |
Телефон | 380961750326 |
Ел. пошта | sbp_grup@ukr.net |
ТОВ "Електрик Солюшнс"
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 44579922 |
---|---|
Поштова адреса | 33001, Україна, Рівненська область, Рівне, вул. Біла,5а, офіс 404 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Домський Дмитрій Валентинович |
Телефон | +380685320658 |
Ел. пошта | domprombud@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 45233307 |
---|---|
Поштова адреса | 03057, Україна, Київська область, Київ, Україна, 03057, місто Київ, пр.Лобановського Валерія, будинок 123, офіс 21 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Денис КОЛОСОВСЬКИЙ |
Телефон | 380682300250 |
Ел. пошта | derbau@ukr.net |
Відповідно до умов договору. За наявності відповідного фінансування Замовник має право надати Підряднику попередню оплату (аванс) на придбання і постачання матеріалів, конструкцій, виробів, необхідних для виконання робіт. Замовник визначає розмір авансу, який у будь-якому випадку не може перевищувати 30 % вартості річного обсягу робіт, передбаченого Календарним планом виконання робіт на законних підставах керуючись чинним законодавством України. Попередня оплата (аванс) може виплачуватись на законних підставах, керуючись чинним законодавством України.
Тип оплати: Аванс
Період: 15 робочих днів
Розмір оплати: 30.00%
Відповідно до умов договору. Розрахунки за виконані роботи проводяться поетапно на підставі типових форм: № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», оформлених належним чином, підписаних уповноваженими представниками Сторін (у тому числі особою, яка здійснює технічний нагляд за будівництвом Об'єкта) та скріплених печатками Сторін. Розрахунки за виконані роботи здійснюються у національній валюті України.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочих днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | Управління капітального будівництва Житомирської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 36072499 |
Поштова адреса | 10014, Україна, Житомирська область, м.Житомир, МАЙДАН ІМ. С.П.КОРОЛЬОВА, 4/2 |
Ім'я |
В'ячеслав Глазунов |
Телефон | +380412445716 |
Ел. пошта | ukbgmr@i.ua |