На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
44 149 300.68 UAH
Замовник
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ІНФРАСТРУКТУРИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ"3 251 292.43 UAH
5 018 142.65 UAH
1 000 208.50 UAH
1 286 533.72 UAH
19 461 393.28 UAH
845 793.71 UAH
2 082 983.41 UAH
3 842 615.16 UAH
7 360 337.82 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Прийом пропозицій
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-02-012849-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 17 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 17 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 20 жовтня, 00:00 |
Дата останніх змін | 15 жовтня, 15:17 |
Очікувана вартість закупівлі | 3 251 292.43 UAH з ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 97 538.77 UAH з ПДВ |
Початок аукціону | 21 жовтня, 13:04 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Лот 1: Капітальний ремонт будівлі складу інертних газів та РБУ літ. "Е", м. Київ, вул. Волинська, 26 (Коригування)1 робота Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.03.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45450000-6, Інші завершальні будівельні роботи |
Умови оплати |
дата виставлення рахункуСума фінансування на ______ рік становить: ______________в т. ч. ПДВ _____________за рахунок коштів загального фонду Державного бюджету України, з яких: - Попередня оплата (аванс) Замовником у розмірі 30%, а саме:________ від суми асигнувань на ___ рік на підставі виставленого Підрядником рахунку протягом 1 (одного) робочого дня. Попередня оплата здійснюється шляхом безготівкового переказу коштів на бюджетний рахунок Підрядника UA__________, відкритий в органах Державної казначейської служби України. Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів, обладнання до двох місяців після одержання авансу. Тип оплати: Аванс Період: 1 робочих днів Розмір оплати: 30.00% виконання робітНа _________рік становить____________________, в т.ч. ПДВ________________________. По закінченню двомісячного терміну використані суми авансу повинні бути підтверджені актом виконаних обсягів робіт (форма КБ-2в) та видатковими накладними. Невикористані суми авансу повертаються Замовнику на його рахунок зазначений у розділі 23 цього Договору протягом одного робочого дня. Розрахунки здійснюються у розмірі __________ (Додаток 2), проводиться протягом 5 (п’яти) банківських днів після підписання Замовником Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та видаткових накладних. Розрахунки за виконані роботи продукцію проводяться проміжними платежами в межах не більш як 95 відсотків їх загальної вартості, за договірною ціною, визначеною у пункті 2.1. Договору (за етапи, черги будівництві окремі види робіт) шляхом безготівкового переказу коштів на рахунок Підрядника, вказаний розділі 23 цього Договору, на підставі актів приймання виконаних робіт протягом 5 (п’яти) банківських днів після підписання Замовником Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в). Кінцеві розрахунки здійснюються у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт та реєстрації декларації про готовність об'єкта до експлуатації або видачі сертифіката. Тип оплати: Пiсляоплата Період: 5 банківських днів Розмір оплати: 70.00% |
---|
Очікувана вартість закупівлі | 5 018 142.65 UAH з ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 150 544.28 UAH з ПДВ |
Початок аукціону | 21 жовтня, 13:37 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Лот 2: Капітальний ремонт будівлі прохідної літ. «З», м. Київ, вул. Волинська, 26 (Коригування)1 робота Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.03.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45450000-6, Інші завершальні будівельні роботи |
Умови оплати |
дата виставлення рахункуТип оплати: Аванс Період: 1 робочих днів Розмір оплати: 30.00% виконання робітНа _________рік становить____________________, в т.ч. ПДВ________________________. По закінченню двомісячного терміну використані суми авансу повинні бути підтверджені актом виконаних обсягів робіт (форма КБ-2в) та видатковими накладними. Невикористані суми авансу повертаються Замовнику на його рахунок зазначений у розділі 23 цього Договору протягом одного робочого дня. Розрахунки здійснюються у розмірі __________ (Додаток 2), проводиться протягом 5 (п’яти) банківських днів після підписання Замовником Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та видаткових накладних. Розрахунки за виконані роботи продукцію проводяться проміжними платежами в межах не більш як 95 відсотків їх загальної вартості, за договірною ціною, визначеною у пункті 2.1. Договору (за етапи, черги будівництві окремі види робіт) шляхом безготівкового переказу коштів на рахунок Підрядника, вказаний розділі 23 цього Договору, на підставі актів приймання виконаних робіт протягом 5 (п’яти) банківських днів після підписання Замовником Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в). Кінцеві розрахунки здійснюються у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт та реєстрації декларації про готовність об'єкта до експлуатації або видачі сертифіката. Тип оплати: Пiсляоплата Період: 5 банківських днів Розмір оплати: 70.00% |
---|
Очікувана вартість закупівлі | 1 000 208.50 UAH з ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 30 006.26 UAH з ПДВ |
Початок аукціону | 21 жовтня, 14:10 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Лот 3: Капітальний ремонт будівлі складу літ. «Й», м. Київ, вул. Волинська, 26 (Коригування)1 робота Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.03.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45450000-6, Інші завершальні будівельні роботи |
Умови оплати |
дата виставлення рахункуСума фінансування на ______ рік становить: ______________в т. ч. ПДВ _____________за рахунок коштів загального фонду Державного бюджету України, з яких: - Попередня оплата (аванс) Замовником у розмірі 30%, а саме:________ від суми асигнувань на ___ рік на підставі виставленого Підрядником рахунку протягом 1 (одного) робочого дня. Попередня оплата здійснюється шляхом безготівкового переказу коштів на бюджетний рахунок Підрядника UA__________, відкритий в органах Державної казначейської служби України. Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів, обладнання до двох місяців після одержання авансу. Тип оплати: Аванс Період: 1 робочих днів Розмір оплати: 30.00% виконання робітНа _________рік становить____________________, в т.ч. ПДВ________________________. По закінченню двомісячного терміну використані суми авансу повинні бути підтверджені актом виконаних обсягів робіт (форма КБ-2в) та видатковими накладними. Невикористані суми авансу повертаються Замовнику на його рахунок зазначений у розділі 23 цього Договору протягом одного робочого дня. Розрахунки здійснюються у розмірі __________ (Додаток 2), проводиться протягом 5 (п’яти) банківських днів після підписання Замовником Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та видаткових накладних. Розрахунки за виконані роботи продукцію проводяться проміжними платежами в межах не більш як 95 відсотків їх загальної вартості, за договірною ціною, визначеною у пункті 2.1. Договору (за етапи, черги будівництві окремі види робіт) шляхом безготівкового переказу коштів на рахунок Підрядника, вказаний розділі 23 цього Договору, на підставі актів приймання виконаних робіт протягом 5 (п’яти) банківських днів після підписання Замовником Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в). Кінцеві розрахунки здійснюються у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт та реєстрації декларації про готовність об'єкта до експлуатації або видачі сертифіката. Тип оплати: Пiсляоплата Період: 5 банківських днів Розмір оплати: 70.00% |
---|
Очікувана вартість закупівлі | 1 286 533.72 UAH з ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 38 596.01 UAH з ПДВ |
Початок аукціону | 21 жовтня, 14:58 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Лот 4: Капітальний ремонт будівлі лісопильного цеху та пилорами літ. «Л», м. Київ, вул. Волинська, 26 (Коригування)1 робота Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.03.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45450000-6, Інші завершальні будівельні роботи |
Умови оплати |
дата виставлення рахункуСума фінансування на ______ рік становить: ______________в т. ч. ПДВ _____________за рахунок коштів загального фонду Державного бюджету України, з яких: - Попередня оплата (аванс) Замовником у розмірі 30%, а саме:________ від суми асигнувань на ___ рік на підставі виставленого Підрядником рахунку протягом 1 (одного) робочого дня. Попередня оплата здійснюється шляхом безготівкового переказу коштів на бюджетний рахунок Підрядника UA__________, відкритий в органах Державної казначейської служби України. Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів, обладнання до двох місяців після одержання авансу. Тип оплати: Аванс Період: 1 робочих днів Розмір оплати: 30.00% виконання робітНа _________рік становить____________________, в т.ч. ПДВ________________________. По закінченню двомісячного терміну використані суми авансу повинні бути підтверджені актом виконаних обсягів робіт (форма КБ-2в) та видатковими накладними. Невикористані суми авансу повертаються Замовнику на його рахунок зазначений у розділі 23 цього Договору протягом одного робочого дня. Розрахунки здійснюються у розмірі __________ (Додаток 2), проводиться протягом 5 (п’яти) банківських днів після підписання Замовником Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та видаткових накладних. Розрахунки за виконані роботи продукцію проводяться проміжними платежами в межах не більш як 95 відсотків їх загальної вартості, за договірною ціною, визначеною у пункті 2.1. Договору (за етапи, черги будівництві окремі види робіт) шляхом безготівкового переказу коштів на рахунок Підрядника, вказаний розділі 23 цього Договору, на підставі актів приймання виконаних робіт протягом 5 (п’яти) банківських днів після підписання Замовником Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в). Кінцеві розрахунки здійснюються у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт та реєстрації декларації про готовність об'єкта до експлуатації або видачі сертифіката. Тип оплати: Пiсляоплата Період: 5 банківських днів Розмір оплати: 70.00% |
---|
Очікувана вартість закупівлі | 19 461 393.28 UAH з ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 583 841.80 UAH з ПДВ |
Початок аукціону | 21 жовтня, 15:22 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Лот 5: Капітальний ремонт будівлі закритого складу літ. «М», м. Київ, вул. Волинська, 26 (Коригування)1 робота Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.03.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45450000-6, Інші завершальні будівельні роботи |
Умови оплати |
дата виставлення рахункуСума фінансування на ______ рік становить: ______________в т. ч. ПДВ _____________за рахунок коштів загального фонду Державного бюджету України, з яких: - Попередня оплата (аванс) Замовником у розмірі 30%, а саме:________ від суми асигнувань на ___ рік на підставі виставленого Підрядником рахунку протягом 1 (одного) робочого дня. Попередня оплата здійснюється шляхом безготівкового переказу коштів на бюджетний рахунок Підрядника UA__________, відкритий в органах Державної казначейської служби України. Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів, обладнання до двох місяців після одержання авансу. Тип оплати: Аванс Період: 1 робочих днів Розмір оплати: 30.00% виконання робітНа _________рік становить____________________, в т.ч. ПДВ________________________. По закінченню двомісячного терміну використані суми авансу повинні бути підтверджені актом виконаних обсягів робіт (форма КБ-2в) та видатковими накладними. Невикористані суми авансу повертаються Замовнику на його рахунок зазначений у розділі 23 цього Договору протягом одного робочого дня. Розрахунки здійснюються у розмірі __________ (Додаток 2), проводиться протягом 5 (п’яти) банківських днів після підписання Замовником Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та видаткових накладних. Розрахунки за виконані роботи продукцію проводяться проміжними платежами в межах не більш як 95 відсотків їх загальної вартості, за договірною ціною, визначеною у пункті 2.1. Договору (за етапи, черги будівництві окремі види робіт) шляхом безготівкового переказу коштів на рахунок Підрядника, вказаний розділі 23 цього Договору, на підставі актів приймання виконаних робіт протягом 5 (п’яти) банківських днів після підписання Замовником Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в). Кінцеві розрахунки здійснюються у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт та реєстрації декларації про готовність об'єкта до експлуатації або видачі сертифіката. Тип оплати: Пiсляоплата Період: 5 банківських днів Розмір оплати: 70.00% |
---|
Очікувана вартість закупівлі | 845 793.71 UAH з ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 25 373.81 UAH з ПДВ |
Початок аукціону | 21 жовтня, 15:49 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Лот 6: Капітальний ремонт будівлі теплопункту літ. «Н», м. Київ, вул. Волинська, 26 (Коригування)1 робота Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.03.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45450000-6, Інші завершальні будівельні роботи |
Умови оплати |
дата виставлення рахункуСума фінансування на ______ рік становить: ______________в т. ч. ПДВ _____________за рахунок коштів загального фонду Державного бюджету України, з яких: - Попередня оплата (аванс) Замовником у розмірі 30%, а саме:________ від суми асигнувань на ___ рік на підставі виставленого Підрядником рахунку протягом 1 (одного) робочого дня. Попередня оплата здійснюється шляхом безготівкового переказу коштів на бюджетний рахунок Підрядника UA__________, відкритий в органах Державної казначейської служби України. Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів, обладнання до двох місяців після одержання авансу. Тип оплати: Аванс Період: 1 робочих днів Розмір оплати: 30.00% виконання робітНа _________рік становить____________________, в т.ч. ПДВ________________________. По закінченню двомісячного терміну використані суми авансу повинні бути підтверджені актом виконаних обсягів робіт (форма КБ-2в) та видатковими накладними. Невикористані суми авансу повертаються Замовнику на його рахунок зазначений у розділі 23 цього Договору протягом одного робочого дня. Розрахунки здійснюються у розмірі __________ (Додаток 2), проводиться протягом 5 (п’яти) банківських днів після підписання Замовником Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та видаткових накладних. Розрахунки за виконані роботи продукцію проводяться проміжними платежами в межах не більш як 95 відсотків їх загальної вартості, за договірною ціною, визначеною у пункті 2.1. Договору (за етапи, черги будівництві окремі види робіт) шляхом безготівкового переказу коштів на рахунок Підрядника, вказаний розділі 23 цього Договору, на підставі актів приймання виконаних робіт протягом 5 (п’яти) банківських днів після підписання Замовником Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в). Кінцеві розрахунки здійснюються у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт та реєстрації декларації про готовність об'єкта до експлуатації або видачі сертифіката. Тип оплати: Пiсляоплата Період: 5 банківських днів Розмір оплати: 70.00% |
---|
Очікувана вартість закупівлі | 2 082 983.41 UAH з ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 62 489.50 UAH з ПДВ |
Початок аукціону | 21 жовтня, 11:22 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Лот 7: Капітальний ремонт будівлі складу літ. «О», м. Київ, вул. Волинська, 26 (Коригування)1 робота Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.03.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45450000-6, Інші завершальні будівельні роботи |
Умови оплати |
дата виставлення рахункуСума фінансування на ______ рік становить: ______________в т. ч. ПДВ _____________за рахунок коштів загального фонду Державного бюджету України, з яких: - Попередня оплата (аванс) Замовником у розмірі 30%, а саме:________ від суми асигнувань на ___ рік на підставі виставленого Підрядником рахунку протягом 1 (одного) робочого дня. Попередня оплата здійснюється шляхом безготівкового переказу коштів на бюджетний рахунок Підрядника UA__________, відкритий в органах Державної казначейської служби України. Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів, обладнання до двох місяців після одержання авансу. Тип оплати: Аванс Період: 1 робочих днів Розмір оплати: 30.00% виконання робітНа _________рік становить____________________, в т.ч. ПДВ________________________. По закінченню двомісячного терміну використані суми авансу повинні бути підтверджені актом виконаних обсягів робіт (форма КБ-2в) та видатковими накладними. Невикористані суми авансу повертаються Замовнику на його рахунок зазначений у розділі 23 цього Договору протягом одного робочого дня. Розрахунки здійснюються у розмірі __________ (Додаток 2), проводиться протягом 5 (п’яти) банківських днів після підписання Замовником Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та видаткових накладних. Розрахунки за виконані роботи продукцію проводяться проміжними платежами в межах не більш як 95 відсотків їх загальної вартості, за договірною ціною, визначеною у пункті 2.1. Договору (за етапи, черги будівництві окремі види робіт) шляхом безготівкового переказу коштів на рахунок Підрядника, вказаний розділі 23 цього Договору, на підставі актів приймання виконаних робіт протягом 5 (п’яти) банківських днів після підписання Замовником Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в). Кінцеві розрахунки здійснюються у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт та реєстрації декларації про готовність об'єкта до експлуатації або видачі сертифіката. Тип оплати: Пiсляоплата Період: 5 банківських днів Розмір оплати: 70.00% |
---|
Очікувана вартість закупівлі | 3 842 615.16 UAH з ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 115 278.45 UAH з ПДВ |
Початок аукціону | 21 жовтня, 11:50 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Лот 8: Капітальний ремонт блоку цехів літ. "П", м. Київ, вул. Волинська, 261 робота Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.03.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45450000-6, Інші завершальні будівельні роботи |
Умови оплати |
дата виставлення рахункуСума фінансування на ______ рік становить: ______________в т. ч. ПДВ _____________за рахунок коштів загального фонду Державного бюджету України, з яких: - Попередня оплата (аванс) Замовником у розмірі 30%, а саме:________ від суми асигнувань на ___ рік на підставі виставленого Підрядником рахунку протягом 1 (одного) робочого дня. Попередня оплата здійснюється шляхом безготівкового переказу коштів на бюджетний рахунок Підрядника UA__________, відкритий в органах Державної казначейської служби України. Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів, обладнання до двох місяців після одержання авансу. Тип оплати: Аванс Період: 1 робочих днів Розмір оплати: 30.00% виконання робітНа _________рік становить____________________, в т.ч. ПДВ________________________. По закінченню двомісячного терміну використані суми авансу повинні бути підтверджені актом виконаних обсягів робіт (форма КБ-2в) та видатковими накладними. Невикористані суми авансу повертаються Замовнику на його рахунок зазначений у розділі 23 цього Договору протягом одного робочого дня. Розрахунки здійснюються у розмірі __________ (Додаток 2), проводиться протягом 5 (п’яти) банківських днів після підписання Замовником Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та видаткових накладних. Розрахунки за виконані роботи продукцію проводяться проміжними платежами в межах не більш як 95 відсотків їх загальної вартості, за договірною ціною, визначеною у пункті 2.1. Договору (за етапи, черги будівництві окремі види робіт) шляхом безготівкового переказу коштів на рахунок Підрядника, вказаний розділі 23 цього Договору, на підставі актів приймання виконаних робіт протягом 5 (п’яти) банківських днів після підписання Замовником Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в). Кінцеві розрахунки здійснюються у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт та реєстрації декларації про готовність об'єкта до експлуатації або видачі сертифіката. Тип оплати: Пiсляоплата Період: 5 банківських днів Розмір оплати: 70.00% |
---|
Очікувана вартість закупівлі | 7 360 337.82 UAH з ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 220 810.13 UAH з ПДВ |
Початок аукціону | 21 жовтня, 12:01 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Лот 9: Капітальний ремонт будівлі слюсарної майстерні літ. «Р», м. Київ, вул. Волинська, 26 (Коригування)1 робота Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.03.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45450000-6, Інші завершальні будівельні роботи |
Умови оплати |
дата виставлення рахункуСума фінансування на ______ рік становить: ______________в т. ч. ПДВ _____________за рахунок коштів загального фонду Державного бюджету України, з яких: - Попередня оплата (аванс) Замовником у розмірі 30%, а саме:________ від суми асигнувань на ___ рік на підставі виставленого Підрядником рахунку протягом 1 (одного) робочого дня. Попередня оплата здійснюється шляхом безготівкового переказу коштів на бюджетний рахунок Підрядника UA__________, відкритий в органах Державної казначейської служби України. Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів, обладнання до двох місяців після одержання авансу. Тип оплати: Аванс Період: 1 робочих днів Розмір оплати: 30.00% виконання робітНа _________рік становить____________________, в т.ч. ПДВ________________________. По закінченню двомісячного терміну використані суми авансу повинні бути підтверджені актом виконаних обсягів робіт (форма КБ-2в) та видатковими накладними. Невикористані суми авансу повертаються Замовнику на його рахунок зазначений у розділі 23 цього Договору протягом одного робочого дня. Розрахунки здійснюються у розмірі __________ (Додаток 2), проводиться протягом 5 (п’яти) банківських днів після підписання Замовником Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та видаткових накладних. Розрахунки за виконані роботи продукцію проводяться проміжними платежами в межах не більш як 95 відсотків їх загальної вартості, за договірною ціною, визначеною у пункті 2.1. Договору (за етапи, черги будівництві окремі види робіт) шляхом безготівкового переказу коштів на рахунок Підрядника, вказаний розділі 23 цього Договору, на підставі актів приймання виконаних робіт протягом 5 (п’яти) банківських днів після підписання Замовником Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в). Кінцеві розрахунки здійснюються у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт та реєстрації декларації про готовність об'єкта до експлуатації або видачі сертифіката. Тип оплати: Пiсляоплата Період: 5 банківських днів Розмір оплати: 70.00% |
---|
Назва організації | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ІНФРАСТРУКТУРИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 24521399 |
Поштова адреса | 03151, Україна, Київська область, Київ, вулиця Молодогвардійська, буд. 28 |
Ім'я |
Фіголь Леся Василівна |
Телефон | 380443631614 |
Ел. пошта | liss767@ukr.net |