На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2213.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту підписання Договору Сторони узгоджують макет Товару та оформлюють Акт узгодження макету. Постачальник доставляє Товар за адресою: м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 56-А протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати Акту узгодження макету. Оплата за переданий (поставлений) Товар проводиться Покупцем на підставі рахунку та видаткової накладної протягом 20 (двадцяти) робочих днів з дня фактичного отримання Покупцем Товару, за умови наявності коштів на рахунку Покупця у Держказначейській службі України. Покупець вправі відмовитись від приймання Товару, вимагати його заміни на належний Товар та не несе відповідальність за збитки Постачальника у наступних випадках: - у випадку поставки товару, не зазначеного в специфікації, або товару, поставленого з порушенням умов цього Договору (невідповідність заявленої кількості, як в більшу, так і меншу сторону), в тому числі поставленого раніше заявленої дати поставки, та/або прострочення поставки товару; - у випадку поставки товару із супровідними документами, зазначеними в цьому Договорі, оформленими неналежним чином, або які не відповідають Товару, або у випадку відсутності таких; - у випадку поставки товару якість, комплектність, маркування, якого не відповідають вимогам стандартів, - у разі пошкодження цілісності тари або упаковки, - у випадку поставки товару по цінам, що не відповідають цінам, узгодженим Сторонами.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-03-000446-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 8 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 8 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 11 жовтня, 00:00 |
Дата останніх змін | 20 жовтня, 00:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 2 213.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 11.07 UAH з ПДВ |
---|
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Печатка (кліше)2 штука Адреса поставки: 69126, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул. Незалежної України, 56-А Строк: до 08.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192153-8, Штампи |
Оснастка для печатки2 штука Адреса поставки: 69126, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул. Незалежної України, 56-А Строк: до 08.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192155-2, Офісні підставки для печаток і штампів |
Штамп (кліше)2 штука Адреса поставки: 69126, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул. Незалежної України, 56-А Строк: до 08.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192153-8, Штампи |
Оснастка для штампу2 штука Адреса поставки: 69126, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул. Незалежної України, 56-А Строк: до 08.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192155-2, Офісні підставки для печаток і штампів |
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Код ЄДРПОУ | 2471418740 |
---|---|
Поштова адреса | 08205, Україна, Київська область, Ірпінь, ВУЛИЦЯ УНІВЕРСИТЕТСЬКА, будинок 2/1, корпус 3, кв. 146 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Щербакова Олена |
Телефон | 380505987424 |
Ел. пошта | 19673108z@gmail.com |
Оплата за переданий (поставлений) Товар проводиться Покупцем на підставі рахунку та видаткової накладної протягом 20 (двадцяти) робочих днів з дня фактичного отримання Покупцем Товару, за умови наявності коштів на рахунку Покупця у Держказначейській службі України.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ЗАПОРІЗЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03491412 |
Поштова адреса | 69126, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вул. Незалежної України, будинок 56-А |
Ім'я |
Юлія Яценко |
Телефон | +380986511316 |
Ел. пошта | zocz_yatsenko@ukr.net |