На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
62 086.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-03-010531-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 11 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 11 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 14 жовтня, 15:48 |
Дата останніх змін | 18 жовтня, 09:54 |
Очікувана вартість закупівлі | 62 086.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 15 жовтня, 15:46 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 620.86 UAH з ПДВ |
---|
Шпаклівка FUGENFULLER 25 кг30 штука Адреса поставки: 54001, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Лагерне поле, 5 Строк: до 31.12.2024 15:48 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44831200-6, Шпаклівки |
шпаклівка FINISH 25 кг65 штука Адреса поставки: 54001, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Лагерне поле, 5 Строк: до 31.12.2024 15:48 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44831200-6, Шпаклівки |
грунтовка глибокопроникна акрилова для внутрішніх робіт 10 л25 штука Адреса поставки: 54001, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Лагерне поле, 5 Строк: до 31.12.2024 15:48 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44831300-7, Замазки |
грунтовка фунгіцидна 5 л5 штука Адреса поставки: 54001, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Лагерне поле, 5 Строк: до 31.12.2024 15:48 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44831300-7, Замазки |
грунтовка адгезійна Бетонконтакт 7,5 кг22 штука Адреса поставки: 54001, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Лагерне поле, 5 Строк: до 31.12.2024 15:48 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44831300-7, Замазки |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Код ЄДРПОУ | 35116943 |
---|---|
Поштова адреса | 65048, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Осипова, 10 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Кермік Григорій |
Телефон | 380994750323 |
Ел. пошта | 1dimtender@ukr.net |
Час публікації: 2024-10-17 09:11:35
Кінцевий строк для усунення: 2024-10-18 09:11:35
Опис
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Вимога про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до підпункту 1.1 та 1.1.3. пункту 1 додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі», на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) в складі тендерної пропозиції Учасник підтверджує відповідність кваліфікаційним критеріям довідкою в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору) та документами на підтвердження виконання в повному обсязі не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці та / або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного договору, в якій надав інформацію про укладений аналогічний договір з ФОП «Бадовський Андрій Богданович» за № АВ0224,03 від 14.02.2024 року. При цьому у видатковій накладній № Л-ПДН-00328/01 від 16.02.2024 року, яку надав Учасник на підтвердження виконання договору, не вірно вказаний номер договору. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями документи, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори), відповідно до зазначеного в наданій Учасником довідці. 2. Відповідно до підпункту 2.1. пункту 4 додатку 1 до тендерної документації «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)», якщо тендерна пропозиція подається не керівником / підписантом учасника, зазначеним у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, а іншою особою, учасник надає довіреність або доручення на таку особу. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надав Довіреність яка надає повноваження директору відділення Кур’ян Дмитру Григоровичу щодо укладання та підписування від імені Товариства з обмеженою відповідальністю «Перший дім» господарсько-правові (цивільно-правові) договори, предметом яких є продаж матеріалів будівельного призначення, з покупцями – юридичними особами, фізичними особами – підприємцями та фізичними особами на умовах передплати (авансу), також підписувати специфікації, які являють собою невід’ємну частину Договору, який є предметом торгівлі матеріалів будівельного призначення, що був укладений ТОВ «Перший дім» в якості Постачальника/Продавця на умовах передплати, що суперечить умовам підпункту 4.1. пункту 4 «Порядок здійснення оплати» Додатку 3 до тендерної документації проекту Договору викладеному у наступній редакції: - Розрахунок за цим Договором проводиться шляхом оплати товару ПОКУПЦЕМ по факту поставки протягом 30 банківських днів з дати отримання товару на склад ПОКУПЦЯ по мірі надходження бюджетних коштів на підставі рахунків-фактур ПРОДАВЦЯ, належним чином оформлених накладних. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями Довіреність яка надає право укладання Договору представнику Учасника на умовах після оплати. 3. Підпунктом 2.2. пункту 4 додатку 1 до тендерної документації «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)», Учасник повинен надати достовірну інформацію у вигляді довідки у довільній форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надав лист від 29.07.2011 № 2074-07/06 Держспоживстандарт України ДП «Херсонстандартметрологія» адресованою директору ТОВ «Аскона-Південь» Панченко В.П. щодо сертифікації продукції, при цьому не надав Замовнику інформацію у вигляді довідки у довільній форми про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями довідку у довільній форми про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності. 4. Відповідно до підпункту 2.3. пункту 4 додатку 1 до тендерної документації «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)», на підтвердження санкційного законодавства у складі тендерної пропозиції у разі, якщо учасник або його кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), є громадянином Російської Федерації / Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран та проживає на території України на законних підставах, учасник у складі тендерної пропозиції має надати стосовно таких осіб: військовий квиток, виданий іноземцю, який в установленому порядку уклав контракт про проходження військової служби у Збройних Силах України, Державній спеціальній службі транспорту або Національній гвардії України або посвідчення біженця чи документ, що підтверджує надання притулку в Україні, або посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту в Україні, або посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист в Україні, або витяг із реєстру територіальної громади, що підтверджує зареєстроване або задеклароване місце проживання (перебування) особи разом з посвідкою на тимчасове проживання або посвідкою на постійне проживання або візою. У разі, якщо активи учасника в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів», учасник у складі тендерної пропозиції має надати: Ухвалу слідчого судді, суду, щодо арешту активів, або Нотаріально засвідчену копію згоди власника, щодо управління активами, а також: Договір управління майном укладений між Національним агентством з питань виявлення, розшуку та управління активами одержаними від корупційних та інших злочинів та управителем, або рішення Кабінету Міністрів України, щодо управління активами, на які накладено арешт у кримінальному провадженні. Учасником на виконання цих вимог у складі пропозиції не надано жодного документа. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями гарантійний лист, в якому вказати що постачальник не є юридичною особою — резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, або фізичною особою (фізичною особою — підприємцем) — резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, або не є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран з урахуванням внесених змін до законодавства. 5. Підпунктом 9 пункту 4 додатку 1 до тендерної документації «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)», Учасник повинен надати заповнений та підписаний учасником проект Договору, згідно Додатку № 3 до тендерної документації. Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції не наданий проект Договору. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями заповнений та підписаний учасником проект Договору, згідно Додатку № 3 до тендерної документації.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 32490244 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, Миколаївська область, Миколаїв |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Ніжник Денис Ігорович |
Телефон | 380638575273 |
Ел. пошта | MY.TENDER@EPICENTRK.COM |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 1839600017 |
---|---|
Поштова адреса | 49000, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вул.Омеляновича-Павленка, будинок 56 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Єва Куцевалова |
Телефон | +380970099129 |
Ел. пошта | elyamenko@gmail.com |
Розрахунок за цим Договором проводиться шляхом оплати товару ПОКУПЦЕМ по факту поставки протягом 30 банківських днів з дати отримання товару на склад ПОКУПЦЯ по мірі надходження бюджетних коштів на підставі рахунків-фактур ПРОДАВЦЯ, належним чином оформлених накладних.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Строк (термін) поставки товару - не більше 10 календарних днів з моменту підписання договору.
Тип оплати:
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Державна установа "Миколаївський слідчий ізолятор" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 08564067 |
Поштова адреса | 54030, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. Лагерне поле,5 |
Ім'я |
Харченко Світлана Миколаївна ( ) |
Телефон | +380512378337 |
Ел. пошта | cizovigz@ukr.net |