На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
37 200.00 UAH
Замовник
РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-04-001028-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 8 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 8 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 11 листопада, 16:00 |
Дата останніх змін | 18 листопада, 10:33 |
Очікувана вартість закупівлі | 37 200.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Аукціон | 12 листопада, 15:41 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 186.00 UAH без ПДВ |
---|
Сітка фасадна армуюча скловолоконна лугостійка 160г/м2 1м х 50м3100 метр квадратний Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 14830000-8, Скловолокно |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 40880840 |
---|---|
Поштова адреса | 10002, Україна, Житомирська область, місто Житомир, ВУЛИЦЯ ВЕЛИКА БЕРДИЧІВСЬКА, будинок 114 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Руслан Севрук |
Телефон | +380686346123 |
Ел. пошта | pointservicegroupp@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 38837864 |
---|---|
Поштова адреса | 49072, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Юрія Кондратюка (Комунарівська), 255 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Валерія Школа |
Телефон | +380960192587 |
Ел. пошта | valeriaskola5@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 44464689 |
---|---|
Поштова адреса | 51931, Україна, Дніпропетровська область, Кам'янське, 51931, Дніпропетровська обл., місто Кам'янське, вул.Республіканська, будинок 9 А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Геннадій Мельянков |
Телефон | 380675604879 |
Ел. пошта | tintex.info@gmail.com |
не залучаємо
Для платників ПДВ: Оплата за поставлений ТОВАР здійснюється у безготівковій формі, шляхом перерахування ПОКУПЦЕМ грошових коштів на розрахунковий рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА. Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 45 календарний день з дати поставки ТОВАРУ, за умови реєстрації контрагентом податкової накладної , оформленої відповідно до вимог законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору. Для неплатників ПДВ: Оплата за поставлений ТОВАР здійснюється у безготівковій формі, шляхом перерахування ПОКУПЦЕМ грошових коштів на розрахунковий рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА. Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 45 календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40081237 |
Поштова адреса | Україна, Дніпропетровська область, Дніпро |
Ім'я |
Гузієнко Тетяна Андріївна |
Телефон | 380567930750 |
Ел. пошта | Guzienko.T.A@dp.uz.gov.ua |