На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
180 000.00 UAH
30 000.00 UAH
20 000.00 UAH
15 000.00 UAH
15 000.00 UAH
100 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-04-001243-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 9 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 9 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 12 жовтня, 00:00 |
Дата останніх змін | 18 жовтня, 13:20 |
Очікувана вартість закупівлі | 30 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 14 жовтня, 11:41 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 300.00 UAH з ПДВ |
---|
Документи лота |
|
---|
Проведення технічної інвентаризації захисної споруди №15452 по вул.Преображенська,1 (адреса попередня), що має ознаки безхазяйної1 послуга Адреса поставки: 51400, Україна, Дніпропетровська область, Павлоград, вул. Преображенська, 1 (адреса попередня) Строк: до 24.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 71310000-4, Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 32540923 |
---|---|
Поштова адреса | 49038, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, ВУЛИЦЯ МОСТОВА, будинок 2 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олена Собко |
Телефон | +380675670070 |
Ел. пошта | a-sobko@ukr.net |
Час публікації: 2024-10-16 15:13:55
Кінцевий строк для усунення: 2024-10-17 15:13:55
Опис
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника було встановлено невідповідності у поданих документах, які полягають в наступному. 1) На виконання п.п. III Додатку №2 до Тендерної документації «Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених у пункті 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 пункту 47 Особливостей), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.». У свою чергу, Учасником надано довідку про відсутність підстав відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», проте на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, порядок та умови проведення закупівель здійснюється на підставі Постанови КМУ №№1178 від 12.10.2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами). Таким чином Учаснику необхідно надати інформацію про наявність або відсутність підстав визначених у п. 47 Особливостей, відповідно до умов п.п. III Додатку №2 до Тендерної документації. 2) На виконання п. V Додатку №2 до тендерної документації, у разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, то учасник надає документи визначені п. V Додатку №2 до тендерної документації. При цьому відповідно до п.п. 1.1 п. V Додатку №2 «** У разі, якщо Учасник відповідно до чинного законодавства не зобов’язаний у своїй діяльності складати/отримувати вказані документи, про це зазначається у відповідній довідці, що складається у довільній формі і містить посилання на відповідні норми законодавства.». Таким чином, на виконання вимог п. V Додатку №2 до тендерної документації просимо надати відповідні документи. 3) На виконання п.п. 1.1 п. I Додатку №2 до Тендерної документації Учасником було надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, проте дана довідка не містить усю інформацію, яка вимагалась п.п. 1.1 п. I Додатку №2 до Тендерної документації, а саме чисельність інженерів з технічної інвентаризації та форму трудових відносин з учасником, які будуть безпосередньо задіяні при організації надання послуги учасником за договором. Таким чином просимо надати оновлену довідку, відповідно до вимог п.п. 1.1 п. I Додатку №2 до Тендерної документації. 4) Учасником на виконання п.п. 1.2. п. I Додатку №2 до Тендерної документації було надано договір №16 від 24.11.2022 р., відповідно до п. 1.2, 1.3 додатки до договору є невід’ємною частиною договору, проте Учасником не надано зазначених додатків. Просимо надати договір з додатками до нього, відповідно до вимог п. 1.2 п. I Додатку №2 до Тендерної документації.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 38288808 |
---|---|
Поштова адреса | 42700, Україна, Сумська область, Охтирка, вул. Ярославського, 1/4 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Константінова Оксана Юріївна |
Телефон | +380951905452 |
Ел. пошта | kola040286@ukr.net |
Очікувана вартість закупівлі | 20 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 14 жовтня, 12:45 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 200.00 UAH з ПДВ |
---|
Документи лота |
|
---|
Проведення технічної інвентаризації захисної споруди по вул. Василя Стуса (колишня Некрасова),54, що має ознаки безхазяйної1 послуга Адреса поставки: 51400, Україна, Дніпропетровська область, Павлоград, вул. Василя Стуса (колишня Некрасова),54 Строк: до 24.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 71310000-4, Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 38288808 |
---|---|
Поштова адреса | 42700, Україна, Сумська область, Охтирка, вул. Ярославського, 1/4 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Константінова Оксана Юріївна |
Телефон | +380951905452 |
Ел. пошта | kola040286@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 32540923 |
---|---|
Поштова адреса | 49038, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, ВУЛИЦЯ МОСТОВА, будинок 2 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олена Собко |
Телефон | +380675670070 |
Ел. пошта | a-sobko@ukr.net |
Очікувана вартість закупівлі | 15 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 14 жовтня, 13:03 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 150.00 UAH з ПДВ |
---|
Документи лота |
|
---|
Проведення технічної інвентаризації захисної споруди №15479 по вул. Миколи Шутя, 4 (адреса попередня), що має ознаки безхазяйної1 послуга Адреса поставки: 51400, Україна, Дніпропетровська область, Павлоград, вул. Миколи Шутя, 4 (адреса попередня) Строк: до 24.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 71310000-4, Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 32540923 |
---|---|
Поштова адреса | 49038, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, ВУЛИЦЯ МОСТОВА, будинок 2 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олена Собко |
Телефон | +380675670070 |
Ел. пошта | a-sobko@ukr.net |
Час публікації: 2024-10-16 15:14:23
Кінцевий строк для усунення: 2024-10-17 15:14:23
Опис
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника було встановлено невідповідності у поданих документах, які полягають в наступному. 1) На виконання п.п. III Додатку №2 до Тендерної документації «Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених у пункті 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 пункту 47 Особливостей), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.». У свою чергу, Учасником надано довідку про відсутність підстав відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», проте на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, порядок та умови проведення закупівель здійснюється на підставі Постанови КМУ №№1178 від 12.10.2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами). Таким чином Учаснику необхідно надати інформацію про наявність або відсутність підстав визначених у п. 47 Особливостей, відповідно до умов п.п. III Додатку №2 до Тендерної документації. 2) На виконання п. V Додатку №2 до тендерної документації, у разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, то учасник надає документи визначені п. V Додатку №2 до тендерної документації. При цьому відповідно до п.п. 1.1 п. V Додатку №2 «** У разі, якщо Учасник відповідно до чинного законодавства не зобов’язаний у своїй діяльності складати/отримувати вказані документи, про це зазначається у відповідній довідці, що складається у довільній формі і містить посилання на відповідні норми законодавства.». Таким чином, на виконання вимог п. V Додатку №2 до тендерної документації просимо надати відповідні документи. 3) На виконання п.п. 1.1 п. I Додатку №2 до Тендерної документації Учасником було надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, проте дана довідка не містить усю інформацію, яка вимагалась п.п. 1.1 п. I Додатку №2 до Тендерної документації, а саме чисельність інженерів з технічної інвентаризації та форму трудових відносин з учасником, які будуть безпосередньо задіяні при організації надання послуги учасником за договором. Таким чином просимо надати оновлену довідку, відповідно до вимог п.п. 1.1 п. I Додатку №2 до Тендерної документації. 4) Учасником на виконання п.п. 1.2. п. I Додатку №2 до Тендерної документації було надано договір №16 від 24.11.2022 р., відповідно до п. 1.2, 1.3 додатки до договору є невід’ємною частиною договору, проте Учасником не надано зазначених додатків. Просимо надати договір з додатками до нього, відповідно до вимог п. 1.2 п. I Додатку №2 до Тендерної документації.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 38288808 |
---|---|
Поштова адреса | 42700, Україна, Сумська область, Охтирка, вул. Ярославського, 1/4 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Константінова Оксана Юріївна |
Телефон | +380951905452 |
Ел. пошта | kola040286@ukr.net |
Очікувана вартість закупівлі | 15 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 14 жовтня, 13:45 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 150.00 UAH з ПДВ |
---|
Документи лота |
|
---|
Проведення технічної інвентаризації адміністративної одноповерхової будівлі, розташованої в районі кафе «Кришталь» по просп. Шахтобудівників, що має ознаки безхазяйної1 послуга Адреса поставки: 51400, Україна, Дніпропетровська область, Павлоград, в районі кафе «Кришталь» по просп. Шахтобудівників Строк: до 24.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 71310000-4, Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 32540923 |
---|---|
Поштова адреса | 49038, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, ВУЛИЦЯ МОСТОВА, будинок 2 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олена Собко |
Телефон | +380675670070 |
Ел. пошта | a-sobko@ukr.net |
Час публікації: 2024-10-16 15:14:45
Кінцевий строк для усунення: 2024-10-17 15:14:45
Опис
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника було встановлено невідповідності у поданих документах, які полягають в наступному. 1) На виконання п.п. III Додатку №2 до Тендерної документації «Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених у пункті 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 пункту 47 Особливостей), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.». У свою чергу, Учасником надано довідку про відсутність підстав відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», проте на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, порядок та умови проведення закупівель здійснюється на підставі Постанови КМУ №№1178 від 12.10.2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами). Таким чином Учаснику необхідно надати інформацію про наявність або відсутність підстав визначених у п. 47 Особливостей, відповідно до умов п.п. III Додатку №2 до Тендерної документації. 2) На виконання п. V Додатку №2 до тендерної документації, у разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, то учасник надає документи визначені п. V Додатку №2 до тендерної документації. При цьому відповідно до п.п. 1.1 п. V Додатку №2 «** У разі, якщо Учасник відповідно до чинного законодавства не зобов’язаний у своїй діяльності складати/отримувати вказані документи, про це зазначається у відповідній довідці, що складається у довільній формі і містить посилання на відповідні норми законодавства.». Таким чином, на виконання вимог п. V Додатку №2 до тендерної документації просимо надати відповідні документи. 3) На виконання п.п. 1.1 п. I Додатку №2 до Тендерної документації Учасником було надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, проте дана довідка не містить усю інформацію, яка вимагалась п.п. 1.1 п. I Додатку №2 до Тендерної документації, а саме чисельність інженерів з технічної інвентаризації та форму трудових відносин з учасником, які будуть безпосередньо задіяні при організації надання послуги учасником за договором. Таким чином просимо надати оновлену довідку, відповідно до вимог п.п. 1.1 п. I Додатку №2 до Тендерної документації. 4) Учасником на виконання п.п. 1.2. п. I Додатку №2 до Тендерної документації було надано договір №16 від 24.11.2022 р., відповідно до п. 1.2, 1.3 додатки до договору є невід’ємною частиною договору, проте Учасником не надано зазначених додатків. Просимо надати договір з додатками до нього, відповідно до вимог п. 1.2 п. I Додатку №2 до Тендерної документації.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 38288808 |
---|---|
Поштова адреса | 42700, Україна, Сумська область, Охтирка, вул. Ярославського, 1/4 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Константінова Оксана Юріївна |
Телефон | +380951905452 |
Ел. пошта | kola040286@ukr.net |
Очікувана вартість закупівлі | 100 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 14 жовтня, 13:55 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 000.00 UAH з ПДВ |
---|
Документи лота |
|
---|
Проведення технічної інвентаризації будівлі гуртожитку по вул.Заводська,28 з метою подальшої реєстрації права комунальної власності1 послуга Адреса поставки: 51400, Україна, Дніпропетровська область, Павлоград, вул.Заводська,28 Строк: до 24.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 71310000-4, Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 32540923 |
---|---|
Поштова адреса | 49038, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, ВУЛИЦЯ МОСТОВА, будинок 2 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олена Собко |
Телефон | +380675670070 |
Ел. пошта | a-sobko@ukr.net |
Час публікації: 2024-10-16 15:15:11
Кінцевий строк для усунення: 2024-10-17 15:15:11
Опис
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника було встановлено невідповідності у поданих документах, які полягають в наступному. 1) На виконання п.п. III Додатку №2 до Тендерної документації «Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених у пункті 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 пункту 47 Особливостей), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.». У свою чергу, Учасником надано довідку про відсутність підстав відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», проте на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, порядок та умови проведення закупівель здійснюється на підставі Постанови КМУ №№1178 від 12.10.2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами). Таким чином Учаснику необхідно надати інформацію про наявність або відсутність підстав визначених у п. 47 Особливостей, відповідно до умов п.п. III Додатку №2 до Тендерної документації. 2) На виконання п. V Додатку №2 до тендерної документації, у разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, то учасник надає документи визначені п. V Додатку №2 до тендерної документації. При цьому відповідно до п.п. 1.1 п. V Додатку №2 «** У разі, якщо Учасник відповідно до чинного законодавства не зобов’язаний у своїй діяльності складати/отримувати вказані документи, про це зазначається у відповідній довідці, що складається у довільній формі і містить посилання на відповідні норми законодавства.». Таким чином, на виконання вимог п. V Додатку №2 до тендерної документації просимо надати відповідні документи. 3) На виконання п.п. 1.1 п. I Додатку №2 до Тендерної документації Учасником було надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, проте дана довідка не містить усю інформацію, яка вимагалась п.п. 1.1 п. I Додатку №2 до Тендерної документації, а саме чисельність інженерів з технічної інвентаризації та форму трудових відносин з учасником, які будуть безпосередньо задіяні при організації надання послуги учасником за договором. Таким чином просимо надати оновлену довідку, відповідно до вимог п.п. 1.1 п. I Додатку №2 до Тендерної документації. 4) Учасником на виконання п.п. 1.2. п. I Додатку №2 до Тендерної документації було надано договір №16 від 24.11.2022 р., відповідно до п. 1.2, 1.3 додатки до договору є невід’ємною частиною договору, проте Учасником не надано зазначених додатків. Просимо надати договір з додатками до нього, відповідно до вимог п. 1.2 п. I Додатку №2 до Тендерної документації.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 38288808 |
---|---|
Поштова адреса | 42700, Україна, Сумська область, Охтирка, вул. Ярославського, 1/4 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Константінова Оксана Юріївна |
Телефон | +380951905452 |
Ел. пошта | kola040286@ukr.net |
Назва організації | Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 26137720 |
Поштова адреса | 51400, Україна, Дніпропетровська область, м. Павлоград, вул. Соборна, будинок 115 |
Ім'я |
Владислава Ягодка |
Телефон | +380508806445 |
Ел. пошта | zakupkiukgb@meta.ua |