На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 966 666.67 UAH
Замовник
Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня №6» Дніпровської міської ради
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-04-007561-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 11 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 11 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 14 жовтня, 00:00 |
Дата останніх змін | 18 жовтня, 15:19 |
Очікувана вартість закупівлі | 2 966 666.67 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 14 жовтня, 11:29 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 29 666.67 UAH з ПДВ |
---|
Поточний ремонт адміністративної будівлі з ЦСВ та благоустрій території КНП «МКЛ №6» ДМР за адресою: м. Дніпро, вул. Батумська, 131 послуга Адреса поставки: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Батумська, 13 Строк: до 30.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45450000-6, Інші завершальні будівельні роботи |
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Код ЄДРПОУ | 44245793 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Нуруллін Євгеній |
Телефон | 380675645774 |
Ел. пошта | ukrainian.infra@gmail.com |
не залучається
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 40875469 |
---|---|
Поштова адреса | 49089, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, ВУЛИЦЯ НОВОКРИМСЬКА, будинок 58, офіс 7 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | ООО УКРДНІПРОСТРОЙ |
Телефон | +380995350305 |
Ел. пошта | uds1.dnipro@gmail.com |
без субпідрядників
Час публікації: 2024-10-18 15:19:40
Кінцевий строк для усунення: 2024-10-19 15:19:40
Опис
Вимога про усунення невідповідностей: « - Згідно підпунктів 2.1. та 2.4. пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації, Учасник повинен: 2.1. Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі, визначених у технічних вимогах (Додаток 2 до тендерної документації), учасник у складі пропозиції надає довідку в довільній формі із зазначенням переліку працівників відповідної кваліфікації та їх посади. 2.4. Наявність працівників робітничих професій: електромонтер, маляр та сантехнік. Надати відповідні посвідчення. До посвідчень надати документальне підтвердження факту з перевірки знань (протоколи або витяг з протоколу/журналу). Також додати листи-згоди на обробку персональних даних, які кожен засвідчує своїм особистим електронним підписом. Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції надано довідку в довільній формі та документи до неї відповідно вище прописаному пункту, але Учасник не прописав в довідці наявність сантехника та не надав відповідні посвідчення та документальне підтвердження факту з перевірки знань (протоколи або витяг з протоколу/журналу). - Згідно підпункту 6.1 пункту 6 Додатку 5 до тендерної документації: Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію у довільній формі про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або довідку у довільній формі про незалучення субпідрядника / співвиконавця або залучення до виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця в обсязі менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Учасником було надано довідку у довільній формі, що він не планує залучати до виконання робіт субпідрядників, але за для підтвердження права використання автомобілів прописаних в наданій Учасником довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, він надає договір укладений № 20/05 від 20.05.2024 з ФОП Яровий С.І. на надання послуг будівельних машин, механізмів та автотранспорту для використання в будівельному циклу. Відповідно вище прописаної інформації Учасник планує залучати субпідрядника / співвиконавця. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: виправлену довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі з наявністю сантехника та відповідні посвідчення та документальне підтвердження факту з перевірки знань (протоколи або витяг з протоколу/журналу) цього сантехніка; надати довідку про те що Учасник планує залучення до виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця в обсязі менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.» Учасник повинен усунути невідповідність та/або надати пояснення щодо невідповідності згідно чинного законодавства.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 120 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня №6» Дніпровської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01984441 |
Поштова адреса | 49074, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Батумська, буд. 13 |
Ім'я |
Наталія Герасименко |
Телефон | +380679842744 |
Ел. пошта | torgi_prozorro.mkl6@ukr.net |