На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Наявні вимоги або скарги без відповіді
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Заблоковано
Опис закупівлі: Закупівля здійснюється з метою необхідності виконання робіт по проекту
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-07-004747-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 20 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 20 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 23 жовтня, 18:00 |
Дата останніх змін | 18 жовтня, 12:19 |
Закупівля здійснюється з метою необхідності виконання робіт по проекту
Очікувана вартість закупівлі | 1 984 673.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 10 000.00 UAH з ПДВ |
Початок аукціону | 24 жовтня, 15:18 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
роботи по проекту «Капітальний ремонт дороги по вул. Середнянська (мкрн.Східний) в с.Баранинці Ужгородського району»1 робота Адреса поставки: 89425, Україна, Закарпатська область, с.Баранинці, вул. Середнянська (мкрн.Східний) Строк: до 31.12.2025 12:07 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45230000-8, Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь |
Розрахунки за цим Договором проводяться шляхом поетапної оплати за фактично виконані роботи. Замовник здійснює оплату проміжними платежами за виконані роботи на підставі Акту приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) і Довідки про вартість виконаних робіт (форма КБ-3), підписаних уповноваженими представниками сторін, протягом 15-ти календарних днів з дати їх підписання та отримання фінансування на реєстраційний рахунок. У разі затримки бюджетного фінансування, оплата за виконанні роботи здійснюється протягом 5-ти банківських днів з дати отримання “Замовником” бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Облік та оплата виконаних робіт здійснюється на підставі акту виконаних підрядних робіт, складеного за формою КБ-2в і довідки про вартість виконаних підрядних робіт, складеної за формою КБ-3
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Баранинська сільська рада |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 22095099 |
Поштова адреса | 89425, Україна, Закарпатська область, Баранинці, Закарпатська область, Ужгородський район, с.Баранинці, вул. Центральна, 42 |
Ім'я |
Товт Ростислав Олександрович |
Телефон | +380312734287 |
Ел. пошта | barsilrada@gmail.com |