На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
172 237.50 UAH
Замовник
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАПОРІЗЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-09-004249-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 14 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 14 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 17 жовтня, 00:00 |
Дата останніх змін | 18 жовтня, 15:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 172 237.50 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 722.38 UAH з ПДВ |
---|
КОНТЕЙНЕР З ЧОРНИЛОМ EPSON 110 (C13T03P14A)150 штука Адреса поставки: 69600, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, Оріхівське шосе, 10 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22610000-9, Друкарська фарба |
КОНТЕЙНЕР З ЧОРНИЛОМ EPSON 774 BLACK M105 (C13T77414A)75 штука Адреса поставки: 69600, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, Оріхівське шосе, 10 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22610000-9, Друкарська фарба |
НАБІР КОНТЕЙНЕРІВ ЧОРНИЛ EPSON 103 B/C/M/Y 4X65МЛ (C13T103XX)8 штука Адреса поставки: 69600, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, Оріхівське шосе, 10 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22610000-9, Друкарська фарба |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 24095427 |
---|---|
Поштова адреса | 01010, Україна, м. Київ, вул. Івана Мазепи, будинок 4/6 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Єрмолович Олеся Сергіївна |
Телефон | 380503889817 |
Ел. пошта | Tender@vm.ua |
не застосовується
Час публікації: 2024-10-18 11:31:39
Кінцевий строк для усунення: 2024-10-19 11:31:39
Опис
Відповідно до частини 9 статті 26 та частини 16 статті 29 нової редакції Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та п. 41 та п. 43. Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 зі змінами «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), Постанови КМУ № 471 від 12 травня 2023 р. «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 і від 21 березня 2023 р. № 253 та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» (далі – Постанова 471). Якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "В.М." (ЄДРПОУ 24095427) в закупівлі ДК 021:2015: 22610000-9 Друкарська фарба , ідентифікатор закупівлі ID: UA-2024-10-09-004249-aвиявлено невідповідність в документах, що подані учасником у тендерній пропозиції подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1. Невідповідність: .відповідно до п.п 1.3 ДОДАТКУ № 5 Учасник повинен надати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. Витяг повинен бути сформований не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі. Оголошення про проведення процедури – 09.10.2024 р. Учасник надав Витяг сформований 25.09.2024 р. Рішення : надати Витяг сформований не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі 2. Невідповідність: Відповідно до п.п № 5 Учасник зобов’язаний повідомити замовника інформацією в довільній формі: про відносини щодо ПДВ (платник/неплатник) (з зазначенням нормативного документу, що регламентує сплату/несплату ПДВ (свідоцтво, витяг тощо)), у випадку якщо учасник є платником ПДВ зазначити ставку ПДВ за якою учасник сплачує цей податок. Рішення: надати інформацію в довільній формі: про відносини щодо ПДВ (платник/неплатник) (з зазначенням нормативного документу, що регламентує сплату/несплату ПДВ (свідоцтво, витяг тощо)), у випадку якщо учасник є платником ПДВ зазначити ставку ПДВ за якою учасник сплачує цей податок. 3. Невідповідність: відповідно п. 4 Розділу III Учасник повинен надати лист-згоду зі строком дії тендерної пропозиції. Рішення: надати лист-згоду зі строком дії тендерної пропозиції. Загальне рішення: Учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "В.М." (ЄДРПОУ 24095427) виправити виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей,
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАПОРІЗЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02006716 |
Поштова адреса | 69600, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, ОРІХІВСЬКЕ ШОСЕ, 10 |
Ім'я |
Юрій Пророчук |
Телефон | +380617698131 |
Ел. пошта | zokltend1@ukr.net |