На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 186 904.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Опис закупівлі: Вид закупівлі - процедура закупівлі. З урахуванням положень постанови КМУ від 12.10. 2022 № 1178.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-09-008505-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 14 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 14 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 17 жовтня, 09:00 |
Дата останніх змін | 18 жовтня, 10:37 |
Очікувана вартість закупівлі | 2 186 904.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 10 934.52 UAH з ПДВ |
---|
Поточний ремонт по усуненню аварій в житловому фонді багатоквартирного будинку за адресою: вулиця Клочківська, 226, місто Харків (код ДК 021:2015-45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)1 послуга Адреса поставки: 61000, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Клочківська, 226 Строк: до 10.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45260000-7, Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 2977424313 |
---|---|
Поштова адреса | 63503, Україна, Харківська область, Чугуїв, вул. Фабрична, 79 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Олег |
Телефон | +380987000658 |
Ел. пошта | golub104@ukr.net |
-
Час публікації: 2024-10-17 15:19:09
Кінцевий строк для усунення: 2024-10-18 15:19:09
Опис
Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника в “ Довідці про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази” Вих.№ 14 10.10.24 не надано підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання договору, який буде укладено за результатами закупівлі. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток № 1 до тендерної документації “Кваліфікаційні критерії” Пункт 1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій п.п. 1.1. Довідка встановленої форми, за підписом уповноваженої особи учасника, на бланку підприємства та з печаткою (у разі її використання), що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання договору, який буде укладено за результатами закупівлі. Надана інформація повинна свідчити про можливість використання обладнання та матеріально-технічної бази та технологій на весь період дії договору про закупівлю (надати в складі пропозиції гарантійний лист, що підтверджує зазначену умову). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Довідку встановленої форми, за підписом уповноваженої особи учасника, на бланку підприємства та з печаткою (у разі її використання), що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання договору, який буде укладено за результатами закупівлі. Надана інформація повинна свідчити про можливість використання обладнання та матеріально-технічної бази та технологій на весь період дії договору про закупівлю (надати в складі пропозиції гарантійний лист, що підтверджує зазначену умову).
Оплата проводиться у формі післяоплати за фактично надані Послуги шляхом перерахування Замовником грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, в межах виділених коштів (фактичного фінансування) протягом 30 календарних днів з дня підписання документів визначених у Договорі
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 43927048 |
Поштова адреса | 61003, Україна, Харківська область, місто Харків, Конституції майдан, будинок 7 |
Ім'я |
Кравченко Олег |
Телефон | +380577252660 |
Ел. пошта | dgkh.hmr@gmail.com |