На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 140 162.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Порушення не знайдено
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-11-009306-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 16 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 16 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 19 жовтня, 00:00 |
Дата останніх змін | 4 листопада, 13:13 |
Очікувана вартість закупівлі | 1 140 162.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 21 жовтня, 15:00 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 5 700.81 UAH з ПДВ |
---|
Електромонтажні роботи за кодом CPV за ДК 021:2015-45310000-3 (оплата послуг з поточного ремонту та утримання в належному стані внутрішніх мереж електропостачання в будівлі Московського районного суду м. Харкова)1 послуга Адреса поставки: 61153, Україна, Харківська область, м. Харків, пр. Ювілейний, 38-Е Строк: до 25.11.2024 14:35 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45310000-3, Електромонтажні роботи |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
За результатами розгляду документів тендерної пропозиції Учасника ПП "АЯКС" , що оприлюднена на веб-порталі Prozorro.gov.ua, було встановлено, що у відповідності до вимог окремих пунктів тендерної документації учасник повинен був надати наступні інформацію або документи, та не надав їх у складі своєї тендерної пропозиції, а саме: 1)згідно п.п. 3 п. 1 Додатку № 1 Тендерної документації Учасник у складі своєї Тендерної пропозиції повинен надати: «3.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 3.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше двох договорів). Аналогічним договором вважається укладений Учасником, як підрядником або виконавцем, та виконаний договір на закупівлю послуг з поточного ремонту, а саме: на ремонтні роботи, або послуги, які мають схожі характеристики і складаються зі схожих складових частин (компонентів). 3.1.2. не менше 2 копій договорів, зазначених в довідці в повному обсязі, 3.1.3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж двох договорів, зазначених в наданій Учасником довідці.» У складі тендерної пропозиції учасника ПП "АЯКС" надано документи «Додаток 1 п.1.3.1.2 Аналогічний договір №2.pdf», «Додаток 1 п.1.3.1.2 Аналогічний договір №3.pdf», «Додаток 1 п.1.3.1.2 Аналогічний договір К.А.М. + Лист відгук.pdf». Зазначені договори по своїй суті є договорами на монтаж систем протипожежного захисту, встановлення систем пожежної сигналізації, а не договорами на поточний ремонт систем електропостачання. 2) згідно п.п. 3 п. 4 Додатку № 1 Тендерної документації Учасник у складі своєї Тендерної пропозиції повинен надати: «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців). «У разі якщо учасник є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА, то учасник у складі тендерної пропозиції має надати стосовно таких осіб: - військовий квиток, виданий іноземцю, який в установленому порядку уклав контракт про проходження військової служби у Збройних Силах України, Державній спеціальній службі транспорту або Національній гвардії України, або - посвідчення біженця чи документ, що підтверджує надання притулку в Україні, або - посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту в Україні, або - посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист в Україні, або - витяг із реєстру територіальної громади, що підтверджує зареєстроване або задеклароване місце проживання (перебування) особи разом з посвідкою на тимчасове проживання або посвідкою на постійне проживання або візою.». У складі тендерної пропозиції учасника ПП "АЯКС" не надано документів або інформації щодо наявності або відсутності вказаних ознак згідно п.п. 3 п. 4 Додатку № 1 Тендерної документації. Відповідно пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471) (зі змінами та доповненнями) Протоколом уповноваженої особи Замовника № 01-69/95-24 від 21.10.2024 надано Учаснику 24 години для усунення невідповідностей в електронній системі закупівель шляхом: 1) надання згідно вимог п.п. 3 п. 1 Додатку № 1 Тендерної документації довідки в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) на поточний ремонт систем електропостачання (не менше двох договорів); не менше 2 копій договорів на поточний ремонт систем електропостачання, зазначених в довідці в повному обсязі; копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж двох договорів, зазначених в наданій довідці на поточний ремонт систем електропостачання; 2) надання згідно вимог п.п. 3 п. 4 Додатку № 1 Тендерної документації інформації у вигляді довідки в довільній формі щодо наявності або відсутності вказаних ознак згідно п.п. 3 п. 4 Додатку № 1 Тендерної документації. 22.10.2024 учасником ПП "АЯКС" розміщено у складі своєї тендерної пропозиції документи «1.Лист-роз’яснення.docx», «2.Довідка.docx». При детальному розгляді інформації, наданої учасником ПП "АЯКС" у документі «1.Лист-роз’яснення.docx» встановлено, що учасником здійснено порівняння окремих елементів та характеристик наданих у складі тендерної пропозиції договорів учасника (Договір № 14/07/21 від 02.08.2021, Договір № 15/7-8 від 15.07.2024, Договір № 16/09 від 16.09.2020) з вимогами Замовника, визначеними у Тендерній документації та доданого до неї технічного опису предмету закупівлі – Дефектного акту та Відомостей об’ємів робіт. Інших аналогічних договорів учасником не надано. При цьому, наявність досвіду виконання аналогічного договору Учасником є опціональним кваліфікаційним критерієм, (у відповідності до положень ч. 1, п. 3 ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»), який встановлюється за рішенням Замовника, оскільки останньому важливо переконатись у тому, що учасник має досвід виконання аналогічних послуг, тобто має об’єктивну можливість виконати договір. Як вже було зазначено вище, надані Учасником договори: Договір № 14/07/21 від 02.08.2021, Договір № 15/7-8 від 15.07.2024, Договір № 16/09 від 16.09.2020, по своїй суті є договорами на монтаж систем протипожежного захисту, встановлення систем пожежної сигналізації, а не договорами на поточний ремонт систем електропостачання. Замовником не можуть вважатися надані Учасником договори як аналогічні з наступних підстав. Монтаж пожежної сигналізації відноситься до слабкострумових систем (слаботочки). Слаботочні системи включають в себе низьковольтні електричні системи, які працюють на напрузі до 50 В і використовуються для передачі сигналів, а не для забезпечення електроживлення. Віднесення пожежної сигналізації до слабкострумових систем (слаботочки) в Україні регулюється наступними нормативно-правовими актами: 1. ДБН В.2.5-56:2014 "Інженерне обладнання будинків і споруд. Системи протипожежного захисту" - цей державний будівельний норматив встановлює вимоги до проектування, монтажу та експлуатації систем пожежної сигналізації. У ньому зазначено, що пожежна сигналізація є частиною систем протипожежного захисту і належить до низьковольтних систем, які працюють на низькій напрузі і відповідають характеристикам слаботочних мереж. 2. ДБН В.2.5-23:2010 "Проектування електрообладнання об'єктів цивільного призначення" - в цьому документі описані вимоги до проектування електричних систем, зокрема слаботочних мереж. Він також включає пожежну сигналізацію, яка належить до низьковольтних (слаботочних) систем електропостачання, що використовуються для передачі сигналів тривоги або сповіщення. 3. Правила улаштування електроустановок (ПУЕ) – зазначені правила регулюють електроустановки різних видів, включаючи слаботочні системи. У розділі, присвяченому слаботочним системам, згадуються системи пожежної сигналізації, які працюють на низькій напрузі і використовуються для передавання інформаційних сигналів. 4. Закон України "Про пожежну безпеку" - хоча цей закон не дає прямого визначення слаботочних систем, він регулює обов'язковість встановлення систем пожежної сигналізації на об'єктах, а ці системи, згідно з іншими нормативами, відносяться до слабкострумових. Таким чином, пожежна сигналізація класифікується як слаботочна система на підставі зазначених нормативно-правових актів, які регулюють її проектування, монтаж та експлуатацію. Замовником було оголошено процедуру відкритих торгів з особливостями на придбання послуг поточного ремонту електромережі у будівлі, зокрема в судовій установі. Вимоги, визначені Замовником у Тендерній документації та доданого до неї технічного опису предмету закупівлі – Дефектного акту та Відомостей об’ємів робіт стосуються поточного ремонту силової електромережі у будівлі суду. Здійснення поточного ремонту електромереж у будівлях, зокрема в судових установах, регулюється нормативно-правовими актами України, які чітко розмежовують поняття силових електромереж і слаботочних систем: 1. ДБН В.2.5-23:2010 "Проектування електрообладнання об'єктів цивільного призначення" - цей документ регулює проектування і експлуатацію електричних систем у будівлях, включаючи судові установи. Згідно з ДБН В.2.5-23:2010, електромережі в будівлях можуть бути як силовими, так і слабкострумовими (слаботочними). Силові електромережі — це мережі, які забезпечують основне електроживлення об'єкта і працюють на напрузі понад 50 В. Вони включають освітлення, електропостачання для обладнання, а також інші системи високої потужності. 2. Правила улаштування електроустановок (ПУЕ) – дані правила є основним нормативно-технічним документом, який регулює експлуатацію та ремонт електромереж. У ПУЕ чітко розмежовано електричні мережі на силові та слаботочні, зокрема: • Силові мережі – це мережі, призначені для живлення електрообладнання і освітлення, які працюють на стандартних напругах (220 В або 380 В). Ремонт силових електромереж у судових установах відбувається відповідно до цих норм. Силові мережі не є слаботочними, оскільки вони відповідають за подачу основної електроенергії і працюють на значно вищій напрузі. 3. Закон України "Про електроенергетику" - цей закон регулює питання електропостачання та обслуговування електромереж, зокрема й ремонтні роботи. У контексті електромонтажних робіт, зокрема поточного ремонту в будівлях, визначається, що ремонт силових мереж має здійснюватися з урахуванням вимог щодо безпеки та технічного обслуговування. 4. ДСТУ EN 61140:2019 "Захист проти ураження електричним струмом. Загальні аспекти щодо установки та обладнання" - цей стандарт регулює безпеку експлуатації електроустановок і містить вимоги щодо організації ремонту силових мереж. Слаботочні мережі не підпадають під ці правила, оскільки вони вимагають інших методів захисту через низьку напругу. Враховуючи вищенаведене, Учасником ПП "АЯКС" не усунуто недоліки, встановлені Замовником під час перевірки тендерної пропозиції Учасника в тому числі на відповідність п.п. 3 п. 1 Додатку № 1 Тендерної документації, та не надано у складі своєї тендерної пропозиції аналогічних договорів на виконання послуг з поточного ремонту силових електромереж, чим фактично не підтверджено досвід виконання аналогічних послуг. Відповідно до абз. 5 п.п. 1 п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471) (зі змінами та доповненнями), Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Відхилити тендерну пропозицію учасника ПП "АЯКС" подану по закупівлі Електромонтажні роботи за кодом CPV за ДК 021:2015-45310000-3 (оплата послуг з поточного ремонту та утримання в належному стані внутрішніх мереж електропостачання в будівлі Московського районного суду м. Харкова), ідентифікатор закупівлі UA-2024-10-11-009306-a. Оприлюднити в електронній системі закупівель інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника ПП "АЯКС" протягом одного дня з дня прийняття цього рішення відповідно до статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 46 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471) (зі змінами та доповненнями).
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
За результатами розгляду документів тендерної пропозиції Учасника ПП "АЯКС" , що оприлюднена на веб-порталі Prozorro.gov.ua, було встановлено, що у відповідності до вимог окремих пунктів тендерної документації учасник повинен був надати наступні інформацію або документи, та не надав їх у складі своєї тендерної пропозиції, а саме: 1)згідно п.п. 3 п. 1 Додатку № 1 Тендерної документації Учасник у складі своєї Тендерної пропозиції повинен надати: «3.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 3.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше двох договорів). Аналогічним договором вважається укладений Учасником, як підрядником або виконавцем, та виконаний договір на закупівлю послуг з поточного ремонту, а саме: на ремонтні роботи, або послуги, які мають схожі характеристики і складаються зі схожих складових частин (компонентів). 3.1.2. не менше 2 копій договорів, зазначених в довідці в повному обсязі, 3.1.3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж двох договорів, зазначених в наданій Учасником довідці.» У складі тендерної пропозиції учасника ПП "АЯКС" надано документи «Додаток 1 п.1.3.1.2 Аналогічний договір №2.pdf», «Додаток 1 п.1.3.1.2 Аналогічний договір №3.pdf», «Додаток 1 п.1.3.1.2 Аналогічний договір К.А.М. + Лист відгук.pdf». Зазначені договори по своїй суті є договорами на монтаж систем протипожежного захисту, встановлення систем пожежної сигналізації, а не договорами на поточний ремонт систем електропостачання. 2) згідно п.п. 3 п. 4 Додатку № 1 Тендерної документації Учасник у складі своєї Тендерної пропозиції повинен надати: «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців). «У разі якщо учасник є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА, то учасник у складі тендерної пропозиції має надати стосовно таких осіб: - військовий квиток, виданий іноземцю, який в установленому порядку уклав контракт про проходження військової служби у Збройних Силах України, Державній спеціальній службі транспорту або Національній гвардії України, або - посвідчення біженця чи документ, що підтверджує надання притулку в Україні, або - посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту в Україні, або - посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист в Україні, або - витяг із реєстру територіальної громади, що підтверджує зареєстроване або задеклароване місце проживання (перебування) особи разом з посвідкою на тимчасове проживання або посвідкою на постійне проживання або візою.». У складі тендерної пропозиції учасника ПП "АЯКС" не надано документів або інформації щодо наявності або відсутності вказаних ознак згідно п.п. 3 п. 4 Додатку № 1 Тендерної документації. Відповідно пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471) (зі змінами та доповненнями) Протоколом уповноваженої особи Замовника № 01-69/95-24 від 21.10.2024 надано Учаснику 24 години для усунення невідповідностей в електронній системі закупівель шляхом: 1) надання згідно вимог п.п. 3 п. 1 Додатку № 1 Тендерної документації довідки в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) на поточний ремонт систем електропостачання (не менше двох договорів); не менше 2 копій договорів на поточний ремонт систем електропостачання, зазначених в довідці в повному обсязі; копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж двох договорів, зазначених в наданій довідці на поточний ремонт систем електропостачання; 2) надання згідно вимог п.п. 3 п. 4 Додатку № 1 Тендерної документації інформації у вигляді довідки в довільній формі щодо наявності або відсутності вказаних ознак згідно п.п. 3 п. 4 Додатку № 1 Тендерної документації. 22.10.2024 учасником ПП "АЯКС" розміщено у складі своєї тендерної пропозиції документи «1.Лист-роз’яснення.docx», «2.Довідка.docx». При детальному розгляді інформації, наданої учасником ПП "АЯКС" у документі «1.Лист-роз’яснення.docx» встановлено, що учасником здійснено порівняння окремих елементів та характеристик наданих у складі тендерної пропозиції договорів учасника (Договір № 14/07/21 від 02.08.2021, Договір № 15/7-8 від 15.07.2024, Договір № 16/09 від 16.09.2020) з вимогами Замовника, визначеними у Тендерній документації та доданого до неї технічного опису предмету закупівлі – Дефектного акту та Відомостей об’ємів робіт. Інших аналогічних договорів учасником не надано. При цьому, наявність досвіду виконання аналогічного договору Учасником є опціональним кваліфікаційним критерієм, (у відповідності до положень ч. 1, п. 3 ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»), який встановлюється за рішенням Замовника, оскільки останньому важливо переконатись у тому, що учасник має досвід виконання аналогічних послуг, тобто має об’єктивну можливість виконати договір. Як вже було зазначено вище, надані Учасником договори: Договір № 14/07/21 від 02.08.2021, Договір № 15/7-8 від 15.07.2024, Договір № 16/09 від 16.09.2020, по своїй суті є договорами на монтаж систем протипожежного захисту, встановлення систем пожежної сигналізації, а не договорами на поточний ремонт систем електропостачання. Замовником не можуть вважатися надані Учасником договори як аналогічні з наступних підстав. Монтаж пожежної сигналізації відноситься до слабкострумових систем (слаботочки). Слаботочні системи включають в себе низьковольтні електричні системи, які працюють на напрузі до 50 В і використовуються для передачі сигналів, а не для забезпечення електроживлення. Віднесення пожежної сигналізації до слабкострумових систем (слаботочки) в Україні регулюється наступними нормативно-правовими актами: 1. ДБН В.2.5-56:2014 "Інженерне обладнання будинків і споруд. Системи протипожежного захисту" - цей державний будівельний норматив встановлює вимоги до проектування, монтажу та експлуатації систем пожежної сигналізації. У ньому зазначено, що пожежна сигналізація є частиною систем протипожежного захисту і належить до низьковольтних систем, які працюють на низькій напрузі і відповідають характеристикам слаботочних мереж. 2. ДБН В.2.5-23:2010 "Проектування електрообладнання об'єктів цивільного призначення" - в цьому документі описані вимоги до проектування електричних систем, зокрема слаботочних мереж. Він також включає пожежну сигналізацію, яка належить до низьковольтних (слаботочних) систем електропостачання, що використовуються для передачі сигналів тривоги або сповіщення. 3. Правила улаштування електроустановок (ПУЕ) – зазначені правила регулюють електроустановки різних видів, включаючи слаботочні системи. У розділі, присвяченому слаботочним системам, згадуються системи пожежної сигналізації, які працюють на низькій напрузі і використовуються для передавання інформаційних сигналів. 4. Закон України "Про пожежну безпеку" - хоча цей закон не дає прямого визначення слаботочних систем, він регулює обов'язковість встановлення систем пожежної сигналізації на об'єктах, а ці системи, згідно з іншими нормативами, відносяться до слабкострумових. Таким чином, пожежна сигналізація класифікується як слаботочна система на підставі зазначених нормативно-правових актів, які регулюють її проектування, монтаж та експлуатацію. Замовником було оголошено процедуру відкритих торгів з особливостями на придбання послуг поточного ремонту електромережі у будівлі, зокрема в судовій установі. Вимоги, визначені Замовником у Тендерній документації та доданого до неї технічного опису предмету закупівлі – Дефектного акту та Відомостей об’ємів робіт стосуються поточного ремонту силової електромережі у будівлі суду. Здійснення поточного ремонту електромереж у будівлях, зокрема в судових установах, регулюється нормативно-правовими актами України, які чітко розмежовують поняття силових електромереж і слаботочних систем: 1. ДБН В.2.5-23:2010 "Проектування електрообладнання об'єктів цивільного призначення" - цей документ регулює проектування і експлуатацію електричних систем у будівлях, включаючи судові установи. Згідно з ДБН В.2.5-23:2010, електромережі в будівлях можуть бути як силовими, так і слабкострумовими (слаботочними). Силові електромережі — це мережі, які забезпечують основне електроживлення об'єкта і працюють на напрузі понад 50 В. Вони включають освітлення, електропостачання для обладнання, а також інші системи високої потужності. 2. Правила улаштування електроустановок (ПУЕ) – дані правила є основним нормативно-технічним документом, який регулює експлуатацію та ремонт електромереж. У ПУЕ чітко розмежовано електричні мережі на силові та слаботочні, зокрема: • Силові мережі – це мережі, призначені для живлення електрообладнання і освітлення, які працюють на стандартних напругах (220 В або 380 В). Ремонт силових електромереж у судових установах відбувається відповідно до цих норм. Силові мережі не є слаботочними, оскільки вони відповідають за подачу основної електроенергії і працюють на значно вищій напрузі. 3. Закон України "Про електроенергетику" - цей закон регулює питання електропостачання та обслуговування електромереж, зокрема й ремонтні роботи. У контексті електромонтажних робіт, зокрема поточного ремонту в будівлях, визначається, що ремонт силових мереж має здійснюватися з урахуванням вимог щодо безпеки та технічного обслуговування. 4. ДСТУ EN 61140:2019 "Захист проти ураження електричним струмом. Загальні аспекти щодо установки та обладнання" - цей стандарт регулює безпеку експлуатації електроустановок і містить вимоги щодо організації ремонту силових мереж. Слаботочні мережі не підпадають під ці правила, оскільки вони вимагають інших методів захисту через низьку напругу. Враховуючи вищенаведене, Учасником ПП "АЯКС" не усунуто недоліки, встановлені Замовником під час перевірки тендерної пропозиції Учасника в тому числі на відповідність п.п. 3 п. 1 Додатку № 1 Тендерної документації, та не надано у складі своєї тендерної пропозиції аналогічних договорів на виконання послуг з поточного ремонту силових електромереж, чим фактично не підтверджено досвід виконання аналогічних послуг. Відповідно до абз. 5 п.п. 1 п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471) (зі змінами та доповненнями), Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Відхилити тендерну пропозицію учасника ПП "АЯКС" подану по закупівлі Електромонтажні роботи за кодом CPV за ДК 021:2015-45310000-3 (оплата послуг з поточного ремонту та утримання в належному стані внутрішніх мереж електропостачання в будівлі Московського районного суду м. Харкова), ідентифікатор закупівлі UA-2024-10-11-009306-a. Оприлюднити в електронній системі закупівель інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника ПП "АЯКС" протягом одного дня з дня прийняття цього рішення відповідно до статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 46 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471) (зі змінами та доповненнями).
Код ЄДРПОУ | 23348450 |
---|---|
Поштова адреса | 49101, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вул. Ульянова (Центральний район), будинок 26, офіс 7 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Андрій Печериця |
Телефон | +380985094838 |
Ел. пошта | ajax_zahist@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 41718792 |
---|---|
Поштова адреса | 61060, Україна, Харківська область, місто Харків, проспект Льва Ландау, будинок 155-Б |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Денис Дудар |
Телефон | +380979098835 |
Ел. пошта | tovvertikalplus@ukr.net |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Харківській області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 26281249 |
Поштова адреса | 61050, Україна, Харківська область, Харків, Майдан Героїв Небесної Сотні, 36, корп. 2 |
Ім'я |
Малишкіна Наталя Олегівна ( ) |
Телефон | +380577325535 |
Ел. пошта | malyshkina@hr.court.gov.ua |