На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Прийом пропозицій
Опис закупівлі: Закупівля здійснюється відповідно до ПКМУ 1275 від 11.11.2022 Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-11-011055-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 17 жовтня, 15:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 22 жовтня, 16:00 |
Дата останніх змін | 17 жовтня, 15:00 |
Оплата за роботи здійснюється у строк не менше 5 банківських днів з моменту отримання Акту виконаних робіт (КБ-2в та довідки КБ-3) Замовником. У разі затримки фінансування, розрахунки за виконані роботи здійснюються протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Очікувана вартість закупівлі | 16 557 704.60 UAH з ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 82 788.52 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 82 788.52 UAH |
Початок аукціону | 23 жовтня, 14:14 |
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Оскарження кваліфікації: | НІ |
Оскарження скасування: | НІ |
Роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт їдальні військової час-тини 3002 Національної гвардії України за адресою:***»1 робота Адреса поставки: Україна, Львівська область, Львівська область Строк: до 30.06.2025 15:28 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45450000-6, Інші завершальні будівельні роботи |
Роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт їдальні військової частини 3002 Національної гвардії України за адресою: ***»
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Військова частина 3002 НГУ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 08682683 |
Поштова адреса | 79060, Україна, Львівська область, Львів, м. Львів |
Ім'я |
Контактна особа Контактна особа (Savchuk Roman Vasylovych) |
Телефон | +380999999999 |
Ел. пошта | r.savchuk@ngu.gov.ua |