На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
383 700.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-11-013230-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 16 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 16 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 19 жовтня, 00:00 |
Дата останніх змін | 23 жовтня, 15:26 |
Очікувана вартість закупівлі | 383 700.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 918.50 UAH з ПДВ |
---|
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Двері внутрішні з встановленням44 штука Адреса поставки: 32331, Україна, Хмельницька область, село Оринин Кам'янець -Подільський район, вулиця Шевченка, будинок 2 Строк: до 20.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44221000-5, Вікна, двері та супутні вироби |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 2321813514 |
---|---|
Поштова адреса | 32300, Україна, Хмельницька область, Кам'янець-Подільський, ВУЛИЦЯ ПУШКІНСЬКА, будинок 16 А, квартира 5 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Гусар Сергій |
Телефон | 380677686931 |
Ел. пошта | sergeygusar@ukr.net |
Час публікації: 2024-10-22 14:31:37
Кінцевий строк для усунення: 2024-10-23 14:31:37
Опис
1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: У Додатку 3 до тендерної документації «ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» (далі Додаток 3) вимагалось в таблиці зазначити найменування товару, одиниці виміру, кількість, ціну без ПДВ, грн. за одиницю, ціну з ПДВ, грн. за одиницю, вартість з ПДВ/ без ПДВ, грн. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник в тендерній пропозиції зазначив кількість товару 44 штуки за ціною 8720,36 гривень за одиницю і вартість тендерної пропозиції 383 696,00 гривень. Ціна товару за одиницю не відповідає сумі тендерної пропозиції. В колонці таблиці «Найменування товару» Учасник зазначив «Двері внутрішні», а в тендерній документації предмет закупівлі (найменування товару) визначено «Двері внутрішні з встановленням». Додаток 3 повинен бути підписаний Учасником і завірений печаткою, але підпис і печатка відсутні. Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для виправлення цієї невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією Учасник повинен привести у відповідність ціну за одиницю товару до загальної вартості тендерної пропозиції та завантажити в електронну систему закупівель оновлену тендерну пропозицію з підписом Учасника, завіреним печаткою з урахування зазначених всіх невідповідностей. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Замовник в Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та спосіб документального підтвердження інформації про відповідність учасників процедури закупівлі кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям), встановленим замовником відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень Особливостей; інформація щодо відповідності учасника та переможця процедури закупівлі вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей; інша інформація та документи, встановлені замовником відповідно до чинного законодавства» встановив кваліфікаційний критерій відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей» (далі Додаток 1) визначив кваліфікаційний критерій, а саме: для участі у процедурі закупівлі відповідно до підпункту 3 частини 2 статті 16 Закону учасники повинні надати підтвердження своєї відповідності наступному кваліфікаційному критерію: 1) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Перелік документів, що підтверджують вказані відповідності надані у Додатку 1 (таблиця 1) до цієї тендерної документації, а саме: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) підтверджується довідкою, складеною у довільній формі, що містить інформацію про повністю виконаний договір, який є аналогічним до предмета цієї процедури закупівлі (не менше одного договору). Така довідка повинна містити інформацію про номер та дату укладання договору, предмет договору, а також найменування, адресу контрагента і його ЄДРПОУ. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник ФОП Гусар С.А. в довідці, поданої у складі тендерної пропозиції не зазначив адресу контрагента і його ЄДРПОУ. Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для виправлення цієї невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією Учасник повинен завантажити в електронну систему закупівель оновлену довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 3) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Замовник в Додатку 1 вимагає документальне підтвердження щодо підпункту 3 пункту 47 Особливостей з огляду на те, що положенням підпункту 3 пункту 44 Особливостей передбачено, що Замовник змушений відхилити тендерну пропозицію переможця, якщо він не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей. Перелік виявлених невідповідностей: В тендерній пропозиції, поданої Учасником до закупівлі відсутня Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для виправлення цієї невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією Учасник закупівлі повинен завантажити в електрону систему закупівель Інформаційну довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. 4) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Замовник в пункті 5 таблиці 3 Додатку 1 вимагає Інформаційна довідка про учасника процедури закупівлі із зазначенням наступної інформації: 1) повна назва учасника; 2) код ЄДРПОУ; 3) юридична та поштова адреса; 4) банківські реквізити; 5) статус платника податку та індивідуальний податковий номер (за наявності); 6) контактний номер телефону, e-mail; 7) відомості про керівника (посада, ПІБ, тел.); 8) відомості про підписанта документів тендерної пропозиції (посада, ПІБ, тел.); 9) відомості про підписанта договору, який буде укладено за результатами проведення цієї процедури закупівлі (посада, ПІБ, тел.). Перелік виявлених невідповідностей: В тендерній пропозиції, поданої Учасником до закупівлі Інформація про учасника не відповідає формі Інформаційної довідки про учасника процедури закупівлі, а також відсутня інформація статус платника податку та індивідуальний податковий номер (за наявності). Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для виправлення цієї невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією Учасник закупівлі повинен завантажити в електрону систему закупівель оновлену Інформаційної довідки про учасника процедури закупівлі. 5) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: У пункті. 2.13 частини 2 «Інша інформація» Розділ V. «Оцінка тендерних пропозицій» тендерної документації є вимога щодо підтвердження дотримання у своїй діяльності враховувати положення: - постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2022 року № 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» (із змінами), оскільки замовник не може виконувати зобов’язання, кредиторами за якими є Російська Федерація або особи, пов’язані з країною-агресором, що визначені підпунктом 1 пункту 1 цієї Постанови; - постанови Кабінету Міністрів України від 09.04.2022 року № 426 «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» (із змінами), оскільки цією Постановою заборонено ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації - Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 року № 1207-VII (із змінами). Перелік виявлених невідповідностей: Учасник повинен у складі своєї тендерної пропозиції відповідний лист-гарантію, складений у довільній формі, але такий лист-гарантія відсутній у тендерній пропозиції Учасника ФОП Гусар С.А. Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для виправлення цієї невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією Учасник закупівлі повинен завантажити в електрону систему закупівель лист-гарантію, складений у довільній формі.
Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне некомерційне підприємство "Мирноградська центральна міська лікарня" Мирноградської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01990855 |
Поштова адреса | 85323, Україна, Донецька область, м. Мирноград, вул. Соборна, буд. 20 |
Ім'я |
Людмила Іванівна Полегонько |
Телефон | +380959232009 |
Ел. пошта | lpolegonko@gmail.com |