На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
65 000.00 UAH
Замовник
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Прийом пропозицій
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-14-004997-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 19 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 19 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 22 жовтня, 00:00 |
Дата останніх змін | 15 жовтня, 11:33 |
Очікувана вартість закупівлі | 65 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 325.00 UAH з ПДВ |
Початок аукціону | 22 жовтня, 14:02 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Засіб миючий для скла400 штука Адреса поставки: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, 75 Строк: до 30.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39831200-8, Мийні засоби |
Засіб миючий для підлоги і стін1400 штука Адреса поставки: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, 75 Строк: до 30.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39831300-9, Засоби для миття підлоги |
Оплата проводиться після пред’явлення Постачальником видаткової накладної на Товар та відповідних сертифікатів якості, протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з моменту підписання видаткової накладної Замовником та отримання належним чином оформлених зазначених документів.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКЕ УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Повна назва організації | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКЕ УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ | 34315660 |
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 32835966 |
Поштова адреса | 49000, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, пр. Яворницького Дмитра, будинок 75 |
Ім'я |
Юлія Іванова |
Телефон | +380633970471 |
Ел. пошта | uzmeul@gmail.com |