На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
343 074.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Прийом пропозицій
Опис закупівлі: Закупівля проводиться з урахуванням особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) та Наказом ДП «ПРОЗОРРО» від 20.10.2022 р. № 25 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та зупинення дії наказу ДП “ПРОЗОРРО” від 19.03.2019 року № 10 (зі змінами)»
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-14-011774-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 18 жовтня, 23:59 |
---|---|
Подача пропозицій | до 23 жовтня, 23:59 |
Дата останніх змін | 18 жовтня, 23:59 |
Очікувана вартість закупівлі | 343 074.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 1 715.37 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 1 715.00 UAH |
Початок аукціону | 24 жовтня, 14:13 |
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Оскарження кваліфікації: | НІ |
Оскарження скасування: | НІ |
«Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в Комунальному закладі дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу № 340 Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Фабрично-заводська, буд. 23 А» I черга1 робота Адреса поставки: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Фабрично-заводська, буд. 23 А Строк: до 16.12.2024 02:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45453000-7, Капітальний ремонт і реставрація |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 120 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40506248 |
Поштова адреса | 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75 |
Ім'я |
Олена Потапенко |
Телефон | +380634075064 |
Ел. пошта | potapenkoolena@dhp.dniprorada.gov.ua |