На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
4720.00 UAH
Замовник
Комунальне некомерційне підприємство "Міська дитяча поліклініка №15" Харківської міської ради
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Прийом пропозицій
Опис закупівлі: Закупівля здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) та відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 (зі змінами). Строк поставки товарів: товар повинен бути поставлений Покупцеві не пізніше 31.12.2024 року включно за попередньою письмовою заявкою Покупця в кількості та у строки, що не перевищують 14 (чотирнадцяти) календарних днів з моменту отримання Постачальником заявки Покупця. Доставка проводиться безпосередньо Покупцю транспортом Постачальника. При поставці товар повинен бути затарений і спакований Постачальником таким чином, щоб не допустити псування та/ або знищення його до моменту прийняття Покупцем належним чином. Місце поставки товару: Постачальник забезпечує поставку товару на умовах поставки DDP - Україна (Інкотермс-2020), включаючи розвантаження товару, за адресою: 61082, м.Харків, вул. Бригади Хартія,11/1. За вимогою Покупця, Постачальник зобов’язаний здійснити розгрузку власними силами до місця прийняття товару, який має бути поставленим за договором. Приймання-передача Товару по кількості проводиться відповідно до товаросупровідних документів, а по якості відповідно до документів, що засвідчують його якість. ДОДАТКОВІ ВИМОГИ: замовник не здійснює публічну закупівлю товару у юридичних осіб – резидентів Російської Федерації/Республіки Білорусь державної форми власності, юридичних осіб, створених та/або зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, та юридичних осіб, кінцевими бенефіціарними власниками (власниками) яких є резиденти Російської Федерації/Республіки Білорусь, та/або у фізичних осіб (фізичних осіб – підприємців) – резидентів Російської Федерації/Республіки Білорусь, а також публічні закупівлі в інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорус
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-16-006012-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 4 720.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 21 жовтня, 12:08 |
---|---|
Дата останніх змін | 18 жовтня, 01:45 |
Рушники паперові, 2-шарові, целюлозні, Z- складання, від 150 шт40 штука Адреса поставки: 61082, Україна, Харківська область, Харків, вул.Бригади Хартія,11/1 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33760000-5, Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки Профіль: Рушники паперові, 2-шарові, целюлозні, Z- складання, від 150 шт |
|
Тип складання | Z-складання |
---|---|
Основа | Целюлозна основа |
Кількість шарів | Двошарові |
Кількість листів | від 150 |
Тип | В листах |
Покупець здійснює оплату за Товар протягом 30 (тридцяти ) календарних днів після фактичного отримання Товару на підставі видаткової накладної
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне некомерційне підприємство "Міська дитяча поліклініка №15" Харківської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 25463416 |
Поштова адреса | 61082, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Рибалка, 11/1 |
Ім'я |
Аліна Ігорівна Однолєткова |
Телефон | +380577255276 |
Ел. пошта | detpoliklinika15@ukr.net |