На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
300 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Прийом пропозицій
Опис закупівлі: Закупівля проводиться на ОЧІКУВАНУ ВАРТІСТЬ. Відкриті торги з особливостями відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-16-006514-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 21 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 21 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 24 жовтня, 08:00 |
Дата останніх змін | 16 жовтня, 15:30 |
Поділ на окремі частини закупівлі не передбачений. Тендерна пропозиція подається стосовно предмету закупівлі вцілому.
Очікувана вартість закупівлі | 300 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 1 500.00 UAH з ПДВ |
Початок аукціону | 25 жовтня, 14:11 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Папір для друку1600 пачка Адреса поставки: 18000, Україна, Черкаська область, Відповідно до Додатку 2 Тендерної документації,, Місцеві загальні суди Черкаської області Строк: до 01.12.2024 12:49 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30197630-1, Папір для друку |
Оплата здійснюється шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Постачальника, зазначений у реквізитах Постачальника в Договорі протягом 10 (десяти) банківських днів за умови наявності коштів на рахунку. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок здійснюється впродовж 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій рахунок. Розрахунки за Договором здійснюються відповідно до підпункту 2 пункту 19 «Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями) в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у Договорі. Замовник здійснює оплату у межах отриманого бюджетного фінансування.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Товар постачається упродовж 10 днів після заявки Замовника, але у будь-якому випадку до 01.12.2024. Поставка здійснюється за місцем визначеними Додатком 2 до Тендерної документації. Разом з Товаром Постачальник повинен передати Замовнику документи, які належать до передачі разом з Товаром. До таких документів належать документи, що засвідчують якість Товару (сертифікат якості, сертифікат відповідності, технічний паспорт, гарантійний документ тощо). Поставка, розвантаження та занесення Товару Замовнику здійснюється за рахунок Постачальника.
Тип оплати:
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Черкаській області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 26261092 |
Поштова адреса | 18015, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Гоголя, 316 |
Ім'я |
Панченко Інна Ігорівна ( ) |
Телефон | +380472311537 |
Ел. пошта | inbox@ck.court.gov.ua |