На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
6 576 053.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Спрощена закупівля
Кваліфікація переможця
Опис закупівлі: 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-16-010048-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 23 жовтня, 12:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 28 жовтня, 12:00 |
Дата останніх змін | 5 листопада, 16:18 |
Очікувана вартість закупівлі | 6 576 053.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Аукціон | 29 жовтня, 11:50 Переглянути |
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Оскарження кваліфікації: | НІ |
Оскарження скасування: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 32 880.27 UAH без ПДВ |
---|
Капітальний ремонт1 робота Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.03.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45220000-5, Інженерні та будівельні роботи |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 23979469 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Ілля Д'яченко |
Телефон | 380957157858 |
Ел. пошта | gorodskoe.bud@gmail.com |
Субпідрядні організації залучатися не будуть.
Час публікації: 2024-11-05 12:17:31
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-06 12:17:31
Опис
Шановний учаснику, ТОВ «Міське будівництво» За результатами конкурсу № UA-2024-10-16-010048-а Ваша пропозиція є найбільш економічно вигідною. Під час розгляду пропозиції, виявлено невідповідності в вимогах конкурсної документації та документах поданих Учасником. Враховуючи зазначене та на виконання п.1 Розділу 5 Конкурсної документації, слід направити Учаснику вимогу на усунення невідповідностей протягом 24 годин. Наведені нижче у таблиці документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям закупівлі № UA-2024-10-16-010048-а відсутні у складі поданих учасником документів: «Капітальний ремонт» 1. Невідповідність Відсутнє документальне підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів Посилання на вимогу в КД щодо якої виявлено невідповідність Згідно Додатку 1 пункт 1: «Довідка згідно з формою 1 з інформацією про виконання за 2020-2024 роки аналогічних* договорів (не менше 3 (трьох) договорів). *Аналогічним вважається договір на виконання капітального ремонту та/або поточного ремонту.» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей На виконання кваліфікаційного критерію учасником було надано довідку про наявність аналогічного досвіду, але поняттю аналогічний договір відповідає тільки один договір (Договір №200/1 від 02.08.2022р). Інші договори були укладенні на реконструкцію будівлі, що має різний сенс з поняттям капітального та/або поточного ремонту. На виконання вимоги учасник повинен оновити довідку про аналогічний досвід з наданням не менше 3 (трьох) договорів, які відповідають поняттю: «*Аналогічним вважається договір на виконання капітального ремонту та/або поточного ремонту.» 2. Невідповідність Відсутнє документальне підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів Посилання на вимогу в КД щодо якої виявлено невідповідність Згідно Додатку 1, пункту 2: «Додатково надаються лист-відгук принаймні від 2-ох контрагентів, зазначених у довідці вище, щодо позитивного досвіду виконання аналогічних Договорів та/або копії видаткових накладних (акти виконаних робіт) та/або інших документів, що підтверджують виконання зазначеного у довідці аналогічних договорів, сумарність яких становить не менше 30% від ціни конкурсної пропозиції.» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей На виконання вимоги учасник повинен надати підтвердження виконання аналогічних договорів відповідно до оновленої довідки про наявність досвіду, а саме: Додатково надаються лист-відгук принаймні від 2-ох контрагентів, зазначених у довідці вище, щодо позитивного досвіду виконання аналогічних Договорів та/або копії видаткових накладних (акти виконаних робіт) та/або інших документів, що підтверджують виконання зазначеного у довідці аналогічних договорів, сумарність яких становить не менше 30% від ціни конкурсної пропозиції Нагадуємо, що Вам необхідно усунути усі встановленні невідповідності шляхом завантаження виправлених додатків/довідок у електронну систему закупівель Prozorro протягом 24 годин після надходження вимоги. Додатково повідомляємо, що у разі якщо конкурсною документацією вимагається надання документів, що непередбачені законодавством або діяльністю Учасника, Вам необхідно надати довідку у довільній формі із зазначенням відповідного факту та з посиланням на законодавчі підстави, які передбачають відсутність відповідних документів. У разі, якщо встановленні невідповідності не будуть виправленні протягом зазначеного строку, пропозицію Вашої компанії буде відхилено згідно п.3 Розділ5 конкурсної документації. Відповідальний за надання роз’яснень щодо конкурсної документації: Марина Володимирівна, відповідальна особа за організацію та проведення конкурсів т. +380952500291; tender133.1@ukroboronprom.com
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 37563856 |
---|---|
Поштова адреса | 08200, Україна, Київська область, Ірпінь, 08200, Київська обл., місто Ірпінь, ВУЛИЦЯ ВИГОВСЬКОГО, будинок 5-В |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Олена Гаркуша |
Телефон | 380966405014 |
Ел. пошта | smart.UG.2012@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 40619018 |
---|---|
Поштова адреса | 03195, Україна, м. Київ, місто Київ, вул Академіка Вільямса 6Д |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Микита Завгородній |
Телефон | +380631630836 |
Ел. пошта | ntce_group_tender_office@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 42794649 |
---|---|
Поштова адреса | 03057, Україна, м. Київ, м.Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 44, офіс 109 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Євген Потороча |
Телефон | +380664666299 |
Ел. пошта | levmiskbud@ukr.net |
Не плануємо залучати до виконання робіт субпідрядників
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 40109426 |
---|---|
Поштова адреса | 08200, Україна, Київська область, Ірпінь, Вул. Стельмаха Михайла , буд. 9А, офіс 505 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Дудка Вадим Юрійович |
Телефон | +380639459705 |
Ел. пошта | a.group.mar@gmail.com |
відсутній
Замовник здійснює попередню оплату робіт в розмірі 30% від загальної вартості Робіт. Сплата авансу здійснюється протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів, починаючи з дати підписання Сторонами Договору та отримання рахунку-фактури від Підрядника.
Тип оплати: Аванс
Період: 15 календарних днів
Розмір оплати: 30.00%
Остаточний розрахунок за Договором здійснюється поетапно Замовником у національній валюті України на розрахунковий рахунок Підрядника, зазначений у Договорі, протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати підписання Сторонами Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3).
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарних днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 08305644 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Марина Володимирівна |
Телефон | 380952500291 |
Ел. пошта | tender133.1@ukroboronprom.com |