На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
34 274 703.60 UAH
20 095 309.20 UAH
14 179 394.40 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-17-008034-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 29 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 29 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 1 листопада, 17:00 |
Дата останніх змін | 19 листопада, 09:21 |
Очікувана вартість закупівлі | 20 095 309.20 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 4 листопада, 13:11 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 100 476.54 UAH з ПДВ |
---|
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Лот 1: «Будівництво лісової автомобільної дороги в урочищі «Красна-Розколи» (кв. 2, 3) Слобідського лісництва філії «Вигодське лісове господарство» ДП «Ліси України» Івано-Франківської області» (Коригування )1 робота Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.08.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45000000-7, Будівельні роботи та поточний ремонт |
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
1. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій Закупівлі 1 здійснюється відповідно до пункту 41 Особливостей. Розділ 4 Додатку 1 до тендерної документації містить такі вимоги: «РОЗДІЛ 5: Документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції вимогам до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі щодо лоту до якого подається тендерна пропозиція 1. Договірну ціну з кошторисними розрахунками (у форматі word або pdf або excel ), що включає: 1.1. договірну ціну; 1.2. локальні кошториси; 1.3. підсумкова відомість ресурсів 1.4. розрахунок загальновиробничих витрат; 1.5. розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат; 1.6. розрахунок прибутку; 1.7. розрахунок коштів на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами на термін будівництва (при умові їх врахування в розрахунок ціни тендерної пропозиції). ПРИМІТКИ: Якщо надані учасником у складі тендерної пропозиції, відповідно до вимог цього пункту, документи містять не всі види робіт передбачені відомістю обсягів або містять зміну обсягів та складу робіт, що визначені у Технічному завданні, або якщо кошторисні розрахунки не відповідають вимогам Настанови з визначення вартості будівництва (Кошторисним нормам України), пропозиція такого учасника вважається такою, що не відповідає умовам тендерної документації та відхиляється замовником. 2. Договірну ціну з кошторисними розрахунками у форматі imd..» Крім цього, Технічним завданням на виконання робіт наведеного в Додатку 5 до тендерної документації встановлено наступні вимоги до формування договірної ціни: «3.2. Ціна тендерної пропозиції переможця торгів є договірною ціною з кошторисними розрахунками, яка формується підрядником та визначається відповідно до Кошторисних норм України.» «3.5. Договірна ціна визначається Кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженими наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі — Настанова № 281) з урахуванням змін». В ході розгляду інформації та документів тендерної пропозиції Учасника, зокрема відповідно до наданих висновків ініціатора щодо перевірки договірної ціни, встановлено наступне: При введенні перехідного файлу «3610 Договір №1 від 30 10 2024.idc» у форматі idc у комплекс АВК-5 вартість Договірної ціни становить 16 548 027,76 грн ,яка не відповідає тендерній пропозиції та наданій учасником Договірній ціні у форматі excel «3610_дц «Будівництво лісової автомобільної дороги в урочищі «Кр.xlsx» загальною вартістю 15 914 258,00 грн. Враховуючи вищезазначене, договірна ціна Учасника в Закупівлі 1 не відповідає Технічному завданню наведеному в Додатку 5 до тендерної документації, а саме підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі у складі своєї пропозиції учасник повинен надавати документи наведені в Розділі 4 Додатку 1, а саме Договірну ціну з кошторисними розрахунками у форматі imd. Згідно з абзацом другим підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника в Закупівлі 1 підлягає відхиленню на підставі зазначених норм.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
1. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій Закупівлі 1 здійснюється відповідно до пункту 41 Особливостей. Розділ 4 Додатку 1 до тендерної документації містить такі вимоги: «РОЗДІЛ 5: Документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції вимогам до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі щодо лоту до якого подається тендерна пропозиція 1. Договірну ціну з кошторисними розрахунками (у форматі word або pdf або excel ), що включає: 1.1. договірну ціну; 1.2. локальні кошториси; 1.3. підсумкова відомість ресурсів 1.4. розрахунок загальновиробничих витрат; 1.5. розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат; 1.6. розрахунок прибутку; 1.7. розрахунок коштів на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами на термін будівництва (при умові їх врахування в розрахунок ціни тендерної пропозиції). ПРИМІТКИ: Якщо надані учасником у складі тендерної пропозиції, відповідно до вимог цього пункту, документи містять не всі види робіт передбачені відомістю обсягів або містять зміну обсягів та складу робіт, що визначені у Технічному завданні, або якщо кошторисні розрахунки не відповідають вимогам Настанови з визначення вартості будівництва (Кошторисним нормам України), пропозиція такого учасника вважається такою, що не відповідає умовам тендерної документації та відхиляється замовником. 2. Договірну ціну з кошторисними розрахунками у форматі imd..» Крім цього, Технічним завданням на виконання робіт наведеного в Додатку 5 до тендерної документації встановлено наступні вимоги до формування договірної ціни: «3.2. Ціна тендерної пропозиції переможця торгів є договірною ціною з кошторисними розрахунками, яка формується підрядником та визначається відповідно до Кошторисних норм України.» «3.5. Договірна ціна визначається Кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженими наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі — Настанова № 281) з урахуванням змін». В ході розгляду інформації та документів тендерної пропозиції Учасника, зокрема відповідно до наданих висновків ініціатора щодо перевірки договірної ціни, встановлено наступне: При введенні перехідного файлу «3610 Договір №1 від 30 10 2024.idc» у форматі idc у комплекс АВК-5 вартість Договірної ціни становить 16 548 027,76 грн ,яка не відповідає тендерній пропозиції та наданій учасником Договірній ціні у форматі excel «3610_дц «Будівництво лісової автомобільної дороги в урочищі «Кр.xlsx» загальною вартістю 15 914 258,00 грн. Враховуючи вищезазначене, договірна ціна Учасника в Закупівлі 1 не відповідає Технічному завданню наведеному в Додатку 5 до тендерної документації, а саме підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі у складі своєї пропозиції учасник повинен надавати документи наведені в Розділі 4 Додатку 1, а саме Договірну ціну з кошторисними розрахунками у форматі imd. Згідно з абзацом другим підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника в Закупівлі 1 підлягає відхиленню на підставі зазначених норм.
Код ЄДРПОУ | 39372551 |
---|---|
Поштова адреса | 76495, Україна, Івано-Франківська область, село Хриплин, ВУЛИЦЯ АВТОЛИВМАШІВСЬКА, будинок 2А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | ТОВ Будпроект ІФ |
Телефон | +380999304881 |
Ел. пошта | bp0109@ukr.net |
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
1. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій Закупівлі 1 здійснюється відповідно до пункту 41 Особливостей. Розділ 4 Додатку 1 до тендерної документації містить такі вимоги: «РОЗДІЛ 4: Документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції вимогам до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі щодо лоту до якого подається тендерна пропозиція 1. Договірну ціну з кошторисними розрахунками (у форматі word або pdf або excel ), що включає: 1.1. договірну ціну; 1.2. локальні кошториси; 1.3. підсумкова відомість ресурсів 1.4. розрахунок загальновиробничих витрат; 1.5. розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат; 1.6. розрахунок прибутку; 1.7. розрахунок коштів на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами на термін будівництва (при умові їх врахування в розрахунок ціни тендерної пропозиції). ПРИМІТКИ: Якщо надані учасником у складі тендерної пропозиції, відповідно до вимог цього пункту, документи містять не всі види робіт передбачені відомістю обсягів або містять зміну обсягів та складу робіт, що визначені у Технічному завданні, або якщо кошторисні розрахунки не відповідають вимогам Настанови з визначення вартості будівництва (Кошторисним нормам України), пропозиція такого учасника вважається такою, що не відповідає умовам тендерної документації та відхиляється замовником. 2. Договірну ціну з кошторисними розрахунками у форматі imd..» Крім цього, Технічним завданням на виконання робіт наведеного в Додатку 5 до тендерної документації встановлено наступні вимоги до формування договірної ціни: «3.2. Ціна тендерної пропозиції переможця торгів є договірною ціною з кошторисними розрахунками, яка формується підрядником та визначається відповідно до Кошторисних норм України.» «3.5. Договірна ціна визначається Кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженими наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі — Настанова № 281) з урахуванням змін». В ході розгляду інформації та документів тендерної пропозиції Учасника, зокрема відповідно до наданих висновків ініціатора щодо перевірки договірної ціни, встановлено наступне: 1) При розгляді наданих учасником кошторисних розрахунків в частині визначення адміністративних витрат, показник для визначення розміру адміністративних витрат складає А1471= 4,75 грн./люд.год. Відповідно до п.5.17 «Кошторисні норми України. Настанова з визначення вартості будівництва. З урахуванням Змін № 1, № 2, № 3, № 4», затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі — Настанова), адміністративні витрати в складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) обчислюються виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням положень Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт, затверджених наказом Мінрегіону від 31.12.2010 No 573, і переліку адміністративних витрат, наведених у додатку 26 цієї Настанови. У складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат) або за показниками, наведеними у Додатку 27 цієї Настанови. Окремо наданого розрахунку показника А1471=4,75 грн./люд.год, визначеного розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат) учасником не надано. Відтак, відповідно до Додатку 27 Настанови, показник адміністративних витрат для об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1) складає 4,37 грн/люд.год. Дана невідповідність призводить до збільшення розміру адміністративних витрат у складі Договірної ціни відповідно. 2) Відповідно до п.3.7 Додатку 5 ТД, учасником при складанні ціни пропозиції, в Договірній ціні мають бути передбачені додаткові витрати, пов’язані з інфляційними процесами, відповідно до п. 5.33 Настанови. Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи зі строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні), та на підставі прогнозних індексів цін виробників промислової продукції на наступні періоди, що встановлюються Кабінетом Міністрів України, а в разі відсутності, під час дії воєнного стану на підставі індексів цін виробників промислової продукції на наступні періоди згідно даних прогнозу основних макроекономічних показників економічного і соціального розвитку України центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику економічного, соціального розвитку і торгівлі. Згідно Постанови Кабінету Міністрів України 15 грудня 2023 р. N 1315 Про схвалення основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України на 2024 - 2026 роки, індекс цін виробників промислової продукції (грудень до грудня попереднього року) на 2024 рік складає 111,4%, на 2025 рік – 109,7%, на 2026 рік – 108,2%. При розгляді наданої учасником Договірної ціни 30.imd, у форматі imd та розрахунків коштів на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, виявлено, що прогнозний рівень інфляції першого року будівництва (2024 рік), к-т складає 1,01 замість 1,114 та другого року будівництва (2025 рік) – 1 замість 1,097. Разом з цим, учасником не визначена тривалість будівельних робіт, що у свою чергу впливає на розрахунок. Відтак, врахувавши вищенаведене, розмір коштів на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, прийнятих учасником при розрахунку Договірної ціни значно знижено, що автоматично завищує розмір прямих витрат у складі цін пропозиції з урахуванням порядку використання даних витрат згідно договору підряду. Враховуючи вищезазначене, договірна ціна Учасника в Закупівлі 1 не відповідає Технічному завданню наведеному в Додатку 5 до тендерної документації та Настанові з визначення вартості будівництва з урахуванням Змін № 1, № 2, № 3, № 4», затвердженими наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 з урахуванням внесених змін. а отже підлягає відхиленню згідно з пунктом 3.1 Розділу 5 Додатку 1 до Тендерної документації
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
1. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій Закупівлі 1 здійснюється відповідно до пункту 41 Особливостей. Розділ 4 Додатку 1 до тендерної документації містить такі вимоги: «РОЗДІЛ 4: Документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції вимогам до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі щодо лоту до якого подається тендерна пропозиція 1. Договірну ціну з кошторисними розрахунками (у форматі word або pdf або excel ), що включає: 1.1. договірну ціну; 1.2. локальні кошториси; 1.3. підсумкова відомість ресурсів 1.4. розрахунок загальновиробничих витрат; 1.5. розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат; 1.6. розрахунок прибутку; 1.7. розрахунок коштів на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами на термін будівництва (при умові їх врахування в розрахунок ціни тендерної пропозиції). ПРИМІТКИ: Якщо надані учасником у складі тендерної пропозиції, відповідно до вимог цього пункту, документи містять не всі види робіт передбачені відомістю обсягів або містять зміну обсягів та складу робіт, що визначені у Технічному завданні, або якщо кошторисні розрахунки не відповідають вимогам Настанови з визначення вартості будівництва (Кошторисним нормам України), пропозиція такого учасника вважається такою, що не відповідає умовам тендерної документації та відхиляється замовником. 2. Договірну ціну з кошторисними розрахунками у форматі imd..» Крім цього, Технічним завданням на виконання робіт наведеного в Додатку 5 до тендерної документації встановлено наступні вимоги до формування договірної ціни: «3.2. Ціна тендерної пропозиції переможця торгів є договірною ціною з кошторисними розрахунками, яка формується підрядником та визначається відповідно до Кошторисних норм України.» «3.5. Договірна ціна визначається Кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженими наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі — Настанова № 281) з урахуванням змін». В ході розгляду інформації та документів тендерної пропозиції Учасника, зокрема відповідно до наданих висновків ініціатора щодо перевірки договірної ціни, встановлено наступне: 1) При розгляді наданих учасником кошторисних розрахунків в частині визначення адміністративних витрат, показник для визначення розміру адміністративних витрат складає А1471= 4,75 грн./люд.год. Відповідно до п.5.17 «Кошторисні норми України. Настанова з визначення вартості будівництва. З урахуванням Змін № 1, № 2, № 3, № 4», затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі — Настанова), адміністративні витрати в складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) обчислюються виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням положень Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт, затверджених наказом Мінрегіону від 31.12.2010 No 573, і переліку адміністративних витрат, наведених у додатку 26 цієї Настанови. У складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат) або за показниками, наведеними у Додатку 27 цієї Настанови. Окремо наданого розрахунку показника А1471=4,75 грн./люд.год, визначеного розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат) учасником не надано. Відтак, відповідно до Додатку 27 Настанови, показник адміністративних витрат для об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1) складає 4,37 грн/люд.год. Дана невідповідність призводить до збільшення розміру адміністративних витрат у складі Договірної ціни відповідно. 2) Відповідно до п.3.7 Додатку 5 ТД, учасником при складанні ціни пропозиції, в Договірній ціні мають бути передбачені додаткові витрати, пов’язані з інфляційними процесами, відповідно до п. 5.33 Настанови. Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи зі строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні), та на підставі прогнозних індексів цін виробників промислової продукції на наступні періоди, що встановлюються Кабінетом Міністрів України, а в разі відсутності, під час дії воєнного стану на підставі індексів цін виробників промислової продукції на наступні періоди згідно даних прогнозу основних макроекономічних показників економічного і соціального розвитку України центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику економічного, соціального розвитку і торгівлі. Згідно Постанови Кабінету Міністрів України 15 грудня 2023 р. N 1315 Про схвалення основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України на 2024 - 2026 роки, індекс цін виробників промислової продукції (грудень до грудня попереднього року) на 2024 рік складає 111,4%, на 2025 рік – 109,7%, на 2026 рік – 108,2%. При розгляді наданої учасником Договірної ціни 30.imd, у форматі imd та розрахунків коштів на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, виявлено, що прогнозний рівень інфляції першого року будівництва (2024 рік), к-т складає 1,01 замість 1,114 та другого року будівництва (2025 рік) – 1 замість 1,097. Разом з цим, учасником не визначена тривалість будівельних робіт, що у свою чергу впливає на розрахунок. Відтак, врахувавши вищенаведене, розмір коштів на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, прийнятих учасником при розрахунку Договірної ціни значно знижено, що автоматично завищує розмір прямих витрат у складі цін пропозиції з урахуванням порядку використання даних витрат згідно договору підряду. Враховуючи вищезазначене, договірна ціна Учасника в Закупівлі 1 не відповідає Технічному завданню наведеному в Додатку 5 до тендерної документації та Настанові з визначення вартості будівництва з урахуванням Змін № 1, № 2, № 3, № 4», затвердженими наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 з урахуванням внесених змін. а отже підлягає відхиленню згідно з пунктом 3.1 Розділу 5 Додатку 1 до Тендерної документації
Код ЄДРПОУ | 32872788 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, Івано-Франківська область, Надвірнянський район |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Пастернак Олексій Станіславович |
Телефон | +380979384234 |
Ел. пошта | pbs.tender@ukr.net |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" не планує залучити до виконання робіт/надання послуг субпідрядника/співвиконавця (субпідрядників/співвиконавців) в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 40480728 |
---|---|
Поштова адреса | 77306, Україна, Івано-Франківська область, місто Калуш, ВУЛИЦЯ ПРОМИСЛОВА, будинок 11 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олег Яковина |
Телефон | +380661169822 |
Ел. пошта | karpatbudif@gmail.com |
ТОВ "КАРПАТ-БУД" не планує залучати субпідрядників до виконання робіт за цим предметом закупівлі.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 40452418 |
---|---|
Поштова адреса | 79020, Україна, Львівська область, Львів, ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ РАЙОН, ВУЛИЦЯ ПАНЧА, БУДИНОК 7А, ОФІС 27 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Шостак Ярослав |
Телефон | 380672724434 |
Ел. пошта | bk_znb@ukr.net |
Не залучаємо
Очікувана вартість закупівлі | 14 179 394.40 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 4 листопада, 13:47 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 70 896.97 UAH з ПДВ |
---|
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Лот 2: «Будівництво лісової автомобільної дороги в урочищі «Мала Свіча» (кв. 12, 25, 27) Бескидського лісництва філії «Вигодське лісове господарство» ДП «Ліси України» Івано-Франківської області» (Коригування)1 робота Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 30.06.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45000000-7, Будівельні роботи та поточний ремонт |
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
2. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій Закупівлі 2 здійснюється відповідно до .пункту 41 Особливостей. Розділ 4 Додатку 1 до тендерної документації містить такі вимоги: «РОЗДІЛ 5: Документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції вимогам до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі щодо лоту до якого подається тендерна пропозиція 1. Договірну ціну з кошторисними розрахунками (у форматі word або pdf або excel ), що включає: 1.1. договірну ціну; 1.2. локальні кошториси; 1.3. підсумкова відомість ресурсів 1.4. розрахунок загальновиробничих витрат; 1.5. розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат; 1.6. розрахунок прибутку; 1.7. розрахунок коштів на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами на термін будівництва (при умові їх врахування в розрахунок ціни тендерної пропозиції). ПРИМІТКИ: Якщо надані учасником у складі тендерної пропозиції, відповідно до вимог цього пункту, документи містять не всі види робіт передбачені відомістю обсягів або містять зміну обсягів та складу робіт, що визначені у Технічному завданні, або якщо кошторисні розрахунки не відповідають вимогам Настанови з визначення вартості будівництва (Кошторисним нормам України), пропозиція такого учасника вважається такою, що не відповідає умовам тендерної документації та відхиляється замовником. 2. Договірну ціну з кошторисними розрахунками у форматі imd..» Крім цього, Технічним завданням на виконання робіт наведеного в Додатку 6 до тендерної документації встановлено наступні вимоги до формування договірної ціни: «3.2. Ціна тендерної пропозиції переможця торгів є договірною ціною з кошторисними розрахунками, яка формується підрядником та визначається відповідно до Кошторисних норм України.» «3.5. Договірна ціна визначається Кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженими наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі — Настанова № 281) з урахуванням змін». В ході розгляду інформації та документів тендерної пропозиції Учасника, зокрема відповідно до наданих висновків ініціатора щодо перевірки договірної ціни, встановлено наступне: При введенні перехідного файлу «3612 Договір №ЛОТ 2 від 31 10 2024.idc» у форматі idc у комплекс АВК-5 вартість Договірної ціни становить 13 713 293,81 грн ,яка не відповідає остаточній пропозиції та наданій учасником Договірній ціні у форматі excel «3612_дц Будівництво лісової автомобільної дороги в урочищі Ма.xlsx» загальною вартістю 11 154 812,00 грн. Відповідно до п. 3.9. Додатку 6 тендерної документації, на підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі у складі своєї пропозиції учасник повинен надавати документи наведені в Розділі 4 Додатку 1, а саме Договірну ціну з кошторисними розрахунками у форматі imd. Разом з цим, при розрахунку коштів на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами учасником прийнята тривалість будівельних робіт 5 місяців, замість 6 місяців зазначених в п.п. 4.4.(Лот 2) Загальних положень Тендерної документації на закупівлю робіт. Враховуючи вищезазначене, договірна ціна ТОВ «БУДПРОЕКТ ІФ» не відповідає Технічному завданню наведеному в Додатку 6 до тендерної документації та Кошторисним нормам України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженими наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 з урахуванням внесених змін. Згідно з абзацом другим підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника Закупівлі 2 підлягає відхиленню на підставі зазначених норм.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
2. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій Закупівлі 2 здійснюється відповідно до .пункту 41 Особливостей. Розділ 4 Додатку 1 до тендерної документації містить такі вимоги: «РОЗДІЛ 5: Документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції вимогам до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі щодо лоту до якого подається тендерна пропозиція 1. Договірну ціну з кошторисними розрахунками (у форматі word або pdf або excel ), що включає: 1.1. договірну ціну; 1.2. локальні кошториси; 1.3. підсумкова відомість ресурсів 1.4. розрахунок загальновиробничих витрат; 1.5. розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат; 1.6. розрахунок прибутку; 1.7. розрахунок коштів на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами на термін будівництва (при умові їх врахування в розрахунок ціни тендерної пропозиції). ПРИМІТКИ: Якщо надані учасником у складі тендерної пропозиції, відповідно до вимог цього пункту, документи містять не всі види робіт передбачені відомістю обсягів або містять зміну обсягів та складу робіт, що визначені у Технічному завданні, або якщо кошторисні розрахунки не відповідають вимогам Настанови з визначення вартості будівництва (Кошторисним нормам України), пропозиція такого учасника вважається такою, що не відповідає умовам тендерної документації та відхиляється замовником. 2. Договірну ціну з кошторисними розрахунками у форматі imd..» Крім цього, Технічним завданням на виконання робіт наведеного в Додатку 6 до тендерної документації встановлено наступні вимоги до формування договірної ціни: «3.2. Ціна тендерної пропозиції переможця торгів є договірною ціною з кошторисними розрахунками, яка формується підрядником та визначається відповідно до Кошторисних норм України.» «3.5. Договірна ціна визначається Кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженими наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі — Настанова № 281) з урахуванням змін». В ході розгляду інформації та документів тендерної пропозиції Учасника, зокрема відповідно до наданих висновків ініціатора щодо перевірки договірної ціни, встановлено наступне: При введенні перехідного файлу «3612 Договір №ЛОТ 2 від 31 10 2024.idc» у форматі idc у комплекс АВК-5 вартість Договірної ціни становить 13 713 293,81 грн ,яка не відповідає остаточній пропозиції та наданій учасником Договірній ціні у форматі excel «3612_дц Будівництво лісової автомобільної дороги в урочищі Ма.xlsx» загальною вартістю 11 154 812,00 грн. Відповідно до п. 3.9. Додатку 6 тендерної документації, на підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі у складі своєї пропозиції учасник повинен надавати документи наведені в Розділі 4 Додатку 1, а саме Договірну ціну з кошторисними розрахунками у форматі imd. Разом з цим, при розрахунку коштів на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами учасником прийнята тривалість будівельних робіт 5 місяців, замість 6 місяців зазначених в п.п. 4.4.(Лот 2) Загальних положень Тендерної документації на закупівлю робіт. Враховуючи вищезазначене, договірна ціна ТОВ «БУДПРОЕКТ ІФ» не відповідає Технічному завданню наведеному в Додатку 6 до тендерної документації та Кошторисним нормам України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженими наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 з урахуванням внесених змін. Згідно з абзацом другим підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника Закупівлі 2 підлягає відхиленню на підставі зазначених норм.
Код ЄДРПОУ | 39372551 |
---|---|
Поштова адреса | 76495, Україна, Івано-Франківська область, село Хриплин, ВУЛИЦЯ АВТОЛИВМАШІВСЬКА, будинок 2А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | ТОВ Будпроект ІФ |
Телефон | +380999304881 |
Ел. пошта | bp0109@ukr.net |
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
2. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій Закупівлі 1 здійснюється відповідно до пункту 41 Особливостей. Розділ 4 Додатку 1 до тендерної документації містить такі вимоги: «РОЗДІЛ 4: Документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції вимогам до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі щодо лоту до якого подається тендерна пропозиція 1. Договірну ціну з кошторисними розрахунками (у форматі word або pdf або excel ), що включає: 1.1. договірну ціну; 1.2. локальні кошториси; 1.3. підсумкова відомість ресурсів 1.4. розрахунок загальновиробничих витрат; 1.5. розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат; 1.6. розрахунок прибутку; 1.7. розрахунок коштів на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами на термін будівництва (при умові їх врахування в розрахунок ціни тендерної пропозиції). ПРИМІТКИ: Якщо надані учасником у складі тендерної пропозиції, відповідно до вимог цього пункту, документи містять не всі види робіт передбачені відомістю обсягів або містять зміну обсягів та складу робіт, що визначені у Технічному завданні, або якщо кошторисні розрахунки не відповідають вимогам Настанови з визначення вартості будівництва (Кошторисним нормам України), пропозиція такого учасника вважається такою, що не відповідає умовам тендерної документації та відхиляється замовником. 2. Договірну ціну з кошторисними розрахунками у форматі imd..» Крім цього, Технічним завданням на виконання робіт наведеного в Додатку 6 до тендерної документації встановлено наступні вимоги до формування договірної ціни: «3.2. Ціна тендерної пропозиції переможця торгів є договірною ціною з кошторисними розрахунками, яка формується підрядником та визначається відповідно до Кошторисних норм України.» «3.5. Договірна ціна визначається Кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженими наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі — Настанова № 281) з урахуванням змін». В ході розгляду інформації та документів тендерної пропозиції Учасника, зокрема відповідно до наданих висновків ініціатора щодо перевірки договірної ціни, встановлено наступне: 1) При розгляді наданих учасником кошторисних розрахунків в частині визначення адміністративних витрат, показник для визначення розміру адміністративних витрат складає А1471= 4,75 грн./люд.год. Відповідно до п.5.17 «Кошторисні норми України. Настанова з визначення вартості будівництва. З урахуванням Змін № 1, № 2, № 3, № 4», затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі — Настанова), адміністративні витрати в складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) обчислюються виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням положень Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт, затверджених наказом Мінрегіону від 31.12.2010 No 573, і переліку адміністративних витрат, наведених у додатку 26 цієї Настанови. У складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат) або за показниками, наведеними у Додатку 27 цієї Настанови. Окремо наданого розрахунку показника А1471=4,75 грн./люд.год, визначеного розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат) учасником не надано. Відтак, відповідно до Додатку 27 Настанови, показник адміністративних витрат для об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1) складає 4,37 грн/люд.год. Дана невідповідність призводить до збільшення розміру адміністративних витрат у складі Договірної ціни відповідно. 2) Відповідно до п.3.7 Додатку 6 ТД, учасником при складанні ціни пропозиції, в Договірній ціні мають бути передбачені додаткові витрати, пов’язані з інфляційними процесами, відповідно до п. 5.33 Настанови. Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи зі строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні), та на підставі прогнозних індексів цін виробників промислової продукції на наступні періоди, що встановлюються Кабінетом Міністрів України, а в разі відсутності, під час дії воєнного стану на підставі індексів цін виробників промислової продукції на наступні періоди згідно даних прогнозу основних макроекономічних показників економічного і соціального розвитку України центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику економічного, соціального розвитку і торгівлі. Згідно Постанови Кабінету Міністрів України 15 грудня 2023 р. N 1315 Про схвалення основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України на 2024 - 2026 роки, індекс цін виробників промислової продукції (грудень до грудня попереднього року) на 2024 рік складає 111,4%, на 2025 рік – 109,7%, на 2026 рік – 108,2%. При розгляді наданої учасником Договірної ціни 31.imd, у форматі imd та розрахунків коштів на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, виявлено, що прогнозний рівень інфляції першого року будівництва (2024 рік), к-т складає 1,01 замість 1,114 та другого року будівництва (2025 рік) – 1 замість 1,097. Разом з цим, учасником не визначена тривалість будівельних робіт, що у свою чергу впливає на розрахунок. Відтак, врахувавши вищенаведене, розмір коштів на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, прийнятих учасником при розрахунку Договірної ціни значно знижено, що автоматично завищує розмір прямих витрат у складі цін пропозиції з урахуванням порядку використання даних витрат згідно договору підряду. Враховуючи вищезазначене, договірна ціна Учасника в Закупівлі 2 не відповідає Технічному завданню наведеному в Додатку 5 до тендерної документації та Настанові з визначення вартості будівництва з урахуванням Змін № 1, № 2, № 3, № 4», затвердженими наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 з урахуванням внесених змін. а отже підлягає відхиленню згідно з пунктом 3.1 Розділу 5 Додатку 1 до Тендерної документації Згідно з абзацом другим підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника в Закупівлі 2 підлягає відхиленню на підставі зазначених норм.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
2. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій Закупівлі 1 здійснюється відповідно до пункту 41 Особливостей. Розділ 4 Додатку 1 до тендерної документації містить такі вимоги: «РОЗДІЛ 4: Документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції вимогам до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі щодо лоту до якого подається тендерна пропозиція 1. Договірну ціну з кошторисними розрахунками (у форматі word або pdf або excel ), що включає: 1.1. договірну ціну; 1.2. локальні кошториси; 1.3. підсумкова відомість ресурсів 1.4. розрахунок загальновиробничих витрат; 1.5. розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат; 1.6. розрахунок прибутку; 1.7. розрахунок коштів на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами на термін будівництва (при умові їх врахування в розрахунок ціни тендерної пропозиції). ПРИМІТКИ: Якщо надані учасником у складі тендерної пропозиції, відповідно до вимог цього пункту, документи містять не всі види робіт передбачені відомістю обсягів або містять зміну обсягів та складу робіт, що визначені у Технічному завданні, або якщо кошторисні розрахунки не відповідають вимогам Настанови з визначення вартості будівництва (Кошторисним нормам України), пропозиція такого учасника вважається такою, що не відповідає умовам тендерної документації та відхиляється замовником. 2. Договірну ціну з кошторисними розрахунками у форматі imd..» Крім цього, Технічним завданням на виконання робіт наведеного в Додатку 6 до тендерної документації встановлено наступні вимоги до формування договірної ціни: «3.2. Ціна тендерної пропозиції переможця торгів є договірною ціною з кошторисними розрахунками, яка формується підрядником та визначається відповідно до Кошторисних норм України.» «3.5. Договірна ціна визначається Кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженими наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі — Настанова № 281) з урахуванням змін». В ході розгляду інформації та документів тендерної пропозиції Учасника, зокрема відповідно до наданих висновків ініціатора щодо перевірки договірної ціни, встановлено наступне: 1) При розгляді наданих учасником кошторисних розрахунків в частині визначення адміністративних витрат, показник для визначення розміру адміністративних витрат складає А1471= 4,75 грн./люд.год. Відповідно до п.5.17 «Кошторисні норми України. Настанова з визначення вартості будівництва. З урахуванням Змін № 1, № 2, № 3, № 4», затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі — Настанова), адміністративні витрати в складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) обчислюються виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням положень Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт, затверджених наказом Мінрегіону від 31.12.2010 No 573, і переліку адміністративних витрат, наведених у додатку 26 цієї Настанови. У складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат) або за показниками, наведеними у Додатку 27 цієї Настанови. Окремо наданого розрахунку показника А1471=4,75 грн./люд.год, визначеного розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат) учасником не надано. Відтак, відповідно до Додатку 27 Настанови, показник адміністративних витрат для об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1) складає 4,37 грн/люд.год. Дана невідповідність призводить до збільшення розміру адміністративних витрат у складі Договірної ціни відповідно. 2) Відповідно до п.3.7 Додатку 6 ТД, учасником при складанні ціни пропозиції, в Договірній ціні мають бути передбачені додаткові витрати, пов’язані з інфляційними процесами, відповідно до п. 5.33 Настанови. Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи зі строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні), та на підставі прогнозних індексів цін виробників промислової продукції на наступні періоди, що встановлюються Кабінетом Міністрів України, а в разі відсутності, під час дії воєнного стану на підставі індексів цін виробників промислової продукції на наступні періоди згідно даних прогнозу основних макроекономічних показників економічного і соціального розвитку України центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику економічного, соціального розвитку і торгівлі. Згідно Постанови Кабінету Міністрів України 15 грудня 2023 р. N 1315 Про схвалення основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України на 2024 - 2026 роки, індекс цін виробників промислової продукції (грудень до грудня попереднього року) на 2024 рік складає 111,4%, на 2025 рік – 109,7%, на 2026 рік – 108,2%. При розгляді наданої учасником Договірної ціни 31.imd, у форматі imd та розрахунків коштів на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, виявлено, що прогнозний рівень інфляції першого року будівництва (2024 рік), к-т складає 1,01 замість 1,114 та другого року будівництва (2025 рік) – 1 замість 1,097. Разом з цим, учасником не визначена тривалість будівельних робіт, що у свою чергу впливає на розрахунок. Відтак, врахувавши вищенаведене, розмір коштів на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, прийнятих учасником при розрахунку Договірної ціни значно знижено, що автоматично завищує розмір прямих витрат у складі цін пропозиції з урахуванням порядку використання даних витрат згідно договору підряду. Враховуючи вищезазначене, договірна ціна Учасника в Закупівлі 2 не відповідає Технічному завданню наведеному в Додатку 5 до тендерної документації та Настанові з визначення вартості будівництва з урахуванням Змін № 1, № 2, № 3, № 4», затвердженими наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 з урахуванням внесених змін. а отже підлягає відхиленню згідно з пунктом 3.1 Розділу 5 Додатку 1 до Тендерної документації Згідно з абзацом другим підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника в Закупівлі 2 підлягає відхиленню на підставі зазначених норм.
Код ЄДРПОУ | 32872788 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, Івано-Франківська область, Надвірнянський район |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Пастернак Олексій Станіславович |
Телефон | +380979384234 |
Ел. пошта | pbs.tender@ukr.net |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" не планує залучити до виконання робіт/надання послуг субпідрядника/співвиконавця (субпідрядників/співвиконавців) в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 40452418 |
---|---|
Поштова адреса | 79020, Україна, Львівська область, Львів, ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ РАЙОН, ВУЛИЦЯ ПАНЧА, БУДИНОК 7А, ОФІС 27 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Шостак Ярослав |
Телефон | 380672724434 |
Ел. пошта | bk_znb@ukr.net |
Не залучаємо
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 40480728 |
---|---|
Поштова адреса | 77306, Україна, Івано-Франківська область, місто Калуш, ВУЛИЦЯ ПРОМИСЛОВА, будинок 11 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олег Яковина |
Телефон | +380661169822 |
Ел. пошта | karpatbudif@gmail.com |
ТОВ "КАРПАТ-БУД" не планує залучати субпідрядників до виконання робіт за цим предметом закупівлі.
Назва організації | ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 44768034 |
Поштова адреса | 01601, Україна, м. Київ, вул.Руставелі Шота, будинок 9А |
Ім'я |
Майоренко Вікторія |
Ел. пошта | viktoriia.maiorenko@e-forest.gov.ua |